{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
859 visninger | Oprettet:

Begyndt at slå ??? {{forumTopicSubject}}

jeg har lige nogle spørgsmål som ngen af jer måske kan svare på.
Noah han er begyndt at slår, når der blive sagt nej eller det må man ikke. Er det bare "noget" de skal igennem?
vores dagplejemor siger det er meget nomalt, så længe han ikke bider eller kraser de andre.

han griner nårhan gør det, så tror/ved at han ikke rigtig forstår det helt vil sige at slå. måske har han set de andre børn i dagplejen gør det??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Begyndt at slå ???
  • #2   2. aug 2009 I den vuggestue jeg arbejdede i, var der også nnogle der slog, og der skulle vi se på handlingen bag, er det fordi han vil gøreopmærksom på noget, lege med noget en anden har osv... Vi skulle dog sige til barnet: Jeh vil ikke have du slår, se, det gør ondt på far/mor/bror/søster, sådan at barnet forstod at det var forkert, men ved at vise barnet opmærksomhed og prøveat forstå HVORFOR barnet slog, så gik slå-perioden faktisk hurtigt over hos de fleste barn smiley

  • #3   2. aug 2009 puha, det problem har jeg også, men han er også styg til at nive, det er kun mig han niver, men har kan godt finde på at slå andre børn og voksne.. især hovedet er han slem til at slå efter

  • #4   2. aug 2009 Linea har også med at slå når hun føler det er uretfærdigt, så er jeg så begyndt at sige high five når hun gør det og så sætte min hånd op til det eller low five alt afhængi af hvordan hendes hånd falder, så sys hun jeg er træls og går, eller sys hun det er meget sjovt og så siger hun selv high five/ low five og vil ha jeg skal tage min hånd frem til det..

  • #5   2. aug 2009 Mange tak for alle jeres dejlige svar.
    kan helt sikkert bruge dem til at arbejde med ham..

    men det er noget træls noget, det med at slå. han pludre en masse og peger på de ting han vil ha, og bliver gal hvis vi ikke forstår ham. men han hungre efter at kunne snakke.
    så det er nok også det der irretere ham en del.


Kommentér på:
Begyndt at slå ???

Annonce