12. okt 2010 Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 73 Svar: 2.001
øv en irriterende besked {{forumTopicSubject}}
Som mange af jer ved, prøver min kæreste at jeg at få vores første barn. Uden held. og skal derfor til gyn i dec.
Vi håbede dog lige på at jeg var gravid, da jeg fik utrolig meget kvalme, ømme bryster, kunne ikke klare forskellige lugte, meget udflåd osv.. altså mange symptomer på en evt graviditet.
Men, testene var negative (den første meget lidt positiv, men var i tvivl om den var gyldig)
nå.. jeg har så stadig kvalme. Og snakkede defor med lægen for at høre om jegf kunne få noget imod det.
Men fordi min mens ikke har været helt som den plejer, kunne hun ikke udelukke jeg var gravid sagde hun. Og jeg kunne derfor ikke få noget mod kvalme (forståeligt nok) men jeg ved bare med mig selv at jeg ikke er gravid..
Tror simpelthen ikke på det
Hun vil have jeg skal komme med morgenurin i morgen.
Men har ikke lyst?!
Har besluttet at jeg ikke tager derop. For selvom jeg ved jeg ikke er gravid, bliver jeg alligevel så trist når jeg får det at vide igen og igen.
Kunne hun ikke bare have sagt at det var udelukket at jeg var gravid?
Nu får man jo et lille håb igen.. og det vil jeg bare helst ikke..
Århh... ved ikke hvad jeg vil med det her.. skulle nok bare ud med det..
jan 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 55 Svar: 646
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 73 Svar: 2.001
gider bare ikke tage op med en test..
ikke fordi jeg er doven, men vil ikke stå og aflevere en prøve, jeg alligevel selv kender svaret på.
nov 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 64 Svar: 732
jeg havde også get udflåd, kvalme og svimmelhed inden mens. Mens kom en dag over tid og jeg har testet to gange som begge var negative.. min men var heller ikke heeelt som den plejede. Efterfølgende har jeg stadig kvalme ind i mellem og en lille form for halsbrand.
okt 2010
Jeg har nu spurgt 2 af mine læger om det kan være fordi jeg tænker på det.. men det siger de begge to det ikke er.
øv altså... det er så trist når man så gerne vil..
aug 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 236
okt 2010
maj 2009
Følger: 33 Følgere: 31 Babyer: 1 Emner: 39 Svar: 651
okt 2010
min cyklus går fra 28 dage til ca. 31 dage, og den kom på 31. dag.
Men blødte ikke så meget om dagen, og så (undskyld detaljerne) væltede det ud om natten, og så var det slut. Og så fik jeg lidt igen i dag, lidt pletblødning.
testede bare på dag 29. (tror jeg det var) fordi jeg havde så mange symptomer.
Men min læge sagde at testene var mest sikre 4 uger efter æl.
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 14 Svar: 224
okt 2010
Jeg tror bare ikke helt på det..
Jeg var ikke til lægen i morges.
Jeg venter og ser det an i 14 dage. For hvis jeg stadig havde kvalme dér, skulle jeg komme igen, hvis jeg ikke var gravid. Og så kan jeg jo teste der..
jeg pletbløder stadig..
okt 2010
Min mor prøvede det for 20 år siden (altså at have et foster uden for livmoderen) og hun havde mange af de symptomer jeg har nu.
Bl.a. er jeg begyndt at få nogle voldsomme svedeture, hvor jeg det bare driver ned ad mig.. det har jeg aldrig oplevet før..
okt 2010
mar 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 1 Svar: 756
okt 2010
okt 2010
Tak. hendes beskrivelse lyder jo desværre meget som min
Så kan da godt ske jeg har haft en bio..
Hvis det er tilfældet er det rigtig trist, men heldigvis har jeg ikke nået at glæde mig rigtig. Og så må det da være et tegn på at jeg rent faktisk kan blive gravid..
Men burde jo bare ikke blive ved med at have kvalme så..
okt 2010
øv en irriterende besked