{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

Nøj, hvor jeg glæder mig! {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg er blevet enige! Og tiden er nu inde til at begynde at stifte familie! Jeg har smidt p-pillerne og i næste måned går projekt baby igang smiley
Det kunne selvfølgelig være rart, hvis jeg kunne blive gravid med det samme, når nu beslutningen er taget!!!!!
Nogle gode råd til sådan en baby-nybegynder som mig????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nøj, hvor jeg glæder mig!
  • #1   7. sep 2008 Mit eneste råd er: Slap af og tag det som det kommer. Der kan desværre gå noget tid og forbered dig på at hører en masse trælse ting fra folk med at bare rolig det skal nok komme. Hvis du ikke bliver gravid med det samme, kan det være ufattelig balastende at hører på at det nok skal komme for man vil bare have at det skal ske NU...
    Bare min erfaring


  • #2   7. sep 2008 Jeg havde været af p-pillerne i et år før der skete noget, så bliv ikke skuffet hvis der ikke sker noget lige med det samme..

    Det bedste er ikke at gå og forvente det smiley


  • #3   7. sep 2008 Jeg har været uden p-piller siden april og der er ikke sket noget endnu.
    Øv øv øv smiley
    Men held og lykke til dig


  • #5   7. sep 2008 Held og lykke med projektet, men husk at der kan altså gå lang tid for nogen og andre bliver gravide med det samme :o)

    Jeg gik 2 år inden der skete noget


  • Ella j
    Ella j Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #6   7. sep 2008 Held og lykke med det.
    Jeg smed p-pillerne i den 10 maj 08. og der er stadig ikke sket noget.
    men nu bruger vi æglæsningsteste så nu må vi se om det hjælper. (:


  • #7   7. sep 2008 der gik 14 dage efter jeg smed pillerne til jeg blev gravid. hehe

  • #8   7. sep 2008 Tak for det! Nu må vi se, hvordan det hele går! Men det er svært at vente, når beslutningen er truffet smiley

  • #9   8. sep 2008 hej du skal bare lige vide at når du smider p-pillerne går der for de flestes tilfælde ca. 3 mdr før de kan blive gravide fordi de kunstige hormoner skal ud af kroppen og den lige skal finde sin rette plads og tilbage i sin naturlige cyklus.

    ligesom når man starter på p-piller kan der gå en 3 mdrs tid inden den er kommet helt ind i rytmen så man får p-pille pause blødningen i pausen og ikke på alle mulige sjove tidspunkter med plet blødninger som der ofte er de første 3 mdr fordi den lige skal vænnes til den kunstige cyklus den bliver sat ind i.

    så der kan ofte også gå 3 mdr inden den er ude af den igen, og når den så er tilbage i sin naturlige cyklus og alt er kommet tilbage på normalt stadie igen er den klar til at tage imod graviditet. nogle få kan blive gravide lige efter men det er ikke særlig mange.

    ved at de fleste herinde også først blev gravide der efter de smed dem efter de 3 inklusiv mig. Det er bare så du ikke bliver bange eller ked af det over du ikke bliver gravid de første 3 mdr og allerede opgiver lidt, for det er det mest normale og næsten uungåeligt. Så brug det som guide linie at hvis det er sådan så tænk ikke på det, for det er ikke dig der så har svært ved at blive gravid, du skal bare lige vente lidt før der er størst sansynlighed for at det, i det hele taget kan lade sig gøre for din krop.

    ps. Held og lykke med projektet!! ;D


Kommentér på:
Nøj, hvor jeg glæder mig!

Annonce