{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  problemer med billeder
  • #1   11. mar 2014 Det er BG der er problemer med smiley har hørt om flere med samme problem smiley

• Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240
    #2   11. mar 2014 Jeg kan desværre hellere ikke se dem (:

• #3   12. mar 2014 Jeg har forsøgt at skrive til admin, måske du også skulle gøre det, ellers sker der ikke en skid hjælpe admin gør ingen ting for at hjælpe

• Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240
    #4   12. mar 2014 Jeg har prøvet at skrive til admin men når jeg skal vælge modtager dukker der intet op, ellers skal det gøres på en anden måde? Nogen som kan hjælpe? (:

• #5   12. mar 2014 Argh Ninna. Det der er ikke i orden. Syntes nu jeg har gjord noget. Kan ikke gøre mere end der er gjord.
    Vi har ikke mulighed for at rode med siden p sætningen
    Vi er her for at guide og vejlede, samt at forsøge at hole ro og orde.
    Og jeg netop har vejledt dig. Og andet kan jeg ikke gøre. Desværre.

• #6   12. mar 2014 Sara. Du skal kontakte big a, via FAQ. Du skal skrive hvad problemet er, og.hvor du oplever problemer.
    Skal nok gøre opmærksom på at du skriver til dem

• #7   12. mar 2014 Beklager mit sure svar, og måske for surt. Du sagde at jeg skulle skrive til FAQ, det gjorde jeg,- der skete ikke noget så sagde du skriv igen. Det ville være en større hjælp hvis du så prøvede at kontakte den, da du nok er et led tætter på. Desuden kender du til problemet og fortalte at det er der andre der også havde problemer med... Du må da kunne råbe i det store rør. Det er forkert af mig at skriv ingen hjælp, men lad mig skrive sparsomme hjælp

• #8   12. mar 2014 Jeg har også skrevet til dem.. smiley
    Jeg skal mail dem -det har jeg gjord og gør det gerne igen.
    Og ha har lyst flere har problemer. Men ikke præcis hvilke problemer smiley

• #9   12. mar 2014 Har samme problem. Og jeg orker faktisk ikke at skrive, for det har jeg prøvet flere gange i andre situationer, hvor der var problem med noget teknisk og jeg synes ikke det nytter noget. Man får i hvert fald ikke hjælp og problemet bliver ikke løst.

Kommentér på:
problemer med billeder

Annonce