{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er blevet sindsyg :)
  • #1   17. jun 2009 nææh hihi smiley

  • #2   17. jun 2009 nej er chancen der til at vide kønnet så tager man den.. tror det er de færeste der ka holde på de ik vil vide det.

  • #3   17. jun 2009 hih .. smiley jeg her en søster og en svigerinde som køber meget mærketøj: molo, katvig, småfolk, mala, ej sikke lej osv. så der er mulighed for at jeg kan "arve" smiley hihi

    min søster har en pige og min svigerinde(+storebror) en dreng smiley

    hihi var i også sådan inden i blev gravide?


  • #4   17. jun 2009 nej hehe det tror jeg ikke du kan :))

  • #5   17. jun 2009 Hvis man beslutter sig for ikke at ville vide det, så kan man os holde det.
    Vi ville ikke vide det da vi skulle have nr 1 - og jeg troede vi fik en dreng, og min kæreste en pige - og da jeg så havde født sagde min kæreste så, se jeg fik jo ret - det er en pige : ) Hehe
    nr 2 fik vi dog afvide..


  • #6   17. jun 2009 hihi det er så fedt det der at være uviden om kønnet, men jo også dejligt at vide hva man skal købe tøj til pige eller dreng smiley

  • #8   17. jun 2009 Ja jeg gik også igang med at kigge efter baby ting allered da jeg bare tænkte på at blive gravid, og læste alt på internet, bøger og blade smiley og da jeg så var blevet gravid, men ikke vidste kønnet endnu, var jeg så overbevist om at det var en pige, at jeg brgyndte at købe lyserødt tøj i str. 56 smiley men du er das heldig at der er nogle du måske kan arve efter smiley

  • #9   17. jun 2009 tja det jo op til dig selv om du kan da jeg fødte synes de det var utroligt vi ikke vidste hvad det blev og skal vi have en mere så skal vi heller ikke vide det men man er hamrende nysgerrig men synes det en oplevelses i sig selv først se hvad det bliver nå den lille kommer op på maven og ligge..

  • #10   17. jun 2009 hvis man så er til en scanning og ser tappen så er hemmeligheden jo afsløret smiley ahah

  • #11   17. jun 2009 jeg er nok også lidt som **DKsMostWantedPrincess** , jeg er heller ikke gravid endnu - men læser både bøger og på nettet især herind:) og har også købt et sæt baby sengtøj - som kan bruges til begge køn:) kan simpelthen ikke lade være. Kan godt lide at være på forkanten med tingene:)

  • #12   18. jun 2009 hvis man nøjes med en 2d scanning er chancen lille for at man netop kan se det er en tap selv om jeg har 2 tøser har jeg dælme ikke kunnne se noget på billederne kun omridset at baby ikke detaljer først når de har sagt det. og selvf hjerteblink men vælger man 3 d jo så der stor chance det fik vi men sagde vi ikke ønskede kønnet afvide men de kunne ikke love 100% at de ikke ricikerede at få de dele i syns vinkel men de var så gode så det var kun ansigtet vi så smiley

  • #14   18. jun 2009 Jeg skulle bare vide hvilket køn Ida var så jeg hurtigts muligt kunne komme igang med at forberede mig smiley ville helst havde det hele klar i forvejen..

  • ditte k
    ditte k Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #15   18. jun 2009 ikke kun dig der er ved at blive overdrevet skruk, jeg har også lyst til at g ud og købe alt selvom jeg desværre ikke er gravid endnu ...
    hvis det var mig der var gravid nu ville jeg også bare have kønnet afvide hurtigst muligt smiley


  • #16   16. jul 2009 Da jeg fandt ud af at jeg var gravid og sad med testen i hånden ude på toilettet overfaldt tanken og iveren mig allerede om hvilket køn det var. Så var allerede helt befippet der over at ville vide det. Så jeg ville vide det hurtigst muligt. Kunne slet ikke holde det ud, var så syg efter at vide det. Kæresten ville også vide det.

    Men han siger at han ikke vil vide det næste gang og jeg vil også prøve at vente med overraskelsen... -SELVOM JEG GODT VED AT JEG IKKE KAN!! -naaah.. jeg tor altså at det ender med at han må gå ud og jeg så må få det at vide og senere vil han alligevel plage mig af nysgerrighed.

    Jeg vil have svært ved at gå hen og købe det neutrale tøj når det farvede hænger der og skriger til mig. Skal det være lyserøde Hello Kitty bluser eller blå hættebluser med tigerdyret? eller den hvide t-shirt med et gråt dyr på?

    jeg tror godt nok ikke at jeg kan når det kommer til stykket.

    Jeg vil sige at det kommer an på hvor viljestærk du er. Er du den der aldrig rykker ved de ting du har sagt og holder fast eller er du nem at lokke og friste og overvejer du lige ting en ekstra gang?

    min barndomsveninde skulle føde en uge efter mig og gjorde det, og hun ville ikke vide kønnet. Mig og kæresten vidste at vi fik en pige, men hende og kæresten ville vente. Og selvom de blev spurgt til scanning sagde de nej. Og en uge efter fik jeg at vide at lille Oskar var kommet til verden. Så nogle kan jo godt vente


Kommentér på:
er blevet sindsyg :)

Annonce