{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

NÆGTER at spise :( {{forumTopicSubject}}

Min elskede datter nægter at spise . Det hele startede med at hun for 1 mdr tid siden blev syg og lægen sagde jeg bare skulle give hende flaske (hun var 8 mdr dengang) og da det gik over efter 2 ugers tid, så ville jeg til at give hende grød og alm. mad igen , men hun er virkelig ikke interesseret i noget som helst . Jeg kan nogengange være heldig at hun spise ½ potion grød eller måske lidt bondebrød .

Hvordan dælen skal jeg få hende til at spise, er så bange for at hun tabe sig smiley Hun er evig glad og utrolig aktiv hele tiden , så jeg kan ikke forstå at hun ikke er sulten smiley

Det skal oss lige siges at hun har fået 3 tænder i den periode .
Er det bare en fase hun skal over eller?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NÆGTER at spise :(
  • #1   3. nov 2009 tror bare hun må "sultes" lidt. Jeg tror hun er blevet forvendt til flasken igen og ikke gider det andet for det er for "besværligt" for hende. Det kan godt være det giver lidt skrig og skrål, men det må man jo så tage med.

    Hvis det var mig ville jeg servere grøden og det andet hun er vant til at få.... og hvis hun så ikke vil have det, må hun ikke være sulten nok.


  • #2   3. nov 2009 Jeg ved ikke om det kan give dig ro i sindet, men de er rigtig gode til ar regulere det.Jeg giver Stine helt ret når hun bliver sulten nok "æder hun det hele også sin stolthed" smiley Tag det helt roligt, hun kan også mærke din nervøsitet.

  • #3   3. nov 2009 Synes bare det har stået på så længe . Men jeg må prøve og se om det kan hjælpe lidt smiley

Kommentér på:
NÆGTER at spise :(

Annonce