{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  børn med adhd
  • #2   14. jun 2011 dina nej det gør de ik hvis forældrene har en mistænke før.

til ts vi har en pleje søn på 2 og 10 mdr med adhd er der noget du gerne vil vide

• #3   14. jun 2011 anne: min kæreste har en datter som bor ved os hun bliver 3 om en måned. og vi har så stor mistanke til om hun kan have adhd.
    1. hun er meget ukoncentreret i sin leg.
    2. høre ik efter.
    3. sidder aldrig stille.
    4. hun vil være midtpunkt hele tiden.
    5. hun er meget højrystet hele tiden.
    osv osv.
    hvad gør man for at finde ud af det. og alt det. hvad gjorde i??
    vil egentlig bare gerne ha nogle råd.

• #4   14. jun 2011 vi havde faktisk ik ret meget mistænke til at starte med men han var vildt aktiv og højt råbede i forhold til andre på hans ældre men da jeg blev nervøs gik jeg til lege og snakke om alt det jeg havde lagt mærke til og vi vente det faktisk 5 gange med lægen da han mente det var helt normalt i den aldre vilket det nok os er men jeg læste en artikel på mit arbejde og en engelsk pige der havde meget af de samme ting og ta den med til lægen og så ville jeg ha ham undersøgt hvilket jeg fik men da hans ahdh ik er i slem grad har vi valgt ik og gi ham medicin da vi håber vi kan træne ham ud af det så jeg har arbejdet med ham med nogen ting og så ha vi lavet et fast skema og lavet mærker som fx bad mad osv så han ved hvad han skal og hvornår og på den måde håber vi at vi kan trække den så længe så muligt med medicin men hvis i har en mistænke skal i holde fast i den og så snakke med lægen om det og uanset hvad de siger så stå fast husk nok at mange børn i den aldre er meget aktive og har gang i mange ting på engang

• #6   14. jun 2011 nej men de kan sige det med stor sandsynlighed

• #7   14. jun 2011 har ikk læst det hele min line bliver 4 og går i gang med de første prøver til august..
    man går i gang før 5 6 7 års alder hvis tegnene er meget til stde og da farr har det er det ret sandsynligt line oz har da det er 80 % arveligt..

men der er en gruppe her inde om adhd..

• s s
    s s Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 134
    #8   14. jun 2011 Jeg vil give dina ret, de kan først rigtig undersøge et barn for adhd når de er omkring 6-7 år, min søn på 7 år har lige fået diagnosen, selvom han også blev undersøgt for det da han var 4 år, og der kunne de ikke stille nogen diagnose, det er først når de kommer op i skole alderen, det skal lige siges at jeg også har en søn på 17 og en datter på 23år, med det, så jeg ved hvad jeg snakker om.

• s s
    s s Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 134
    #9   14. jun 2011 Og til trådstarteren, din læge skal henvise dig til en børnepsykriatisk afdeling, nu ved jeg ikke hvor du bor, men vi har gået i næstved.

• #10   14. jun 2011 ja. som ss siger din læge skal henvise dig .. men du skal slet ikk regne med de går med til det før skole aldren fordi mange a tegene er de samme som børn ellers har i den aldre.. nu kender jeg hende ikk men ud fra det du skriver det syntes jeg det lyder som meget normale træk hos en 3 årigt..

den eneste grund til min læge har sagt nu skal line udredes er fordi hun har kendt hendre fra baby og hun ser flere og flere træk som hos far....

hun har så sagt det til hendes bh som så har sendt det vidre til ppr på komunen..

• #11   14. jun 2011 ss vi skal oz udres i næsved..
    alså her er line fuldstændigt hyper , får de vildest raseri andfald så man er nødt til a holde hende fast .slår ,bider.. forstår ikk informationer.. og så kan hun vendre på et spit sekund.. og er du ikk over hende konstant kommer hun tit til være farlig for sig selv eller omgivelser..

håber for jer det bare er alder selv om jeg elsker min datter og alt på jorden og hun oz kan være den kærligste så føler jeg mig sku magtesløs mange gang og syntes det er ben hårdt..:=)

• #12   29. jun 2011 www.babygalleri.dk/grupper/adha

kom her. ind.

her er vi en del og jeg gider ikke diskutere med folk der ikke har børn med mugligheden.

men kom her ind og jeg gerne vil skrive med dig.

Kommentér på:
børn med adhd

Annonce