1.345 visninger
|
Oprettet:
Lider du af købemani? {{forumTopicSubject}}
Hej med jer.
Som et led i min uddannelse skal jeg lave en lille dokumentarfilm. Jeg vil rigtig gerne sætte fokus på lidelsen købemani, og søger i den forbindelse en der lider af det. Jeg synes det er en lidelse, der trænger til at blive kastet noget lys over. Det er ikke en anerkendt lidelse fra sundhedsvæsenets side, og det synes jeg der skal gøres noget ved.
Kender du en eller lider du selv af købemani, vil jeg meget gerne tale med dig og høre om dine erfaringer etc.
Ring, e-mail eller skriv til mig på
Mobil: 29714484
Email: debbie_kuhr@yahoo.dk
Mvh. Debbie Kuhr
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
okt 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Du kan læse lidt om købemani her:
http://www.tjelehuset.com/Købemani-shopaholic-1744.aspx
Mvh. Debbie Kuhr
okt 2014
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 35
for at stille det lidt op så du ved hvad jeg mener så kan det kommer hvis man fx har været fattig i dette liv eller et tidligere (hvis du tror på det), det kan være at forældrene fulgte en striks plan med mad da man var baby og derfor ikke fik mad når man græd og var sulten, eller at man ikke måtte få mm eller mme og natten selvom man var sulten. eller man blev mobbet fordi man ikke havde det nye og smarte i skolen.... osv...
okt 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Ja, det er derfor jeg gerne vil undersøge hvad det bunder i og hvad man kan gøre for at få hjælp. Der er utrolig meget i det. Og det anslås at op mod 300.000 danskere lider af købemani. Behandlingscentre tilbyder behandling og terapi, men det kunne være interessant at undersøge det og høre fra en der kender til det, der kan forklare hvordan det er.
Kender du selv til det?
Mvh. Debbie
okt 2014
jeg vil anbefale dig at kontakte nogen alternative behandler, fx healer, hypnotisør og lignede. jeg tror at det er den rigtig vej
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
okt 2014
Lider du af købemani?