{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.224 visninger | Oprettet:

at blive forkælet :) {{forumTopicSubject}}

Jeg havde fødselsdag i lørdags og desværre ingen pos. teste denne gang men hey vi prøver bare igen smiley

Nå men blev vækket klokken 8 hvor der var dækket bord og manden havde hentet rundstykker til os alle ... årh hvor det dog varmede.. Vi sad og hyggede og så fik jeg jo self gaver... mange gaver... manden og jeg havde en buget der hedder 500 kr plus 100 kr fra superman.. Nå men manden har lige givet mig en mobil til 200 kr (med abo) plus jeg fik 700 kr i kontanter som jeg kunne shoppe for i <rosengårdcenteret og ikke nok med det fik jeg en kogebog med gordon ramsey.. puha han kunne vist ikke regne smiley
Nå men hen af 10 tiden tager vi så i Rosengårdcenteret... manden påstår så han har glemt pengepungen i bilen og går ud og leder efter den.. vi andre går i Panduro hobby butik imens jeg shopper løs kommer han så til bage med en mega buket blomster og 10 røde roser... den skid havde ikke glemt pengepungen nææh nej han havde da planlagt det med mine forældre smiley dumme skid smiley
Og ikke nok med det invitere han mig med i biffen med ALT betalt fordi vi jo også have bryllupsdag i lørdags... smiley
Årh hvor jeg dog elsker ham .... men også sur over han har brugt så mange penge smiley hehe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at blive forkælet :)
Kommentér på:
at blive forkælet :)

Annonce