{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.422 visninger | Oprettet:

Er SÅ såret! :'( {{forumTopicSubject}}

Jaa manden og jeg fik os lige en hurtig snak i sengen i går.

Og der kom da der nogle sandheder på bordet. Han sagde b.la at hvis det ikke havde været for jonathan, så var ham og jeg aldrig flyttet sammen overhovedet.
Og at han ikke havde regnet med at det ville tage hårdt på ham når jeg havde lidt problemer med mit ben osv (jeg har jo benprotese)
Min kæreste vil rigtig gerne flytte i hus, og det er jeg da okay med, HVIS det er lige til. Dvs ingen bakker (cykler bedst) ikke for langt til byen osv.
Og det stopper ham åbenbart også. Og det sårer mig helt vildt at mit ben stopper ham. Forhelvede altså smiley

Min psykiater prøvede at fortælle ham at jeg ville få endnu flere problemer hvis vi flyttede "langt" væk.
Og svigermor forstår ikke hvorfor jeg ikke "bare" lige kan tage bussen.

Til sidst sagde jeg så " nå men så skal jeg vel bare melde mig ind i en boligforening" - han svarede ikke på det smiley

Det gør så ondt at jeg bare bliver tilside sat fordi jeg har et mindre handicap og det er ikke ret tit jeg har ondt i benet.
Jeg føler jeg har hjulpet ham de gange hvor han var syg, cyklede ned og købte ind, kørte jonathan i vuggestue selvom jeg havde feber osv. Jeg gør det fordi jeg ved at han også hjælper mig og det er jeg rigtig taknemmelig for.

Så hvis manden og jeg går fra hinanden, så får svigermor intet af vide om min depression. Så rager mit liv ikke hende... længere...

Puha.. har luft igen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er SÅ såret! :'(
  • #1   25. nov 2010 Årh det lyder ikke sjovt, men hvis det sådan han tænker om dig og jeres forhold, så det vel heller ikke ægte kærlighed, og så har du da fortjent bedre ?

• #2   25. nov 2010 det ville jeg også mene, det ville jeg ikke have fundet mig i, kan da godt forstå du er såret..
    Han skal da også lige tænke lidt på dig ...

• #3   25. nov 2010 Anna - nej det kan der godt være noget om.
    men han er den som har været sødest ved mig og behandle mig som den jeg nu er. og plejer hvis en fyr skrider fra mig, droppe kontakten for at komme over ham, men det er liiiiidt svært nu... :s

• #5   25. nov 2010 Nej ved udemærket hvordan det er ..
    Det lige knap 1 år siden mig og eks'en flyttede hvert til sit .. & jeg er præcis som dig, har enlig ikke behov for at have kontakt til ekskærester ..

• #6   25. nov 2010 Årh altså. Det kan da ikke blive ved med at ramle ned over dig smiley for pokker da, jeg synes han er en urimelig mor dreng og han vidste da hele tiden hvad han gik ind til mht. dig og dit "handicap" (jeg selv ser det ikke som et handicap, man kan jo langt det meste)

Vil give Anna helt ret og jeg synes bestemt ikke hverken han eller din svigermor fortjener dig. Spørgsmålet er......... hvor længe kan du holde til at blive ved med at blive "majet" ned psykisk?

Årh hvor jeg føler med dig smiley

• #7   25. nov 2010 Det err måske lidt svært for ham og sætte sig i dit sted da jeg ikk tror man kan forstille sig og mangle et ben eller en arm...
    Ikk fordi jeg holder med ham for det gør jeg betstemt ikk...
    Han er selv gået ind i forholdet med den viden...
    Jeg holder med de andre om at det måske ikk er ægte kærlighed fra hans side....
    Og hvis det ikk er det fortjener du jo bedre end bare nøjes med...;o)
    Jeg troede heller ikk jeg fortjente bedre men da min nye mand dukkede op blev det modsatte bevist...;o)
    Hvis han nu siger at han ikk ville være flyttet sammen med dig hvis i ikk havde jeres dreng.... Ville jeg klart fraråde dig til at flytte i hus med ham...
    Min menning er at du skal få noget for dig selv og din dreng så i kan få et godt liv som i fortjener...;o)
    Mange tanker fra mig...

