{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fortæl mig
  • #1   11. maj 2013 Her vidste hele familien hvornår vi kunne teste, fordi vi var i behandling.
    Så vores mødre fik et telefonopkald, hvor de fik at vide at de skulle være hhv. mormor og farmor smiley
    Farfar fik et billede med et digt.
    Sådan så det ud smiley


    profilbillede
  • #2   11. maj 2013 erikas mor jooo det var første plan... men det er ændret.... vi har valgt og sige skæbnen styrer det nu.... at jeg bruger æl test er liie så meget for og lære min egen krop og kende....

  • #3   11. maj 2013 erikasmor.... er bare nysgerrig med hvorn min cyklus egenligt er også kan jeg jo liiie så godt udnytte situationen til og prøve lidt liiie der..... men ellers er det meningen skæbnen skal styre det hvis ikk det sker nu her

  • #5   11. maj 2013 Jeg ringede til min mor også aftalte at spise med hende en aften osv. der fortalte jeg hende det ved aften kaffen. Min far ser jeg stort set aldrig, så ham ringede jeg til, da jeg ikke følte jeg skyldte ham noget. Daniels mor ringede Daniel til - da jeg ikke gad tage hele vejen til Kalundborg! (Er 1 1/2 - 2 i bil ca! Herfra) Daniels far fortalte Daniel det selv til, til besøg. Min storebror var den første der fandt ud af det. Han kom uden jeg vidste det på besøg den dag jeg testede positivt også nåede jeg ikke at smide testen ud, så opdagede han der lå en test på toilettet. Men han holdte det hemmeligt at han vidste det. smiley

  • #6   11. maj 2013 Mine forældre fik en opringning. smiley De bor 2 timer væk og ville gerne fortælle det samtidig med at vi sagde det til min mands forældre. Deres nr. 8 barnebarn

    Svigermekanikken fik en gave - en bedsteforældre bog og et lille brev far spiren inde i maven.. Det var et hit, de græd begge to og var helt oppe at køre. smiley det er deres første barnebarn. Min mands bror får nok heller aldrig børn.


  • #7   11. maj 2013 da vi fandt ud af vi ventede prinsessen, havde vi været ved lægen tidligt om morgen, og kørte over forbi mine gamle som sad midt i morgenkaffen og så sagde vi at de skulle være mormor og morfar. så de var ved at få kaffen galt i halsen og så krammede de os helt vildt. og så kørte vi videre hjem til farmor og farfar og faster. som os blev helt vilde

Kommentér på:
fortæl mig

Annonce