{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.084 visninger | Oprettet:

åhh så træls... {{forumTopicSubject}}

eg har en god kammerat som lige har fået en lille søn her for en uges tid siden..
jeg var så oppe og besøge dem igår, og de spurgte om de kunne købe noget af Noah's gamle tøj som han ikke kunne passe mere, og om de kunne betale til d. 30..
det går jeg så med til, og tager hans tøj med op til dem..

Deres søn bliver så pludseligt meget urolig, og vi bliver enige om at Noah og jeg smutter hjem ad så de kan få fred med deres søn..

Vi skriver så sammen lidt senere, og de siger så de faktisk gerne vil have alt tøjet..

jeg giver den, hvad jeg synes er en fair pris, da vi selv har købt i dyre domme, og de siger så at det synes de er for dyrt, og at de kun vil købe noget af den..

Jeg siger så at det er fint, og vi finder en pris som vi begge synes er fair..

Tøjet står så stadigvæk oppe hos dem, altså det som de ikke ville købe alligevel, og vi skulle så hente det idag, men da vi jo kørte galt og smadrede bilen kræver det jo at vi får lavet bilen..

da jeg så skriver at nu kunne vi komme er de pludseligt ikke hjemme, og skriver så kl. halv 10 at nu er de hjemme..

imorgen er de heller ikke hjemme, så der kan jeg så heller ikke hente tøjet, og synes det er fjollet det står oppe hos dem når de ikke skal ha det alligevel...

jeg føler de er blevet fornærmet over prisen på tøjet som de fik i første omgang, og nu bare skal være besværlige, hvis i forstår...

synes bare det er tarveligt når det er mig der hjælper dem, for de har åbenbart ikk rigtig nogen penge denne måned, og ingen tøj købt til den lille...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  åhh så træls...
  • #1   21. dec 2008 hov jo, sidder med følelsen af at føle mig lidt røvrendt, og vil bare gerne ha hentet det tøj de ikke er interesseret i...

    desuden er tøjet af mærker som Name it, timberland, H&M, lidt molo og lidt katvig...


  • #2   21. dec 2008 kan ikke rigtig se hvad det er du vil med dit indlæg men vil bestemt sige at jeg forstår dig at du er pissed over det ville jeg sgu også være smiley

  • #3   21. dec 2008 åhh det er så kedeligt når sådan noget sker.. ja det er jo noget dyrt tøj.. så må de jo finde noget der ikke er mærketøj hvis de er utrilfredse.. det er tit man kan få min halvdelen ha pengene ind når det er mærketøj..

  • #4   21. dec 2008 Kunne ikke se om der var noget hun ønskede vi gav vores mening til eller...

    Derfor jeg skrev som jeg gjorde prøv at slappe lidt af og se der kan være anden mening med det folk skriver tit er det jo tonefaldet det kommer an på og det kan man jo sjovt nok ikke høre over nettet...

    Forstår hende og synes bestemt hun har ret til sit indlæg men kunne ikke se om der var noget bestemt hun ønskede vores mening om smiley


  • #5   21. dec 2008 Jeg har hentet det de ikke er interesseret i nu..
    fik overtalt min kære mand til at stå ud af sin selv...

    Hippentossen - jamen har endda været så fair at sige 1500kr for ca 200stykker tøj, en bærgesele og et legetæppe.. det var de dybt utilfreds over..
    de fandt dog noget af det de gerne vil have, og der fandt vi så en pris...

    Nana - det er simpelthen er brokke indlæg fordi jeg synes det er en mega nedern situation at sidde i..

    Louise - der er stadigvæk ca. 1 sort sæk tilbage med tøj, så du siger bare til..
    synes selv jeg er rimeligt fair i min pris....


  • #6   21. dec 2008 Ja havde efterhånden gættet mig frem til at det bare var et surt opstød og det skal der jo også være plads til men synes nogengange når man svarer på sådan et at folk så forventer at man giver dem et råd af en slags....

    Synes godt nok det er meget svært at sætte pris på tøj for nogen skal have næsten fuld pris for hver sæt tøj og andre næsten ingen penge så det er lidt svært at sætte pris glæder mig ikke til jeg skal af med vores...

    Tror sgu bare det skal gå til nogle fattige i afrika eller sådan noget så jeg ikke skal bøvle med at finde en fair pris smiley


  • #7   21. dec 2008 Nana - ja, det er vildt svært..
    synes bare selv det var en okay pris, det er under 10kr pr. del...


  • #8   21. dec 2008 Åh sådan noget med pengesager er altid et træls emne at komme op at skændes med vennepar om... Kan da godt forstå hvis de ikke lige har penge lige nu, men så kunne de vel spørge om de måtte betale efter jul... Tror ikke de har undersøgt hva babytøj koster, det er ikke just billigt, så 1500 for 200 stykker tøj er virkelig blligt, det er lige før jeg ville købe det selvom ejg ingen børn har! smiley

  • #9   21. dec 2008 Det er sikkert også en fin pris smiley

    Hvad er det for noget med jeres bil?


  • #10   21. dec 2008 Det er rigtigg træls...
    har været rigtig flink, for det de skal købe nu, betaler de først d. 30, da de ikke har pengene lige nu, men står og mangler tøj til deres søn..
    i princippet kunne jeg jo være bedøvende lige glad med det, men ville jo gerne hjælpe dem, det er 200stykker tøj plus legetæppe og bærgesele for 1500kr...
    synes selv jeg har været super fair i min pris..
    men føler bare de havde forventet at få det hele for et par 100, hvilke er alt for lidt i følge min mening...

    os fordi vi står og skal flytte, jesper 25 og jeg 22 inden længe, der er jul, også vil jeg jo gerne kunne købe lidt nyt tøj til min søn..

    han vil ALDRIG mangle tøj, om så vi gemte alt hans tøj.. for det er noget han ikke skal mangle..

    men bliver bare lidt ked af de bliver så børnefornærmet agtigt over det..


  • #11   21. dec 2008 Nana - vi kørte galt og smadrede hele fronten på bilen...
    det kostede lige lidt over 3000 og lave...
    vi er ikke kommet til skade nogen af os, hvilke er det vigtigste...


  • #12   21. dec 2008 Hvornår skete det?
    Det var da dejligt der intet skete bilen er heldigvis en død ting jo....

    Hvordan skete det?


  • #13   21. dec 2008 Nana - ja, så længe det ikke er os der er kommet til skade..
    jamen i tirsdags på vej hjem fra vi havde været nede og se vores nye lejlighed, og fået a vide at den er vores...

    manden foran os gassede først op for at køre over, men bremsede pludseligt voldsomt op...
    så vi kunne ikke nå og bremse...

    nu vil jeg smutte i fisekassen..
    kan i sove godt?? :O)


  • #14   21. dec 2008 lige over smiley

  • #15   22. dec 2008 det er fanme svært..... for der er simpelthen ikke salg i brugt tøj ( spørg bare alle os der prøver at sælge )og derfor er priserne også MEGET lave i forhold til nyprisen.

    selvom det kan være en fair pris så tror jeg heller ikke at jeg ville købe brugt tøj for 1500,- ..... jeg tror jeg ville føle at det var et stort greb i lommen for brugt tøj - men jeg ville så heller ikke forvente at få det foræret - svær balancegang.....




  • #16   22. dec 2008 bonnie - selv synes jeg det virker som for mange penge, men der er 200stykker tøj, fra 50 og på til 62-68ca
    plus der er bægersele og legetæppe også...
    men det er jo op til dem, er bare skuffet over de bliver fornærmet agtigt...


Kommentér på:
åhh så træls...

Annonce