1.056 visninger
|
Oprettet:
Bider ! - hvad gør i ? {{forumTopicSubject}}
Hej alle...
VED godt den sikkert har været oppe mange gange , men jeg er nødt til at spørge alligevel
Sophia er lige fyldt 3 , er dog bagud udviklingsmæssigt og sprogligt pga hun har været rigtig meget syg de sidste 2 år .....
MEN hun er begyndt at bide .... bedst som hun sidder og ser på søster spiller eller leger... HAPS bider hun bare fuldstændig umotiveret ... HÅRDT !
Når søster så græder fordi det gør rigtig ondt selvfølgelig, ja så griner Sophia og holder sig for ørene !!
har i haft barn der bed ?
hvorfor bider de ?
og hvad kan man gøre for at stoppe det ?
en rigtig ked af det mor
jul 2008
Følger: 41 Følgere: 40 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.011
BIDE igen ??? er det ikke at lære hende at det er ok at bide eller ?
jul 2008
ja ... det kunne være jeg skulle prøve det.....
hvor længe sad han så der ?
jeg kan ikke få mig selv til at bide igen ...
kan ikke stå og sige FY du må ikke bide din søster og så selv bide hende .... det kan jeg altså ikke !
dec 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 39 Svar: 440
- Nej vil heller ikke mene man skal bide igen, men tror da gerne at du bliver bange for det!
dec 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 39 Svar: 440
jul 2008
så ja tror osse det er fordi hun bliver ivrig eller sur på søster og vil sige noget hun ikke kan evt.....
dog gør hun det bare sådan ... lige ud af den blå luft ?
vil prøve med skamlen .... undre mig bare hvorfor hun gør det når de jo hygger sig og hun så bagefter griner når søster græder .-(
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 231 Svar: 1.263
Vi bruger time out. Sidder han ned på numsen også lader ham køle af. Og spørg ham om han godt må bide de andre børn. Og han får lov at gå når han har siddet lidt og siger han ikke må bide. Også skal han gå over at sige undskyld.
jul 2008
må prøve med time out .....
føler desværre bare hun opfatter det hele som skægt?
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 177 Svar: 2.150
Men puh ha det er bare om at få det stoppet, Lærke er blevet bidt da hun var 8 mdr eller sådan af et gæste barn i hendes dagpleje der overfaldte hende, hun blev bidt adskelig gange og et bid var meget slemt.. Tros hendes dagplejemor er en meget erfaren dame iden for hendes fag nok være der 20 år eller mer aldrig havde set noget der var så slemt i hele hendes tid....
Det var et så slemt bid at vi måtte på skadestuen som dog ikke kunne gøre andte end at rense det.. Men de bruger lige nødagtig Lærkes tilfæde til møder og kurser for dagplejer fordi det var så slemt...
Undsyld måtte lige af med historien for at fortælle hvor slemt det kan være hvis ikke man får det stoppet...
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 165 Svar: 567
I må da være, undskyld mig, syge i hovederne!!
At bide er i mine øjne det samme som vold. Man kan jo også gøre skade på barnet ved at bide.
Jeg har lige godt aldrig troet, at jeg skulle hører dette. Puha. Ja, er egentlig lidt målløs..
Anja - Det forstår jeg godt, at du sige, at du ikke vil gøre. Helt sikkert da!
Men hvad med at prøve at sende hende på en stol eller skammel, når hun gør sådan noget der..
Mine neøver kommer op i deres stol, når de ikke er ordentlige og det hjælper. I den grad. Den gider de nemlig slet ikke..
jul 2010
jul 2010
jul 2008
Bider ! - hvad gør i ?