{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

Ubehag i kroppen.... {{forumTopicSubject}}

den sidste tid har jeg "døjet" med
Kvalme
Hovedpine
Svimmelhed
TRÆTHED......

Ved godt at meget kan ske via psyken, men kan alligevel ikke lade være med at undres lidt......

Det kan selvfølgelig også være stress symptomer, hvilket heller ikke er helt usandsynligt.....

I behøver ikke skrive ...."du skal ikke tænke, så meget over det - så spiller kroppen dig et pus og så sker det ikke - for det er jeg godt klar over....og har sådan set heller ikke tænkt voldsomt på det......

Men en ting er sikkert kommer min mens ganske normalt så skal jeg forbi lægen og have mig tjekket igennem......

Faktisk har jeg først rigtig tænkt - det kunne jo være at vi var heldige, de sidste dage da min faster blev alvorligt syg og døde i dag. ( rent symbolsk)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ubehag i kroppen....
  • #1   13. maj 2009 hmmmm, ved godt jeg ikke stiller et direkte spørgsmål - men havde da håbet på lidt interesse eller svar.....



  • #3   13. maj 2009 I hvor lang tid har du haft symptomer ??

    Men dine symptomer kunne godt lyde som mig .. Jeg gik rundt og ventede på min menstruation skulle komme og var bare rigtig træt .. Det føltes som om at min menstruation var ved og komme .. Og rendte på toilettet hele tiden .. Men der kom heldigvis aldrig noget .. smiley Krydser fingre for at den er der .. smiley

    Jeg var og er stadig meget træt .. og jeg er 32 uger henne imorgen .. smiley


  • #4   14. maj 2009 Tusind tak for jeres "opmærksomhed" smiley

    Ja det meget trist med min faster men det var helt klart det bedste for hende, men da stadig trist og hårdt for de efterladte......

    Ja vi har prøvet længe, og skal faktisk kontakte Skive ved første blødningsdag, så går vi i gang med behandling.....
    Min blødnings dag er på søndag den 17. maj....

    hmmmm, jeg har vel haft dem i 1½ uges tid vil jeg tro, nogen dage væsentlig mere ramt end andre.....

    Vi xxxxx også men tør næsten ikk


  • #5   15. maj 2009 Opdatering:
    hvorfor hvorfor hvorfor hvorfor...........................................................HVORFOR!

    Ja så startede jeg med at bløde i dag - skulle første starte søndag, ja selvfølgelig da helst blive væk...........................................Jeg er så smadret og ked af det, det var vores eget sidste forsøg nu kører møllen, med Skive...........................for helved hvor tingene ikke fair, vi har prøvet længe og mandens fejler intet.............................................ih.....ihhhh.....har bare lyst til at skrige og råbe af frustration....!!!!!!



  • #6   15. maj 2009 LORTE DAG!!!

  • #8   15. maj 2009 Wishful: tusind tak for din besked - den ramte mig lige i hjertet........

  • #9   15. maj 2009 Håber også de kan hjælpe - men er nervøs, for hvordan det kommer til at forløbe

Kommentér på:
Ubehag i kroppen....

Annonce