{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.055 visninger | Oprettet:

hjælp nægter a spise {{forumTopicSubject}}

hælp mig lige er ved a få total spat a line i snart i 6md har bare været en kamp lige så snart vi sætter oz til bordet til aften 9 ud 10 gange nægeter hun total a spise skubbr er tallerken væk sidder og fjoller eller rejser sig så man skal rende efter hende så det går ud over når lasse skal spise.. har prøvet a fjerne maden være lige glad med hun spiser har prøvet alt og hun er bare sååå ligeglad .. så hun jo sulten senrer men så har jeg et stykke tid sagt køkrknet er lukket selv om jeg havde det dårligt med hun så går sulten i seng men det hjælper heller ikk ..

nogen goe råd for self skal hun jo ikk gå sulten i seng men gider heller ikk hun skal spise på alle andre tidspunkter.. har oz prøvet a gi time out men det vil hun jo rigtigt gerne ha for så slipper hun med a spise.. aner virkelig ikk mine levende råd og er så træt a det går ud over lasse..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp nægter a spise
  • #1   14. aug 2011 4 til okt.. tag i mod alt med kys hånd:=O

• #2   14. aug 2011 sig hun ikkr må rejse sig for hun har spist og men det.. lad hende side også selv om andert er gået..

• #3   14. aug 2011 lene hun er gået sulten i seng i en uge snart .. og det med hun ikk må rejse sig er hun så snedig a hun jo udnytter a i de 6md det har stået på har der jo kun været mig og ungerne så lige så snart jeg slipper hende styrter hun da ud a og kan jo ikk la lasse sidde anele i stolen.,. det er det jeg mener det går ud over ham for så bliver han taget op hvert min.. og så gider ha ikk.. spise fordi han bliver snot forvirret..

kan få mad i hende hvis jeg mader hene og det har jeg gjoet nogengang fordi der er nemmest men nægeter jeg a gøre når hun snart et 4 så det er stoppet..

• s s
    s s Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 134
    #4   14. aug 2011 Er hun begyndt at få ritalin.

• #5   14. aug 2011 det virked her hjemme hver gang hen rejste satte jeg ham tilbage det tog ikke længe for han fanget den af men ikke rejser sig for der er spist

• #6   14. aug 2011 Herhjemme har vi mandens nevø på besøg rigtig tit også på 4 , først sys jeg det var en dårlig idé for mente det var at lære ham at gøre noget man ikk måtte, men manden her siger til marcus når han ik vil spise at han heller ik må for det er onkels mad og den virker hver gang , manden kigger lidt væk og siger du må ikke spise noget og inden vi ser os om har lille marcus spist op smiley

• #7   14. aug 2011 jeg ville ALDRIG tvinge mit barn til at spise. og med mindre barnet er undervægtig siger lægerne for det meste at de nok selv skal tage fra når de er sultene. her hjemme spiser de hvis de er sultene.

begge mine har haft perioder hvor de ikke ville spise og lige pluslig kom det igen.

synes bare du skal se tiden an.

• #8   14. aug 2011 ss nej det eneste der er sket pt er der har været en børne psyk og være sammem med hende i bh og har intet hørt og glemmer a spørge miin sags beh og bh når jeg taler med dem..

men hendes nye bh mener ikk hun har adhd men jeg selv tror for syntes der er mange tegn på det men syntes oz efter hun er begyndt i ny bh der er mange ting som er blevet bedre..
    men et a tenene syntes jeg tyder på adhd er lige som hos claus a når de kræves de sidder stille så kan de slet ikk og tit tænker jeg hvad sker da lige for hende for hun lære slet intet a sine fejl ..

mie det har jo stået på over 6 md eller mere..

• #9   14. aug 2011 mie har jo 2 andre og det er slet ikk sådan a det går væk ..

• #10   14. aug 2011 måske det er protest?
    heller mest til det Mie R skriver, med de nok skal spise når de er sultene.
    har du prøvet og tale med hende alene om hvorfor hun ikke har lyst til at spise?

• #11   14. aug 2011 har jeg oz altid sagt men syntes det er usandsynligt hun ik har været sulten i over 6 md..

nej har ikk spurgt hende ale men det kku da være jeg sku prøve..

• s s
    s s Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 134
    #12   14. aug 2011 Kan det tænkes at hun ikke er sulten, har du prøvet at lade hende selv øse maden op, og så sige det hun selv øser op skal hun spise.

• #13   15. aug 2011 ss nej det har jeg ikk må prøves alt bliver prøvet nu..

har prøvet a få hende til a fortælle mig hvorfor her til aften men huner er slet ikk inttresseret i a fortælle hvorfor det eneste hun siger er hun er for træt men vi spiser alså 17 1730 og har prøvet både tideliger og senere og hun er stadig for træt og det er faktisk kun til aften hun er sådan..

Kommentér på:
hjælp nægter a spise

Annonce