{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mobning - Jeg syntes det er OK !
  • #1   15. mar 2011 Altså jeg syntes det er ok Ham der blir mobbet slår igen.. smiley

• #2   15. mar 2011 Så kan den lille møg mide lære det !!!!!!!!!!!

/Carina

• #3   15. mar 2011 syntes også det er ok synd for ham

• #4   15. mar 2011 ved ikke hvad jeg skal sige, men han fik i hvert fald hva han fortjente...Kan godt forstå at casey koger over ved den behandling, og hvis det er sket flere gange uden at hverken lærer el. forældre har taget fat i mobberen, ja så må han jo tage sagen i egen hånd.

• #5   15. mar 2011 Ved ikke om det bare er mig.. Men syntes den type møgunge der Mobber Casey ser man alt for tit.. Også i de Danske skoler smiley

• #6   15. mar 2011 Jeg syntes også det er godt han siger fra! Plus hvis de ikke selv klare det med indblander lære og forældre er der støre chance for at de ikke nogen sinde lader ham være i fred!

• #9   15. mar 2011 Det ikke alle skoler der gør noget ved mobning, jeg blev mobbet, og der blev ikke gjort noget ved det , så jeg måtte også selv tage hånd om det dengang. Og det resulterede i at jeg droppede ud af skolen og missede halvdelen af min 8 klasse. Og da jeg så droppede ud, begyndte de desværre at gå efter mine to mindre søskende

• #11   15. mar 2011 tænker bar, tænk hvis det var jeres børn der var mobber og blev straffet på den måde.. ryster sku på hoved..

• #13   15. mar 2011 tania, godt jeg ikke er ene om at syntes at hans reaktion er fundstændig uacceptabel.! smiley jeg ville være blevet sindsyg hvis det var min søn der havde fået sådan en tur, uanset om han var skyld i det eller ej.! det er bar ikke en handling der er okay NOGEN steder.. VOLD GIR MERE VOLD..!

• #14   15. mar 2011 hvis mit barn mobbede på den måde og fik af samme skuffe havde jeg sgu sagt ''så kan du mærke hvordan det er, og håber aldrig du gør det igen'' Børn ved jo ikke hvordan de skal reagere og synes det fint han får et par tæsk, han har nok lidt mere respekt så smiley og som forældre til den mobbede dreng havde jeg tage fat i mobberens forældre og skolen og sagt, hvis dette sker nogensinde igen at min dreng skal ty til vold for at kunne være her så går jeg i medierne med og og jeg melder jeres søn!

selvfølgelig er det en vild reaktion han kommer med, men hvis han har oplevet dette her igen, igen og igen, så det hvad der sker! (: Og han prøver jo faktisk at skubbe ham væk, men dette hjælper jo tydeligvis ikke og hvis lærerne ikke har nosser nok til at gøre noget skulle de fyres.

• #16   15. mar 2011 synes selvfølgelig det er forfærdeligt det ender sådan her, og vildt han reagere sådan her, kan godt læse nu det jeg skrev var lidt hårdt, men synes virkelig det var synd for ham casey! og ja han reagere jo som hvilken som helst anden magtesløs person + han har nok set for meget wrestling

• #18   15. mar 2011 Man kan jo faktisk se det som vold og casey han udøver vel bare selvtægt smiley

• #21   16. mar 2011 mor til snart 4..
    jo vold avler mere vold.. kig selv i den video..!
    den ene dreng laver vold på den anden, også yder den anden vold.. vold AVLER vold.!!!
    Hævn, kommer man INGEN vejne med, uanset hvordan man vender og drejer det..! og jeg er bestemt ikke enig i at det er okay,
    det er altid en voksen på en skole, kan godt være de ikke lige er tilstede, men de kan ALTID findes..:)
    Stakkels dreng der bliver mobbet, JA. ENIG..
    Men stakkels dreng der bliver kastet ned i jorden..! tænk hvis han var landet på hoved i stedet for hoften, tænk hvis der er sket store skader.. Forstrå godt han er sendt hjem.. det er fundstændig uacceptabelt at reagere sådan, UANSET hva der er sket forgående..!!

