1.761 visninger
|
Oprettet:
Mobning - Jeg syntes det er OK ! {{forumTopicSubject}}
http://ekstrabladet.dk/nationen/article1519102.ece
Se filmen. Fik sku ondt af den lidt større dreng
jul 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 11 Svar: 45
nov 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 18 Svar: 402
/Carina
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 108 Svar: 2.892
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 3 Emner: 18 Svar: 345
jul 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 11 Svar: 45
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 47 Svar: 331
dec 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 48 Svar: 118
nov 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 22 Svar: 539
nov 2010
dec 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 39 Svar: 440
selvfølgelig er det en vild reaktion han kommer med, men hvis han har oplevet dette her igen, igen og igen, så det hvad der sker! (: Og han prøver jo faktisk at skubbe ham væk, men dette hjælper jo tydeligvis ikke og hvis lærerne ikke har nosser nok til at gøre noget skulle de fyres.
dec 2009
dec 2009
nov 2010
jo vold avler mere vold.. kig selv i den video..!
den ene dreng laver vold på den anden, også yder den anden vold.. vold AVLER vold.!!!
Hævn, kommer man INGEN vejne med, uanset hvordan man vender og drejer det..! og jeg er bestemt ikke enig i at det er okay,
det er altid en voksen på en skole, kan godt være de ikke lige er tilstede, men de kan ALTID findes..:)
Stakkels dreng der bliver mobbet, JA. ENIG..
Men stakkels dreng der bliver kastet ned i jorden..! tænk hvis han var landet på hoved i stedet for hoften, tænk hvis der er sket store skader.. Forstrå godt han er sendt hjem.. det er fundstændig uacceptabelt at reagere sådan, UANSET hva der er sket forgående..!!
nov 2010
Jeg nægtede at gå i skole, og kunne bar ikke lide at være der, rendte tit min vej og løb fra timerne..! Jeg VED der kan gøres noget før det kommer derud..!
jeg havde en lære der IKKE kunne takle problemet, men troede han var super mand..! Han glemte at sammenarbejde med mine forældre og lave en handlings plan for hva der var det rette at gøre.!
Jeg endte med at flytte skole, flyttede til en skole hvor der var et kanont samarbejde mellem skole og hjem, og hvor der var styr på eleverne, OPSYN med os i frikvaterene og sådan.!
HAR I SET HÆVNEN ?
Jeg har en dreng - godt nok er han KUN 2år, men han er os en strid banan, han bider, slår, skubber osv, en rigtig hade unge overfor andre børn.! Og jeg ser ikke bar til, eller tænker, den klare vuggeren. jeg har bedt om et tæt samarbejde mellem hjemmet og vuggeren, vi holder møde omkring ham, hvordan vi skal handle og hva der hjælper- hvilken metoder og resurser der skal sættes ind overfor min søn, ellers bliver det jo kun være hvis man ikke stopper det nu.! Ja, kan godt være nogen syntes det er meget at gøre for et barn på KUN 2år, men der er jeg meget uenig.. min dreng er på retur, og er faktisk ved at blive rigtig sød og rar ved sine kammerater, og som forstår de hjælper vi giver ham.!
Når jeg henter om eftermiddagen for jeg afvide at det har været en god dag, vel viden at han nok har været en bisse, har der været noget meget alvorligt fortæller de mig det, men ellers tager vi den overordnet dag.. der er ikke noget værre end at hente sit barn hverdag også få afvide, han har været uden med klørne en rigtig bisse, det ved jeg jo godt han er..! og det er også derfor vi har tæt kontakt med vuggeren..!
Jeg mener at meget kan tages i optrækket, UANSET hvilken type der er tale om.!
nov 2010
nov 2010
Og med hensyn til min søn, ville jeg som mor ikke se til hans dag i vuggestuen altid er med skæld ud og kammerater der er bange for ham, derfor har jeg selv bedt vuggestuen om et tæt samarbejde, så vi handler ud fra de samme prinsipper, hvilket jeg mener er vigtigt nu hvor han ikke er ældre.
Men mener stadig meget næsten alt kan gøres noget ved problemer der er, hvis man har en tæt dialog med skole, osv. og det skal man jo selv skabe.. jeg har to unger nu, og jeg vil stikke til lærene når de starter i skole, og fortælle fra start at der ikke skal ligges skjul på tingene overfor mig.. at hvis der er noget, enten at jeg har en mobber eller en der bliver mobbet vil vide det så jeg kan handle derefter
Et sødt eksempel
et til. sønnen hiver i datteren hår, og i stedet for at skrige eller slå osv vælger hun at sige, av- det gør altså rigtig ondt, mor er du ikke sød at hjælpe mig, han hiver i mig
Begge dele er fra samme dag. og det er normalt for min datter at handle sådan, for det er det jeg lære hende. selvfølgelig kommer hun nogle gange også med en skub tilbage, men så må jeg jo tage hånd om det.
Mener, lære man sine børn fra de så at man skal bruge de voksne til det de er der til- at hjælpe, bliver det også meget naturligt for dem..
Mobning - Jeg syntes det er OK !