{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

bedre sent end aldrig :) {{forumTopicSubject}}

ja som nogle af jer nok ved har jeg haft svært ved at acceptere at det er en dreng jeg skal have.. smiley

men efter jeg har været til 3D scanning og især den jeg var til igår, så er følelsen af skam bare væltet ind over mig .. hvorfor har jeg haft så svært ved at acceptere denne lille dreng inde i min mave, når han jo ser helt fantastisk perfekt ud ?? så de sidste par timer har der bare væltet sådan en følelse af kærlighed ind over mig .. jeg skal have en søn smiley en helt perfekt og skøn søn.. og skammer mig over at have tænkt anderledes...

ihhhh .. MIN dejlige søn smiley

ved ikke lige hvad jeg ville med dette indlæg smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bedre sent end aldrig :)
  • #1   4. jan 2012 Okay det er jeg ked af.. Har ikke haft set det...
    Men hvis man virkelig har sat sig noget i hoved?? Såå reagere man vel sådan??

Men jeg er stolt over min søn.. Og er sikker på du vil elske og have en dreng.. smiley De er sku søde.. Og er sikker på når babyen endelig kommer ud har man helt andre følelser.. smiley Held og lykke..

• #3   4. jan 2012 tak skal i have smiley glæder mig til at han kommer ud til os smiley

havde ikke sat mig noget i hovedet. da vi skulle til kønsscanning dengang, håbede vi jo selvfølgelig bare på et sundt og rask barn og havde ingen ide om hvad kønnet var smiley men da hun viste os at det var en dreng, ramte skuffelsen os virkelig hårdt smiley ja hvorfor ved jeg ikke ..
    men kunne forestille mig at min underbevisthed havde håbet på en pige. men så er det jo så bare at jeg faktisk har været skuffet helt indtil nu. så derfor jeg synes det er bedre sent end aldrig smiley

• #4   4. jan 2012 Min søn er virkelig mor´s dreng smiley

Håber du snakker med nogle om det JM osv. Og sundhedsplejske.. Hvis det nu sku udvikle sig.. smiley

Men dejligt det har vendt sig..! smiley Man styre desværre ikke selv sine følelser.. smiley

• #5   4. jan 2012 skal jeg nævne det overfor min jordemoder??
    jeg kan ikke lide og gå og have det skidt med mig selv især omkring sådan noget som dette. håber mine følelser forbliver som de er nu smiley

• #6   4. jan 2012 Det vil jeg gøre.. Min JM er virkelig søde..
    Og det er vigtig hvis du udvikler en dep ved fødsel osv... Det er jo ikke en skam.. og som sofie skriver er det virkelig stærkt og være åben og ærlig...

Du styre jo ikke selv dine følelser som sagt..

• #7   4. jan 2012 må nok hellere nævne det for hende.. skal afsted onsdag.

nej nogle gange er det lidt øv at man ikke kan styre sine følelser selv smiley

• #8   4. jan 2012 Ja det gør ondt på en selv.. tror jeg.. har ikke selv prøvet det.. men har selv den føelses i dag at jeg ka ikke gøre det godt nok.. Og efter jeg er blevet meldt til kommunen (uden grund og længere histoerie) Så ka man bare ikke lade vær og ska bevise noget.. selvom man enlig gør det godt nok..!! smiley

Og det er vigtig og være ærlig for var ved og udvikle en angst for a gå ud da jeg følte alle holdte øje med mig osv.. og er rigtig nærtagene under denne graviditet!!! Så forstår sagens det med følelser.. Og tror det HELE normal.. smiley

• #9   4. jan 2012 Nadia: må hellere få snakket med min JM så.
    ej det lyder da bare som noget møg det med at du er blevet meldt :S hva fanden skal folk blande sig for??

• #11   4. jan 2012 Jo tak.. Det var så min egen mor.. smiley Hun er syg i potten...
    Snakker ikke med hende mere.. Og hun er ikke en del af vores liv.. Og kommunen har lige sendt brev til børnehaven og heldivis er der intet og komme efter og regner da med sagen blir lukket smiley

men synes du ska snakke med Jm om det.. smiley Også for din egen skyld.. smiley
    Og du ska ikke føle du ikke er god nok.. For sådan tænker de prof slet ikke.. Det burde de ihvertfald ikke.. Vi har lige snakket om amning .. det er jeg MEGET nervøs for.. og har enlig slet ikke lyst til og amme.. (pga min tidligere graviditet fik jeg bryst betændelse) og det gjorde mere ondt end selve fødslen smiley

• #12   4. jan 2012 Nadia: ej en syg mor altså smiley er jeg ked af at høre.
    okay må hellere få hende med ind under det så:) kunne da være rart for dig at kunne amme uden problemer denne gang smiley

christina: Er sikker på at han bliver min lille stolthed smiley

• #13   4. jan 2012 jeg har vænet mig til det nu.. Det var lige før jul jeg fandt ud a det var hende.. smiley

Kommentér på:
bedre sent end aldrig :)

Annonce