{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad havde i
  • #1   5. sep 2008 kvalme træt og have en mærkelig fornemmelse i maven

  • #2   5. sep 2008 jeg havde absolut ingen symptomer og var heller ikke usikker pga jeg var gået over, for det er jeg tit fordi jeg har en hormonsygdom der fucker min cyklus op.
    det er lidt svært at forklare jeg havde bare en fornemmelse af at min krop ikke var som den plejede at være og så var jeg på apoteket efter en næsespray og så var der bare noget der sagde mig at jeg sku købe en test og så var den positiv. det var så vildt for jeg har aldrig taget sådan en, hverken før eller efter...

    jeg var 4 uger henne..


  • #4   5. sep 2008 Hmm okay den kvalme kom den "snienede" eller var det bare lige BANG også var den der hehe håber du forstår hvad jeg mener

  • M L
    M L Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 183
    #6   5. sep 2008 Ingen i starten. Efter et par uger kom kvalmen i stor stil, og så lidt træthed. Ellers ingen symptomer.

  • #7   5. sep 2008 have ingen symtomer før nu

    9+0


  • #8   6. sep 2008 Jeg har aldrig haft nogen kvalme. Ikke et eneste sekund har jeg følt ubehag eller syntes at noget lugtede anderledes. Nothing.

    men jeg fandt ud af at jeg var gravid fordi jeg fik de eneste to symptomer jeg har haft fra da af og indtil nu, eller nej de er holdt op.
    Men jeg anede det ikke, syntes bare at mine bryster begyndte at spænde sådan og var blevet ret ømme. så syntes at den var underligt at jeg kunne vende mig på hovedet og de så sad det samme sted og ikke bare slaskede med pga tyngdekraften som de plejede. det var jo underligt hvis de voksede, for de føltes som da jeg var 12 år og så havde jeg ondt i maven. sådan på en træt måde som om jeg lige havde lavet 100 mavebøjningerog trængte til at hvile mavemusklerne. sådan havde jeg det nogen gange i maven.

    det var det eneste. følte ikke jeg var gravid på nogen måde.

    men skal så siges at den første test jeg købte, en fin dyr fra apoteket viste negativ. 14 dage senere da jeg stadig havde det på samme måde købte jeg et par mere og der var klart positiv.


  • #9   6. sep 2008 Jeg kunne ikke rigtig spise noget... eller jeg spiste meget lidt!!!! Så kunne jeg mærke mit underliv på en meget mystisk måde lidt svært at forklare :0)

    Så vidt jeg husker havde jeg ikke kvalme i starten men det kom senere men det har altid hjulpet at jeg spiste lidt eller drak noget :0)...

    Jeg tæstede først da jeg ca var 6 uger henne da jeg endeligt ikke ville blive skuffet hvis nu der ikke var gevinst :0)... men det var meget tydeligt da jeg tog den første :0)


  • #10   6. sep 2008 Jeg havde kvalme og ekstrem ømme bryster. Jeg kastede op over den mindste lille ting.
    Jeg blev nærmest tvunget til at tage en test, for jeg var på venteliste for behandling for barnløshed så jeg havde jo i min vildeste fantasi ikke regnet med det. Jeg var 7 uger henne da jeg tog testen.


  • #11   6. sep 2008 Jo altså, hver gang jeg kom på arbejde følte jeg at jeg havde influenza, og havde os hovedpine, og når jeg var hjemme var der ingen ting, begyndte og få det værer, og min familie begyndte og frygte jeg var blevet psykisksyg pga det kun var når jeg var på arbejde, de spurgte om jeg kunne li og være der, og om jeg kunne med de folk derude, og jeg havde intet problem med dem, så anede ikk hva det kunne være, men kunne se på dem at de var sååå urolig. min mor er jo selv psykisksyg, så de har altid den der frygt af jeg og mine brødre ville få det, (skal så lige siges hun er så velfungerende som alle andre, bare med "titlen" psykisksyg;P )men min mor sagde hun synes jeg skulle tage en test, for hun ved jo den ikk er gal med mig, og så fik vi så begkræftet hva hun troede, JEG VAR GRAVID! :DD hun blev sku enlig meget glad heeeh..

  • #12   6. sep 2008 kastede os op non-stop i 4 måneder, var vildt sulten men kunne ikke spise NOGET SOM HELST (i to måneder), skulle besvime, havde hovedpine, kunne ikke klare lyde, kunne ikke gå - kun ligge, så ingen fjernsyn for lyden fik mig til at kaste op, det samme gjorde min kats mijauen, følte mig rundtosset alt drejede rundt, fik hedeturer, tisse KONSTANT, hvis jeg endelig fik en bolle gjore den mig total sulten og jeg kastede op, rumlen i maven osv osv.. min læge siger jeg har haft det værre end normalt;( alt det var til 4 måned (16 uge). nu er jeg 6 måned (24 uge) og har kun: hovedpine, tisse KONSTANT, kaste op når jeg vågner og ikke nåede og spise, og lidt kvalme smiley

  • #13   6. sep 2008 haved os ømme bryster men ikke længere, og trætheden er så kommet:)

  • #14   6. sep 2008 Jeg havde haft kvalme i 1,5 uge, og var gået 4 dage over tid..

    Ringede til lægen grundet kvalmen, og reseptionisten sagde så jeg skulle have en test smiley

    Den viste så posetiv, og jeg måtte hjem og snakke med kæresten, og vi besluttede at beholde smiley


  • #15   6. sep 2008 jeg skulle også tisse hele tiden men det var først da jeg kom længere hen i graviditeten. sådan omkring de 7-8 uger, for til at starte med synbes jeg ikke at jeg skulle tisse hele tiden men da det så begyndte at blive sådan var jeg ved at gå amok og blev hidsig over det fler gange selvom jeg ikke rigtig har noget temperament i forhold til mange andre.

    jeg overnattede hjemmehos mine forældre da jeg skulle til lægen første gang med min graviditet hvor jeg var de ca. 7 uger henne som de troede. sov der fordi jeg har læge i den by de bor i 20 km fra hvor jeg selv bor og er uden bil ogefter jeg var ved lægen den dag ville han se mig i overmorgen igen, så sov sammen med min lillesøster på 17 år på hendes værelse og kunne ikke sove fordi jeg sku tisse hele tiden og hun har væresle i kælderen og toilettet er ovenpå så blev sur hver gang når jeg skulle op efter jeg næsten lige havde tisset.

    så fik ikke sovet meget men fik tisset 6 gange og l¨å stadig og holdte mig fordi jeg lige lå så godt og ikke gad op igen.
    men det har jeg ikke mere, det var kun en periode


Kommentér på:
Hvad havde i

Annonce