{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.413 visninger | Oprettet:

ØVØV hvordan kan man være i tvivl om ens barn {{forumTopicSubject}}



Har ondt i maven som han siger eller ej...

For at gøre en lang historie kort. Min dreng på 8 år fik i sommers konstateret laktoseintolerant og vi er ved at være vandt til han jævenlig har ondt i mavn. kaster op og har tynd mave. men når han så kommer og siger han har ondt i maven og vi men sikkerhed ved han ikke har fået mælkeprodukter i dag er det svært og tror på ham. ikke sige at jeg ikke tror på ham, man han siger det så tid så hvornår skal man tror ham og hvornår er det for at slippe for skolen. han er ikke en dreng der er pylleret hvad angår smerter...

Han er hjertebarn, har laktoseintolerant, allergi over for jordnødder,kiwi,skalddyr,græs,skimmelsvamp,husstøvmider,dyreskæld.birkepollen,hasselnødder. men jo han kan da sagtens have en dag med ondt i maven...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ØVØV hvordan kan man være i tvivl om ens barn
  • #1   22. nov 2012 Som udgangspunkt skal man vel altid tro på dem. Og hvis det er for at slippe for skole er der vel også en grund til det. Så må man jo se om der er mønster i hans ondt i maven dage. Evt snakke med hans lære om hvordan han har det i skolen.

  • #2   22. nov 2012 Jeg vil tro på ham, hans krop ham der kan mærke det. Og det behøver jo ikke være han intolerance der er skyld i maven gør ondt;) begge mine er også laktoseintolerante lige som jeg er. Her bruger jeg det at ligge en varmepose på maven hvis især den store på 8 klager, og det virker godt.

Kommentér på:
ØVØV hvordan kan man være i tvivl om ens barn

Annonce