{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
909 visninger | Oprettet:

Endelig! {{forumTopicSubject}}

Første gang jeg bruger ægløsningstests. og efter at min cyklus blev længere og længere, var jeg ved at være bange for, at jeg er en totalt ANTIpotitiv person, både på graviditetstest, men også ægløsningstests. Men her til morgen, på min 19ende cyklusdag viser den endelig bragende positiv. Og kærsten og jeg havde været i lagnerne så sent som igår aftes, også har jeg aftenvagt, så der er ikke muligt igen før jeg kommer hjem klokken 22 iaften, men så skal der dælme ske noget smiley
Men det betyder også at jeg i fremtiden kan forudsige den, da jeg nu kan mærke forskellen. Jeg har mærket INTET de sidste 19 dage, (troede jeg var ved at blive skør), men nu begynder jeg at gå menssmerter, så det er det der er ægløsning ved mig. Det er da rart at vide. smiley Men er 19 dage ikke langt inde i cyklus? På mit brugsanvisning, viser den at jeg da skulle have en cyklus på 35 dage, det virker voldsomt smiley
Undskyld det blev lidt langt, men er helt oppe at køre over at den endelig blev positiv. Så mangler vi bare graviditetstesten bliver postitiv om ca 2 uger smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endelig!
Kommentér på:
Endelig!

Annonce