{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

Når far skal pakke tasken............ {{forumTopicSubject}}

Fik lige et flashback her imorges..

Jeg går jo ind for at man skal deles om opgaverne.. Og da Malik kom til verden betød det jo også når vi f.eks skulle nogen steder hen og pusletasken skulle pakkes.
Men efter at min kæreste var ved at dø af stress og nakkespændinger når jeg bad ham om at hente 4 bleer, en body og Maliks flaske - forklarede jeg ham at hvis han bare sørgede for at få sig selv hel ud af døren, skulle jeg nok pakke Maliks ting...
Og derefter gik det smertefrit når vi skulle nogen steder hen....

Idag havde Maliks Dagplejer så fri og Malik skulle være hjemme med farmand mens mor skulle afsted og jobbe... Farmand havde besluttet at de ville køre en tur hjem til Farmor ( en times bilkørsel væk )
Jeg havde sagt at idag måtte HAN tage sig af Malik fordi at jeg skulle gøre mig klar til at tage på arbejde.... "fint nok" ...

Det endte med at han forvirret stod og kiggede i kommoden med Maliks tøj og så ellers halsede rundt for at huske det hele ( bleer, sutter og dyne er i mit hoved ikke det store at holde styr på *G* ) mens jeg så alligevel gav Malik tøj på og stod for morgenmaden.....
Han så helt stresset og sammenbidt ud skønt han havde 40 minutter EFTER han havde været i bad til at pakke et par ting mens JEG morgenhyggede med Malik..

Christ *GG* - Nogen gange forstår jeg virkelig ikke at mænd kan ha' store stillinger med krævende opgaver, når det at give en unge en body på kan få blodtrykket til at stige faretruende smiley

( Heldigvis er han ellers altid sød og vi hjælper hinanden i hverdagen - Han skal bare guides lidt *G* )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når far skal pakke tasken............
  • #1   2. maj 2008 hvor sødt.... min mand er nogenlunde lige danne...

  • #2   2. maj 2008 *LOooooooooooOL*


    Mænd altså, Tsk Tsk.......


  • #3   2. maj 2008 Lisbeth - Utroligt ikke *GG*

    Tanja - smiley Burde ha' lavet en tråd der bare hed "Mænd altså, Tsk Tsk....."


  • #4   2. maj 2008 hehe jeg har opgivet thomas.. pakker gerne dagen før hvis ikke jeg er der til at pakke på dagen hvis far selv skal ud og kører med den lille prinsesse...
    det er nogen gange nemmere end at starte ligegyldige kommentar om hvorfor dælen manden har pakket 3 par bukser 1 strømpe( ikke et par, blot den ene) ingen bodyer, men 4 hagesmækker-- de kan alligevel ikke svare på hvorfor de pakker så underligt, og det ender altid med de der små suk og at moren er flad af grin.


  • #5   2. maj 2008 Victorias forældre -
    For pokker, sidder bare og griner helt vildt for mig selv over at nogen kan pakke een strømpe smiley :-D
    Gad vide hvad der går igennem hovedet når sådan en pakning forgår *Gg*
    Min kæreste sidder og mugger over at jeg ikke vil sige hvad jeg griner over, så må hellere gå videre inden at jeg må afsløre at jeg skriver om hans "evner" ...


Kommentér på:
Når far skal pakke tasken............

Annonce