{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
938 visninger | Oprettet:

Alene og trist ): {{forumTopicSubject}}

Godmorgen piger, håber i har sovet godt og haft en god weekend smiley

Jeg lavede en spontan abort i nat, jeg vågnede med meget kraftige smerter op til flere gang i nat, også imorges var der store sorte klumper i mit bind, startede med at små bløde i fredags, men da sagde vagtlægen at det sagtens bare kunne være min krops måde at fortælle mig at der var ved at ske noget inde i maven, og at det ikke nødvendigvis var pga abort.
Jeg var da ikke så langt henne, 9 uger, men nåede jo alligevel og elske tanken om at der kom en lille ny, og der var da også så småt begyndt og blive snakket om navne. Men sådan skulle det ikk være.
Men så oveni købet, nu hvor jeg har rigtig meget brug for bare og lige slappe af og få smerten væk igen, vælger kæresten da at han skal sove længe, så jeg må stå op med Victoria trods at tårene løber og smertener bliver værre for hvergang jeg bevæger mig, så skal jeg da klart op og være aktiv med hende, istedet for at han lige stos op også idet mindste hjalp bare lidt til med det. Hun kan sagtens side og hygge selv, men hun kravler jo over det hele, så skal rende efter hende hele tiden og bære hende tilbage til hendes legerum.

Undskyld piger, men havde brug for at komme ud med det smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alene og trist ):
  • #1   26. sep 2010 Du må ind og sige til ham at nu er det sku nok at han må tage over det der er sku ikke fair. mange tanker her fra

• #2   26. sep 2010 åhhh hvor er det trist at læse.. du må ja ind og forklare ham at han er nød til at stå op, så du og din krop kan få ro, til at komme sig oven på efter sådan et par dage.
    der er mange tanker herfra til dig og ønske om han forstår du har brug for ro og han så kan tage over så du kan putte lidt

• #3   26. sep 2010 Louise ¤ Mor til den dejligste lille Trold ¤

Han skal bare ud af den seng ! Færdig slut , hvad er det dog for en arrogant opførelse ...

Har du været en tur på sygehus og blevet tjekket i nat / her til morgen ?
    Ellers synes jeg nu personligt du skal tage afsted og lige blive undersøgt ..

Kæmpe knuzzer herfra ..

• #4   26. sep 2010 Nu skal han da bare i sving, hvad bilder han sig ind!!!!

• #6   26. sep 2010 Åh nej da, det er jeg virkelig ked af at høre smiley
    Du må ind og fortælle ham hvordan du har det og at din krop har brug for hvile så den kan komme sig. Personligt ville jeg fortælle ham hvordan smerterne føles og hvordan det påvirker dig, noget i stil med det du har skrevet herind. På den måde har min kæreste det i hvert fald nemmere ved at sætte sig ind i min situation. Måske er din kæreste også rigtig ked af det og derfor vælger han at sove fra det hele?

• #8   26. sep 2010 op med ham, det ligner ikke noget han aner ikke hvor mange følelser, smerter og tanker der flyver gennem hoved og krop på dig lige nu, så han må mande sig op og være far for sin datter og mand for sin kone..

men tro mig jeg føler med dig, jeg har selv lige aborteret i 12 uge, og det er ganske forfærdeligt, det føles som om man har mistet noget man har haft meget meget længe, det er 14 dage siden vi fik beskeden, og jeg er stadig ked af det, og har stadig meget svært ved at se noget positivt i det... et eller andet sted er det jo "bare ærgerligt, op på hesten igen" men jeg synes nu ikke det er helt så enkelt, man bliver jo lige sat tilbage adskillige måneder, måske enda mere, for ingen ved jo hvornår man igen kan stå med 2 røde streger..

men jeg håber virkeligt for jer at i snart må stå med en positiv test igen, og starte på en frisk..

• #9   27. sep 2010 Hej alle i søde piger.
    Tak for jeres svar.
    Tak for jeres varme tanker, det hjælper utrolig meget smiley
    Jeg var inde og vågne ham, men så faldt han i søvn på sofaen en halv time efter, og der valgte jeg at gå lidt amok og sige han simpelthen ikke kunne værre det bekendt, og det hjalp, så nu spørg han til mig osv. og hjælper med Victoria og resten af tingene, så det er dejligt.
    Jeg ringer til lægen nu her, og håber de kan presse mig ind til en tid idag.

Mille J : Er sikker på det ikke sker, du har en lille prinsesse eller prins inde i maven der nok skal komme ud, det er jeg sikker på smiley

Ditte mor til Marcus: Det er virkelig forfærdeligt, man går jo og vender sig til tanken og man elsker jo den lille haletudse fra start til slut, også slutter det så hurtigt, det ikke fair smiley Men er sikker på vi begge nok skal få os en god graviditet snart. Krydser fingre smiley

Ps. undskyld jeg ikke fik skrevet tilbage igår, men ligeså snart prinsesse vågnede fra eftermiddags lur, flygtede vi ud til min mormor og fik frokost, også blev vi derude, der var stille og ro, og ikke fyldt med så mange ting der kunne minde en om hvad der lige var sket.

Kommentér på:
Alene og trist ):

Annonce