{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.345 visninger | Oprettet:

Debbie K
Debbie K
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Lider du af købemani? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.
Som et led i min uddannelse skal jeg lave en lille dokumentarfilm. Jeg vil rigtig gerne sætte fokus på lidelsen købemani, og søger i den forbindelse en der lider af det. Jeg synes det er en lidelse, der trænger til at blive kastet noget lys over. Det er ikke en anerkendt lidelse fra sundhedsvæsenets side, og det synes jeg der skal gøres noget ved.

Kender du en eller lider du selv af købemani, vil jeg meget gerne tale med dig og høre om dine erfaringer etc.
Ring, e-mail eller skriv til mig på

Mobil: 29714484
Email: debbie_kuhr@yahoo.dk
Mvh. Debbie Kuhr

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lider du af købemani?
  • #1   24. okt 2014 Hvordan defineres købemani?

• Debbie K
    Debbie K Tilmeldt:
    okt 2014

#2   24. okt 2014 Hej Pernille.
    Du kan læse lidt om købemani her:

http://www.tjelehuset.com/Købemani-shopaholic-1744.aspx

Mvh. Debbie Kuhr

• M
    M Tilmeldt:
    okt 2014

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 35
    #3   24. okt 2014 det er jo ikke en sygdom men noget indeni en selv der trænger til at blive forløst/healet. jeg synes det er så skræmmende at alt skal gøre til en sygdom. det er ikke noget piller kan rede, men derimod noget healing og terapi. det håber jeg at du vil få med i din film smiley

for at stille det lidt op så du ved hvad jeg mener så kan det kommer hvis man fx har været fattig i dette liv eller et tidligere (hvis du tror på det), det kan være at forældrene fulgte en striks plan med mad da man var baby og derfor ikke fik mad når man græd og var sulten, eller at man ikke måtte få mm eller mme og natten selvom man var sulten. eller man blev mobbet fordi man ikke havde det nye og smarte i skolen.... osv...

• Debbie K
    Debbie K Tilmeldt:
    okt 2014

#4   24. okt 2014 Hej m J
    Ja, det er derfor jeg gerne vil undersøge hvad det bunder i og hvad man kan gøre for at få hjælp. Der er utrolig meget i det. Og det anslås at op mod 300.000 danskere lider af købemani. Behandlingscentre tilbyder behandling og terapi, men det kunne være interessant at undersøge det og høre fra en der kender til det, der kan forklare hvordan det er.
    Kender du selv til det?

Mvh. Debbie

• M
    M Tilmeldt:
    okt 2014

#5   24. okt 2014 ja jeg kender selv til det. mit problem stammer fra et tidligere liv hvor jeg flygtede. derfor køber jeg hele tiden nye ting og når jeg så har købt dem vil jeg have noget andet igen. altså er jeg vant til fra tidligere liv at jeg skal noget nyt hele tiden (flygte) for at overleve og det viser jeg så i dette liv ved at jeg skifter mine ting ud hele tiden.

jeg vil anbefale dig at kontakte nogen alternative behandler, fx healer, hypnotisør og lignede. jeg tror at det er den rigtig vej smiley

• #6   24. okt 2014 Tak for link, rart nok at jeg trods alt ikke passer ind i kategorien. Omend jeg shopper, meget, og nok også for meget. smiley

• #7   24. okt 2014 Jeg ville så holde mig langt væk fra alternative behandlere, hvis de bilder en ting ind som at man kan reanimere.

• M
    M Tilmeldt:
    okt 2014

#8   24. okt 2014 det er jo op til en selv hvad man tror på, men at sige at det er noget jeg er blevet bildt ind er måske lige at træde over grænsen smiley

Kommentér på:
Lider du af købemani?

Annonce