{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.190 visninger | Oprettet:

Lang Fødsel {{forumTopicSubject}}

Ved godt det er lang tid siden. men vil bare gerne dele min fødsel med andre hvis i har lyst at læse dette.

den 2/9-07 gik vandet kl. 00:43 og derefter veer alt mellem 10-15 min imellem. så ringede ind til fødeafdelingen og fortalte at at fostervandet var klar og at jeg kunne komme ind ved en 8 tiden og blive tjekket. Da vi kørte ind til fødeafd. og blive tjekket var jeg 1 cm åben. og med 7-10 min interval.
Vi blev spurgt om vi ville hjem igen eller vi ville blive, men vi tog hjem indtil de tog mere til. så kl. 17:40 ringede vi der ind igen at jeg gerne ville komme igen da det begyndte at gøre meget ondt. Da jeg kommer ind bliver jeg undersøgt og er nu 3 cm åben. ved en 21 tiden er mine veer med 3-4 min mellemum og er 4 cm åben. kl. 22 er der 2-5 min imellem veerne.
Men begynder allerede der at blive træt at ikke at have snart kørt på med veer uden søvn. og de tilbyde akupunktur men kan ikke lide nåle så det ville jeg ikke.
så jeg spørger om jeg ikke kan komme i badekar men alt er optaget men kommer ind på en fødestue så snart jeg kan siger jordemoderen. Nu begynder jeg at få kvalme men kaster hun mavesyre op for jeg ikek har fået noget at spise.
Nu er der 2-3 imellem veerne. kl. 22:45 kommer jeg i badekaret. det var bare rigtig dejligt. og slapper godt af.
Mandag den 3/9 kl. 00:15 vli jeg gerne undersøges igen og der er jeg 7 cm åben.
kl. 00:45 begynder jeg at få pressetrang men er kun 8 cm så må ikke presse så jeg skal gispe indtil 02:50 for er stadig kun 8 cm åben.
Jordemoderen vil gerne at jeg kommer op af badekaret fordi at hun vil kontakte forvagten om eventuelt v-drop.
kl. 03:15 får jeg v-drop fordi mine veer er koblet sammen. men de skruer for meget op så de skruer lidt ned for den fordi jeg slapper ikke af imellem veerne.
Jeg har en ran fortil så jeg ikke må presse og den prøver de så at skubbe tilbage men det lykkes ikke så hun tilkalder forvagten igen for at evt. anlæggelse af cup. først prøver de med den gummi cup men den kan de ikke få fat i hendes hovede ordenlig så de ligger en kiwi-cup og trækker 3 gange hvor de finder úd af hendes skuldre ikke ikke komme den så mens jeg presser står jordemoderen over mig og presser ned på barnets skulder mens lægen trækker i cuppen og 5 gang han rykker er barnet ude. barnet er slap da den kommer ud så der gives ilt til den mens den ligger på mig

Det blev en pige på 3730 og 53 cm lang


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lang Fødsel
  • #1   13. maj 2009 det var da en dejlig stor pige du fik dig smiley

  • #2   13. maj 2009 Okay, det lyder voldsomt, gjorde det ikke pænt ondt???

  • #3   13. maj 2009 Jeg startede tor morgen med at have ver og fødte vores søn 4½ time efter jeg var kommet på sygehuset. var også 4 cm åben der jeg kom ind. men nej det gør ondt og synes ikke det er noget man glemmer som mange siger at man gør hehe

  • #4   13. maj 2009 malene G : ja det var det også iforhold til at jeg kun er 1,63 høj så kan ikke klage over smiley

    Christina: det var også voldsom, nej tænkte ikke rigtig på det, kun at nu skulle hun bare ud fordi de må jo hive et x antal gange ellers er det kejsesnit, er det ikke? tænkte jeg i hvertfald smiley

    jessica: ja det vart voldsom syntes jeg. at hun nærmest stod ovenpå mig smiley følte jeg.

    julianna B:man glemmer hurtig fordi man ser hvad det kommer.. nemlig en lille guldklump smiley


Kommentér på:
Lang Fødsel

Annonce