• #8   25. nov 2010 christina - helt sikkert. der er jo også et par ting jeg har svært ved at sætte mig ind i. men jeg dømmer ikke smiley
    Og hvis det var lige omvendt, altså at han havde benprotese, så ville jeg være ved hans side.
    Og ja det er nok det bedste... :'/

Og tak for jeres støtte piger smiley

• #9   25. nov 2010 årh nej da... Kender det alt for godt, levede i et forhold i 8,5 år hvor det kun var mig der kæmpede for det skulle gå, han var bedøvende ligeglad. Den dag i dag er jeg ked af at det tog mig så mange år og gå fra ham, jeg spildte rigtig mange gode år af mit liv på det.. Og jeg håber ikke du om nogen år indsaer du har spildt dit liv ved og blive i forholdet. Du må endelig skrive hvis du har brug for og snakke..

• #10   25. nov 2010 Tror det er næmmere for piger og sætte sig ind i sån noget end det er for mænd... For vi har tit en anden indgang til tingene...
    Og har mere medføelse end mænd har... De tænker ikk altid...
    Tror det vil gøre det næmmere for dig og dit liv hvis du tog beslutningen om at flytte og starte på en frisk selvom det er rigtig svært... Men tror det bliver sværre for dig som tiden går at blive i et forhold hvor du ikk ve om han elsker dig og gerne vil dig...

• #11   25. nov 2010 du fortjener LANNGT beder end det der, det kan godt være det er svært at sætte sig ind i at du har en mindre"handicap" men han vidste hvad han gik ind til, så vidt jeg har forstået, syntes på en måde at han står og pisser på dig ved at sige sådan til dig,
    men undskyld mig men han lyder som en mor dreng, har fulgt dine andre tråde, du fortjener helt klart beder,
    Kram her fra

• #14   25. nov 2010 Synes nu altså folk er lidt "hurtige" til at sige flyt fra ham.... Jeg synes i skal snakke sammen og finde ud af det sammen om det i så finder ud af er at gå hver til sit det må i jo tage til den tid, men i er altså nødt til at snakke sammen.... Du er nødt til at fortælle at han gør dig ked af det....

Jeg giver overhovedet ikke ham ret eller noget men jeg synes ikke man bare kan skride når tingene skrider lidt.... Jeg har ikke fulgt dine tråde som jeg kan se andre har så jeg har kun den her at have det i!!!!

• #16   25. nov 2010 Jeg synes ikke bare hun skal skride, selvfølgelig skal de snakke om det ..
    Men hvis han har det sådan, som hun skriver, så er han da ikke den rette for hende ..

Håber i finder ud af det..

• #17   25. nov 2010 jeg syntes oz i ska få jer en snak og så gør det klart for ham a ham viste hva han gik ind til og hvis han ikk kan klare det så er det bedst i går hver for sig men inderest inde tror jeg ikk a det ikk er fordi han ikk elsker dig for det tror jeg bestemt han gør seføli kender jeg ham ikk så det er bare et gæt men siden han stadig bliver så er jeg sikker på han elsker jer mænd bliver bare i svære perioder frustreret ..
    ved det fra mig selv da jeg har en pyskisk lidelse og til tider har svært ved a overskue tingene og der skændes vi oz om sådan nogen ting og min mand forstår det simpehen ikk og siger alt mulig med det kan da ikk være så svært a gøre sådan og sådan og jo det er det bare for mig hvis jegikk har det godt.. og der må jeg oz gøre det klart for ham a han viste hva han gik ind til og lige meget hvor meget han prøver a fornægte a jeg har en psykisk lidelse så har jeg det og det går aldrig væk.. så ente må han accptere det eller gå .. håber i finder uda det..

• #18   25. nov 2010 Tjaa føler jeg har gjort alt for ham. har endda fået skæld ud af min psykiater fordi hun gerne ville ha jeg meldte mig ind i en bolig forening for en måned siden, men jeg har hele tiden udskudt det da jeg mente det nok skulle gå.
    men nu har jeg så meldt mig ind. smiley

• #19   25. nov 2010 jeg tror det er slut mellem ham og jeg.

Han prøvede at kysse mig da han var kommet hjem men der sagde jeg at jeg ikke ville kysse en som ikke ville være sammen med mig også svarede han at det kunne han godt forstå.

• #20   25. nov 2010 Mhmm, han fortryder sikkert når du først er flyttet ..

• #21   25. nov 2010 tøh tror ikke at han elsker mig. han vil ha et hus. og han kan frit væle selv nu hvilket han vil ha og det kan han ikke med mig på slæb smiley

• #22   26. nov 2010 uuha ja det ku godt lyde sådan.. håber i finder uda det .. ja måske ska det ikk være jer og måske kan i arbejde på a finde samme igen når i har været fra hinande et stykke tid held og lykke med det hele knuz..

Kommentér på:
Er SÅ såret! :'(

Annonce