{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

Anne K
Anne K
Tilmeldt:
22. jul 2009
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16

Nægter at spise. {{forumTopicSubject}}

Jeg passer ofte mit barnebarn som nu er 7 måneder, og til min store undren, så spiser hun næsten intet af den serverede mos og grød....Hun tager imod max. 3 små baby skefulde og så er det det.
Det er noget som jeg aldrig har oplevet med mine egne børn eller døgn.dagplejebørn.
Hun vil til gengæld gerne spise noget hun selv kan have i hånden, men har jo slet ikke motorik til at spise sin skemad selv.
Hun vil godt spise brødterninger med pålæg, men grød og mos NEJ tak......
Har nogen en forklaring på denne opførsel, som gør at hun ikke tager på.
Og hvorfor børn nu SKAL have såååå meget grød. Som ikke smager af noget--


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nægter at spise.
  • Anne K
    Anne K Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #1   22. jul 2009 Denne adfærd er den samme hvad enten det er mig eller mor-eller far som gir maden.

  • #2   22. jul 2009 Ved ikk hvad du kan gøre, men her er det lidt det samme... Siden bettemanden begyndte at få rugbrød og det vi andre spiser til aften, så vil han helst ikk ha grød og mos.. Jo, til mogern, men ellers ikk..

  • #3   22. jul 2009 morgen*

  • Anne K
    Anne K Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #4   22. jul 2009 Hvor gl. er bettemanden???

  • #5   22. jul 2009 Han blir 10 mdr om en uge.. Men det har egentlig stået på de sidste ca 4 mdr..

  • Anne K
    Anne K Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #6   22. jul 2009 Hvad gjorde du mens det var sådan??? tabte han sig???? Eller serverede du bare kun det du vidste han ville spise????

  • #7   22. jul 2009 Han fik bare hvad han ville ha.. Gør han stadig.. Vil ikk tvinge ham til at spise noget han ikk vil ha, så hvis han vil ha rugbrød med makrel eller andet til aftensmad, så får han da det.. Det er heldigvis sjældent det sker.. Ved jo efterhånden hvad han gider at spise.. De blir jo ældre, og begynder at skifte kosten ud.. Tristan smed sin flaske da han var 6-7 mdr, for han ville hellere ha fast føde..

  • #8   22. jul 2009 Isabella har desvarre ogsaa samme problem .

  • #10   22. jul 2009 Der er en del børn der ikke kan li' konsistensen af grød/mos.
    Min søn var lige ved at brække sig da jeg gav ham det i starten.. Både smag og konsistens var ikke noget for ham.

    Så han fik en del modermælkserstatning stadig da han var 7 mdr + plus brød og hvad han ellers havde lyst til..


  • #11   23. jul 2009 Stine p . Min datter laver ogsaa de der brak fornemmelser naar hun faar det. Det er godt nok frustrerende . Nu skriver du at din , fik en del mme som 7 maaneders . Maa jeg vare saa frak og sproge hvor meget han fik ? Isabella faar stadig mellem 3 og 6 flasker dagligt , plus det andet lose. Dvs brod og andet der lige glider ned i lobet af dagen.

  • Anne K
    Anne K Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #12   23. jul 2009 Jeg kan så stadigvæk ikke forstå, hvorfor ungernes mad skal bestå af grød i flere måneder---Smager hæsligt eller rettere af ingenting.
    Og nej ikke nogen af de ting som min datter fik da hun var i samme alder må de få???????
    Ved selvfølgelig godt at der er sket en rivende udvikling i at forske i hvad små børn bedst kan tåle, meen grød-------- Det var det de levede af for 100 år siden.....
    Ved at blve ved med at servere noget fopr små børn som de ikke kan lide kan m,an lægge grunden til dårlige spisevaner----


Kommentér på:
Nægter at spise.

Annonce