{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.310 visninger | Oprettet:

Min Fødsel (lang og barsk) {{forumTopicSubject}}

Dette er en barsk og lang fortælling om min fødsel af vores datter Lærke.

Onsdag kl. 14 få jeg en stik pille for at sætte gang i sagerne. Ingen regner dog med at den komme til at virke, tager hjem og ser tiden an..

kl. 19 er vi tilbage og jeg har en del veer, og har åbenet mig 1 cm, får en stue jeg kan ligge på..
Veerne tager stille og roligt til og bliver meget kraftige og hyppige.

Torsdag kl. 04 bliver jeg tjekket og har stadig kun åbnet mig 1 cm og jordmoderen beslutter jeg skal have veedrop og rygmarvbedøvelse for lige at kunne sove et par timer da jeg nu har haft kræftige veer i næsten 12 timer.

Kl 06 får jeg så rygmarvbedøvelsen og veedrop og veer tager uderlig til og jeg begynder at åbne mig..

kl 09 har jeg åbnet mig de første 3-4 cm og er begyndt at bløde lidt.

kl 10 er jeg åben ca 7 cm og bløder stadig mere

10.30 får jeg afføringsmiddel og kommer på wc

10.40 begynder jeg at få pressveer som hurtig tager til

11.05 kommer lille Lærke verden og jeg får hende op på brystet og morten klipper navlestrængen.. men kort efter hvor de prøver at få moderkagen ud begynder der at ske det at den ik har løsnet sig ordenlig så når de trækker den ud kommer der RIGTIG meget blod og det bliver ved med at komme, der bliver hurtig tilkaldt 5-6 læger af forskellige art og får en del sprøjter mod blodningen men uden held, jeg begynder at blive dårlig med kvalme og på dette tidspunkt har jeg så mistet ca 3,5 liter blod !!! de får mig hurtig over i min seng og køre afsted med mig til operationsturen mens lærke kommer over til morten som ser meget bange ud. når jeg kommer ned til operationsturen kan jeg af gode grunde ik huske hva der sker, men har fået fortalt jeg er blevet syet 2 steder og de har stoppet bødningen hvor jeg nåde at miste ialt 4,5 liter blod ( Det skal lige siges at man normalt kun har 5 liter i kroppen.) så havde virkelig mistet meget og var faktisk tæt på at stille skoen. Morten og Mor kommer ned til mig med Lærke efter jeg har ligget og vågnet lidt og vi får så sendt en sms rundt med de gode og dårlige nyheder.

kl 17 er jeg frisk nok til jeg må komme tilbage til barselgangen så vi kan være lidt i fred og lære hinanden lidt og kende mig og lærke..

dagen efter altså idag 28/11-2008 har jeg det meget bedre og bløder meget lidt og alt ser fint ud.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min Fødsel (lang og barsk)
Kommentér på:
Min Fødsel (lang og barsk)

Annonce