{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.199 visninger | Oprettet:

Bedre sent end aldrig (: {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg har ikke være herinde længe og kan se at jeg slet ikke har fået opdateret smiley så her kommer det.

Fredag d. 14 marts vågner jeg og har rigtig mange veer, intet regelmæssigt eller noget med de er meget voldsomme. så jeg beder manden blive hjemme fra arbejde.
sønnen får jeg afleveret i børnehave og så kører vi om til vores nye hus som vi skal flytte ind i d. 15. marts.
veerne er rigtig slemme og både min lillebror og kæreste syntes at jeg skal ringe til fg. men da jeg ikke gider kører frem og til bage 100 gange, hvis jeg bare blev sendt hjem igen, så ringer jeg ikke endnu.

ved 18 efter at have hentet sønnen og er kørt hjem til lejligheden igen, får min kæreste mig overtalt til at ringe, og vi ankommer til fg ved 19 tiden. er 2 cm åben og får kørt en kurve i en time da baby er meget stille og veerne fortsat er meget kraftige.
kl 20 kommer vi ind på en stue og ligger der til kl 22. hvor jeg har åbnet mig til hele 3 cm. jeg har ve storm og er grædefærdig da de vælger at sende mig hjem med en sove pille..
på vej hjem i bilen mærker jeg stort set intet, og de melder pludselig storm, så om til det nye hus og sikre trampolinen.
omkring kl 24. d 15 marts.
Er vi hjemme i lejligheden, jeg tager pillen og går i seng, min kæreste kører i mellemtiden min bror og hans kæreste hjem (de kigger efter den store)
kl 00.30 ca, skal jeg tisse og får ud af ingenting pressetrang, så skriger efter kæresten at han skal komme NU. men han kommer ikke, han er lige ved at pakke de sidste ting ned i gangen.. når kun halvt ud på toilettet og kalder efter ham igen, han kommer så denne gang løbende og jeg siger så. "hun kommer nu"
den tror han ikke på før jeg får fjernet mine hænder lidt og han kan se hovedet mellem mine ben.
får på en eller anden måde bakset mig selv ud på toilettet og sat mig, så jeg kan få bedst fat om hende og så kommer resten af kroppen. ca 00.59
kæresten går i chok men får ham til at ringe 112 efter 5 min tale om hvem han skal ringe til.
han må igen få hentet min bror og svigerinde. som også er helt rundt på gulvet. og Falck kommer 10-15 min efter jeg har født.
i det jeg kommer op at stå med baby i den ene arm, når jeg lige at få fat i moderkagen med den anden, da den skal med ind på sygehuset.
bliver kørt ind på sygehuset til tjek af både mig selv og baby, og vi har det begge okay.
Jeg mistede en del blod, men var ikke bristet på nogen måde.
kl 7. vælger vi at køre hjem igen da flyttebilerne kommer kl 10.. smiley

så lidt kaotisk men egentlig en okay fødsel, og kommer der flere børn så bliver det planlagt hjemmefødsel.. det var en super fed oplevelse og se hvad kroppen er i stand til trods man står helt alene med det smiley
og strorbror sov fra det hele (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedre sent end aldrig (:
Kommentér på:
Bedre sent end aldrig (:

Annonce