{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dele børn.
  • Marie Louise P
    Marie Louise P Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
    #1   3. jul 2008 Jeg var selv delebarn, da jeg var lille. Det er en tid som var meget stressende og føltes som om man flyttede rundt hele tiden. Børn vil gøre alt for at tilfredsstille sine forældre, hvilket jeg også gjorde da jeg skulle være en uge hos mor og så far,men jeg blev bare så forvirret og ked af det. Jeg har altid været mest knyttet til min mor, hvilket de fleste børn er og jeg savnede min mor frygteligt.
    Det blev så lavet om til at jeg så min far i weekenderne, hvilket ændrede så meget. Så havde jeg plads til at tænke på andre ting end mor og far.

    Så ja det er svært, hvordan man skal gøre det...


  • Marie Louise P
    Marie Louise P Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
    #2   3. jul 2008 det var en tid


  • Marie Louise P
    Marie Louise P Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
    #3   3. jul 2008 Det kommer også meget an på, hvor gammelt barnet er. Jeg var .feks. 5 år da jeg startede med at skiftes til at bo hos mor og far, fordi jeg jo skulle have lov til at se dem lige meget, og så var det også fair overfor dem. Jeg var også så lille at jeg ikke selv kunne vælge, men gav da som 7 årige at jeg gerne ville bo hos min mor og weekenderne hos min far. Men det er ikke alle børn der sådan kan sige fra.
    Så igen sagden kan ses fra mange vinkler. Men jeg ved bare, at en skilsmisse tager hårdt på barnet også selvom f.eks. mor og far snakker godt sammen. Det er jo ikke det samme.


  • Lene P
    Lene P Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Svar: 2
    #4   3. jul 2008 Jeg synes det er noget der tilgodeser forældrene og ikke børnene!
    Ville aldrig gå med til det med mine egne hvia manden og jeg en dag skulle gå fra hinanden.
    Synes det er rigtig synd for børnene at de ikke får en fast base og et sted som virkelig føles som deres hjem og ikke et sted hvor de lige bor denne uge.
    Prøv at vende den rundt, ville nogen af jer kunne trives med at bo 2 helt forskellige steder med forskellige regler og evt 1/2 søskende som bor fast det ene sted og så selv skulle skifte familie hver uge?
    Tror de færreste mennesker vil kunne holde ti ldet uden at lide under det.
    Men det er selvfølgelig mest retfærdigt over for forældrene....


  • #6   5. jul 2008 min x og hans x gjorder såanen tid og det ende med barnet fil børnestres. så jeg syntes ikke må det, men det har joogså nået men af gøre hvor godt i arbejder sammen om det:)

  • marianne t
    marianne t Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Babyer: 1 Svar: 4
    #7   12. jul 2008 synes ikke det er okay så længe børn er små for synes det er for forældrenes skyld at de deler fifty/fifty og ikke for børns skyld for de forstår ikke noget af det og kan gå hen og blive noget forvirret over at de skal flyttes sån rundt

Kommentér på:
Dele børn.

Annonce