{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fuld forældre myndighed...
  • #1   20. mar 2012 Kontakt statsamtet og søg den igennem dem. Tjek evt deres hjemmeside. Der står Hvordan osv smiley men hvad er det han køre dig igennem? For det eneste der er ved delt forældremyndighed er at han kan se børnene. Det er stadig dig der har adressen der bestemmer over dem. Hvis man kan sige det sådan. Så du kan jo søge statsamtet om en samkvemsaftale så børnene stadig kan se deres far evt ?

• #3   20. mar 2012 Jamen han kører rundt i at han ikke ser pigerne nok og han ikke kan hjælpe med den bette som bøvler rigtig meget med maven og derfor ikke sover om natten... Han siger "når du vil klare det hele selv, så må du jo det" han forsøger hele tiden at give mig dårlig samvittighed og det er are så trættende..... Han må gerne se børnene, men han gør det altid til sådan et stort problem og han er ikke ligefrem nogen hjælp.... Det er stadig mig der må sørge for mad, rene bleer og gåture med den lille, selvom han er her.... Hans ide med at være sammen med pigerne, er at han sidder i min sofa og ser tv også kan han lige sidde med den lille hvis hun gider sidde stille og den store må hoppe op i sofaen hvis hun vil lege med ham.... Det kalder jeg ikke ligefrem engagement :...(

• #4   20. mar 2012 Marie..

Næ men at han er der, er da at fortrække frem for at de ikke kender deres far.. Jeg synes det ville være synd at fjerne hans rettigheder, desuden tror jeg ikke du kommer særlig langt med det.. Men du kan jo altid tager det gennem amtet (: Desuden har han jo RET til samvær (:

• #5   21. mar 2012 Jeg har lige været i retten.. Og venter på afgørsel..

Jeg gik i statamtet og han fik overvåget samvær og det var en kamp på 1 år.. Og så har jeg sendt nyt brev til statamtet om fuld forældre myndughed bagefter.. og har så lige fået det for retten i januar.. det var så to år siden jeg søgte alt...!!!! Alt ska gå igennem statsamtet så sender de det videre..!!

Og den er svær og få.. Jeg krydser finger.. Men min søns far er virkelig psykisk syg og ustabil..

Kommentér på:
Fuld forældre myndighed...

Annonce