19. mar 2008 Følger: 41 Følgere: 42 Babyer: 2 Emner: 518 Svar: 2.781
bedre sent end aldrig :) {{forumTopicSubject}}
ja som nogle af jer nok ved har jeg haft svært ved at acceptere at det er en dreng jeg skal have..
men efter jeg har været til 3D scanning og især den jeg var til igår, så er følelsen af skam bare væltet ind over mig .. hvorfor har jeg haft så svært ved at acceptere denne lille dreng inde i min mave, når han jo ser helt fantastisk perfekt ud ?? så de sidste par timer har der bare væltet sådan en følelse af kærlighed ind over mig .. jeg skal have en søn en helt perfekt og skøn søn.. og skammer mig over at have tænkt anderledes...
ihhhh .. MIN dejlige søn
ved ikke lige hvad jeg ville med dette indlæg
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 88 Svar: 1.060
Men hvis man virkelig har sat sig noget i hoved?? Såå reagere man vel sådan??
Men jeg er stolt over min søn.. Og er sikker på du vil elske og have en dreng..
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 42 Babyer: 2 Emner: 518 Svar: 2.781
havde ikke sat mig noget i hovedet. da vi skulle til kønsscanning dengang, håbede vi jo selvfølgelig bare på et sundt og rask barn og havde ingen ide om hvad kønnet var
men kunne forestille mig at min underbevisthed havde håbet på en pige. men så er det jo så bare at jeg faktisk har været skuffet helt indtil nu. så derfor jeg synes det er bedre sent end aldrig
mar 2008
Håber du snakker med nogle om det JM osv. Og sundhedsplejske.. Hvis det nu sku udvikle sig..
Men dejligt det har vendt sig..!
mar 2008
jeg kan ikke lide og gå og have det skidt med mig selv især omkring sådan noget som dette. håber mine følelser forbliver som de er nu
mar 2008
Og det er vigtig hvis du udvikler en dep ved fødsel osv... Det er jo ikke en skam.. og som sofie skriver er det virkelig stærkt og være åben og ærlig...
Du styre jo ikke selv dine følelser som sagt..
mar 2008
nej nogle gange er det lidt øv at man ikke kan styre sine følelser selv
mar 2008
Og det er vigtig og være ærlig for var ved og udvikle en angst for a gå ud da jeg følte alle holdte øje med mig osv.. og er rigtig nærtagene under denne graviditet!!! Så forstår sagens det med følelser.. Og tror det HELE normal..
mar 2008
ej det lyder da bare som noget møg det med at du er blevet meldt :S hva fanden skal folk blande sig for??
mar 2008
Snakker ikke med hende mere.. Og hun er ikke en del af vores liv.. Og kommunen har lige sendt brev til børnehaven og heldivis er der intet og komme efter og regner da med sagen blir lukket
men synes du ska snakke med Jm om det..
Og du ska ikke føle du ikke er god nok.. For sådan tænker de prof slet ikke.. Det burde de ihvertfald ikke.. Vi har lige snakket om amning .. det er jeg MEGET nervøs for.. og har enlig slet ikke lyst til og amme.. (pga min tidligere graviditet fik jeg bryst betændelse) og det gjorde mere ondt end selve fødslen
mar 2008
okay må hellere få hende med ind under det så:) kunne da være rart for dig at kunne amme uden problemer denne gang
christina: Er sikker på at han bliver min lille stolthed
mar 2008
bedre sent end aldrig :)