{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.100 visninger | Oprettet:

Skænderi :/ {{forumTopicSubject}}

Har skrevet et indlæg før omkring min svigermor der lige synes hun skulle gøre lidt rent ude i køkkenet selvom jeg ikke havde bedt hende om det.
Kæresten fik så snakket med hans mor og far om det i søndags også skulle kæresten og jeg snakke om det i går.

for det første mener de at jeg lukker af.
men det er også klart når hans mor konstant graver i hvad jeg skal når min barsel er slut. det er okay hun prøver at hjælpe mig, men hun forstår bare ikke hvad jeg har været igennem og jeg har altså brug for hjælp osv osv.. det er klart jeg bliver vred når hun kommer med ting som jeg ikke kan bruge til noget.
er der nogen som kan følge mig i at det er træls når folk konstant graver i folks ting?

også snakkede vi så om den situation hvor svigermor absolut skulle gøre rent ude i køkkenet.
Kæresten mener at jeg er nærtagende og ikke burde tage det personligt. fortalte ham desuden også at jeg havde lavet et indlæg om det herinde hvor mange af jer piger var enige med mig, så det handlede ikke om at være nærtagende, det handler om at man ikke finder sig i det.
men så svarede han "jamen så er der mange som er nærtagende når de ikke kan klare sådan noget"
OMFG????
jeg blev ved med at sige at det ikke passede. og holder stadig fast i min mening. (normalt når jeg ikke er enige med nogen så giver jeg dem ret, men det er jeg træt af, så nu holder jeg fast fordi jeg ved det passer)!!!!

til sidst blev kæresten skide sur og gik i seng. jeg vidste faktisk ikke om jeg skulle grine eller græde. Synes det var så plat at han bare gik og egentlig bare sagde til mig at han følte jeg bestemmer? Kan ikke se hvor jeg skulle bestemme henne udover at jeg bestemmer over mig selv og hvad jeg mener om tingene!

skulle bare lige ud med det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skænderi :/
  • #1   14. sep 2010 lyder som min eks svigermor... jeg lukkede bare af overfor hende til sidst.. gad s´ku ikke mere, det var også posten der blev åbnet.. regninger der lå, til betaling til d. 1. hun tog med og betalte.. rodede i alle mine personlige papirer.. gad jeg simpelthen ikk.. så fik hun den kolde skulder

  • #3   14. sep 2010 mange tak piger. er glad for at nogen forstår mig.

    og merete - hold da op... betale regninger. omg! det er jo faktisk ulovligt det hun gjorde!!!


  • #4   14. sep 2010 Både mig og ,min mand er enig i at hans mor ikke skal ryde op i vores køkken selvom det er venligt ment. Men de må altså acceptere at vores køkkenet ser ud som det gør og det sammen kan jeg kun siger til din svigermor. Det er ikke dig den er galt med men blot at vi har hver vores grænser og meninger som også din mand må acceptere.

  • #5   14. sep 2010 kristine - GODT så.... tusind tak.
    det var præcis de ord jeg manglede. smiley


  • #6   14. sep 2010 Uhh det lyder som min svigermor. Hun kan også finde på at ryde op hvis hun ikke lige synes at der er rent nok. Hun har fået besked på, at jeg synes det er uhøfligt, og at jeg IKKE vil have det. Ligemeget om det er gjort i en pæn mening.

    Hun roder i vores papire hvis hun kan komme til det.

    Hun kan finde på at gå ind i vores soveværelse, selvom døren er lukket. Mit soveværelse er et privat rum, som ingen andre end os selv skal komme i, med mindre jeg har bedt hende om at hente noget derinde.

    Hun snakker til mig som om jeg er et barn.

    Hun rager mig på maven, selvom jeg har frabedt mig det. Bare fordi jeg er gravid, så er det ikke en åben invitation til at hun skal rage og nusse min mave.

    Hun kalder mig for hendes lille søde skattebasse.( i en så høj tone så jeg er ved at tabe ørene)

    Både hende og min svigerfar hader vores hund og katte, som vi selv elsker meget højt. Min svigerfar har enda sparket vores hund. Derfor har vi aftalt at gør han bare noget som ligner igen, så ryger han ud af vores hus, og er ikke velkommen igen.

    Jeg har mange mange flere ting, men så bliver i trætte af mig.

    SÅ PERNILLE. Jeg ved hvordan du har det, og det er ikke dig der er forkert på den. Du skal holde fast i det du føler.


  • #7   14. sep 2010 AI hvad sker der - hvorfor rydder hun op i jeres køkken ? smiley

  • #8   14. sep 2010 sandie - du kan læse det hele her:
    http://www.babygalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=37838

    joan - uuuh jeg kender godt det der med at folk tror de ejer ens mave fordi man er gravid -.-'


  • #9   14. sep 2010 Ja ikk. Ikke engang min egen mor kunne finde på at røre min mave, uden hun havde spurgt først, eller jeg havde opfordret hende til det.
    Ville nu ikke have noget imod hvis min mor bare gjorde det.

    Det er bare for meget.


  • #10   19. sep 2010 svar tilbage smiley heldigvis kom hun også ud af billedet derefter smiley gad jeg ikk finde ig i, kan skam sagtens selv betale mine regninger smiley

Kommentér på:
Skænderi :/

Annonce