• #22   16. mar 2011 Jeg er selv blevet mobbet, fordi jeg var "anderledes"- Jeg talte lidt pæner end de andre i min klasse og jeg var lidt kloger end de andre..!
    Jeg nægtede at gå i skole, og kunne bar ikke lide at være der, rendte tit min vej og løb fra timerne..! Jeg VED der kan gøres noget før det kommer derud..!
    jeg havde en lære der IKKE kunne takle problemet, men troede han var super mand..! Han glemte at sammenarbejde med mine forældre og lave en handlings plan for hva der var det rette at gøre.!
    Jeg endte med at flytte skole, flyttede til en skole hvor der var et kanont samarbejde mellem skole og hjem, og hvor der var styr på eleverne, OPSYN med os i frikvaterene og sådan.!
    HAR I SET HÆVNEN ?
    Jeg har en dreng - godt nok er han KUN 2år, men han er os en strid banan, han bider, slår, skubber osv, en rigtig hade unge overfor andre børn.! Og jeg ser ikke bar til, eller tænker, den klare vuggeren. jeg har bedt om et tæt samarbejde mellem hjemmet og vuggeren, vi holder møde omkring ham, hvordan vi skal handle og hva der hjælper- hvilken metoder og resurser der skal sættes ind overfor min søn, ellers bliver det jo kun være hvis man ikke stopper det nu.! Ja, kan godt være nogen syntes det er meget at gøre for et barn på KUN 2år, men der er jeg meget uenig.. min dreng er på retur, og er faktisk ved at blive rigtig sød og rar ved sine kammerater, og som forstår de hjælper vi giver ham.!
    Når jeg henter om eftermiddagen for jeg afvide at det har været en god dag, vel viden at han nok har været en bisse, har der været noget meget alvorligt fortæller de mig det, men ellers tager vi den overordnet dag.. der er ikke noget værre end at hente sit barn hverdag også få afvide, han har været uden med klørne en rigtig bisse, det ved jeg jo godt han er..! og det er også derfor vi har tæt kontakt med vuggeren..!

Jeg mener at meget kan tages i optrækket, UANSET hvilken type der er tale om.!

• #23   16. mar 2011 Pigen du lige kaldte fed? Hun har sultet sig selv, og tabt over 10 kg. Drengen du lige kaldte dum? Han har indlæringsproblemer, og læser 4 timer om dagen. Pigen du lige kaldte grim? Hun bruger timer på at lægge makeup, i håbet om at nogen vil kunne lide hende. Drengen du lige skubbede til?Han bliver slået nok derhjemme. Der er meget mere ved folk end du regner med. Sæt denne som din status hvis du er imod mobning!!!

• #24   16. mar 2011 mor til, helt enig, nogle skoler er ikke kompentente nok til at tage hånd om problemerne.. og det var min skole heller ikke.. efter 1½års helvede blev min mor vist om alvoren, da læren opgav at klare tingene selv, og endte med at flytte fra skolen, komme på ny skole, og starte til psykolog..Fandt jo meget hurtigt ud af at jeg ikke var forkert eller mærkelig, men at jeg blot havde et godt talerør, men et pænt sprug, og at jeg var inteligents.. så ja, mange skoler kan ikke takle problemer professionelt, og vender lidt det blinde øje til.!

Og med hensyn til min søn, ville jeg som mor ikke se til hans dag i vuggestuen altid er med skæld ud og kammerater der er bange for ham, derfor har jeg selv bedt vuggestuen om et tæt samarbejde, så vi handler ud fra de samme prinsipper, hvilket jeg mener er vigtigt nu hvor han ikke er ældre. smiley Og han er faktisk ved at være rigtig sød og selv de helt små i hans gruppe vil og kan lege med ham ude der sker noget smiley og han kan dele om legetøjet og lege med de jævnalderne også, dette kunne han ikke for 6mrd siden... og er sikker på at sætter jeg ikke en stopper for ham, bliver hans adfærd helt normalt for ham, også tager han det vidre med sig i børnehaven- fritteren- skolen og ud i det voksne liv..

Men mener stadig meget næsten alt kan gøres noget ved problemer der er, hvis man har en tæt dialog med skole, osv. og det skal man jo selv skabe.. jeg har to unger nu, og jeg vil stikke til lærene når de starter i skole, og fortælle fra start at der ikke skal ligges skjul på tingene overfor mig.. at hvis der er noget, enten at jeg har en mobber eller en der bliver mobbet vil vide det så jeg kan handle derefter smiley

Et sødt eksempel smiley Min datter på 4år høre manden sige klamt. og straks rejser hun sig op og sige til ham, man må altså ikke sige klamt det er bar så grimt et ord, og nu siger jeg det til min mor.. hvilket hun gjorde også måtte jeg jo sige til ham at det ord skulle han altså skrifte ud med ulækkert, for det ville jeg ikke høre- manden blev lidt paf over datterens måde at takle det på, og roste hende for at sige det til mig smiley
    et til. sønnen hiver i datteren hår, og i stedet for at skrige eller slå osv vælger hun at sige, av- det gør altså rigtig ondt, mor er du ikke sød at hjælpe mig, han hiver i mig smiley
    Begge dele er fra samme dag. og det er normalt for min datter at handle sådan, for det er det jeg lære hende. selvfølgelig kommer hun nogle gange også med en skub tilbage, men så må jeg jo tage hånd om det.

Mener, lære man sine børn fra de så at man skal bruge de voksne til det de er der til- at hjælpe, bliver det også meget naturligt for dem.. smiley

Kommentér på:
Mobning - Jeg syntes det er OK !

Annonce