Når far skal give tøj på ... :-S {{forumTopicSubject}}
Var til noget familiedag arrangement her til eftermiddag/aften hvor jeg solgte muffins i en bod.
Min mor havde Naja og manden havde Malik...
Da jeg tog hjemmefra sov ungerne stadig til middag så det var mandens job at give tøj på når de vågnede..
Når vi er nogen steder kan jeg så godt li' at mine børn ser pæne ud. Ikke snobberi eller noget, men bukserne med huller på knæene gemmer jeg til hverdag !
NÅ men så kommer manden og Malik så derop lidt senere - og gudhjælpemig om Malik ikke kommer .. I NATTRØJE !!!!?!?!? ..
Spørger hvorfor i alverden at han har den mest forvaskede, uformelige og grimme sovebluse på !? ...
"Jamen jeg tog jo bare en langærmet T-shirt der lå i bunken" :-O
Havde slet ikke lyst til at tage jakken af Malik *G* .....
Og da min mor lidt efter kom med Naja så havde hun bluse og bukser på, der passede ALLERMINDST sammen..
Synes virkelig at det er underligt for min mand ved sgu godt hvad for noget tøj der er pænt, for han er selv med ude og købe lækkert tøj når vi har lidt ekstra penge til overs.. Og han er selv interesseret og finder selv tøj frem som han synes om. Og det er pænt/fedt tøj han finder.....
MÆND !
okt 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 418
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 194 Svar: 1.602
Ja bliver sgu også selv nød til at ligge tøj frem, men idag tænkte jeg at det må han sgu selv kunne klare..
Men nej !
*G* Nej ved ikke lige om mænds hjerne bare fuldstændigt umotiveret brænder sammen når de ser en skuffe med børnetøj !?
okt 2008
mar 2008
Naja lignede bare en eller anden 80'årig gammel kone i sit tøjudvalg. I prikkede lyserøde bukser og blomsterprintede lysorange, mangemønstrede bluse som kun kan gå an til ENSFARVEDE bukser !
okt 2008
dec 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 45 Svar: 279
"far har givet mig tøj på i dag" hih
Min mand gør det samme hihi
Tror bare mænd er dejlige
mar 2008
Mor til Elias - Ja, eller i hvert fald skal de ikke ha' nattøj på når de er ude !
Annette -
Hahaha ja det er sgu lige før at man burde det.
Jeg var simpelthen SÅ flov over at Malik skulle rende rundt blandt en masse fremmede mennesker i nattøl. Og så endda virkeligt GRIMT nattøj !
dec 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 45 Svar: 279
Jord samt mudder kan man jo se hvad er jijojojo..-
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
han kan heller ikk kende foreskel på noget af det tøj hun har haha
beder man ham hente et ting kommer han med noget andet *Gg*
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 35 Svar: 381
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Heldigvis for mig...
mar 2008
Men du kan vel godt se hvad der er ultra gammelt og forvasket nattrøje og ny og lækker skjorte (Som du selv har købt) ?!
MÆND !!! I er sgu dejlige at ha' med i livet , men nogen gange .... Ja bare nogen gange !
Sonne -
Manden herhjemme havde altså heller ikke ligefrem den lækreste tøjstil da vi fandt sammen. Men da jeg var med ude på en lille bytur og købe nogle bukser der ikke snørrede helt ind for neden og et par lækre t-shirts - Så kiggede han sig aldrig tilbage og er meget bevist idag..
(Ikke at vi er totalt lækre eller noget , men det er da meget rart at følge en stil der ikke er 10 år gammel :-D)
mar 2008
Og indrøm det Stine, i er hammer lækre... griner...
mar 2008
Ja ok, det kan jeg så godt forstå.. Kan ikke ha' været sjovt at ha' været dén unge i skolen som de andre var efter
Godt at Noah ikke kommer ud af døren i nattøj (Nicki havde ingen idé om at det var nattøj, det er næsten det værste af det hele *GG)
Og ja, vi er så lækre at folk dåner på gaden når de ser os :-S
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 36 Svar: 587
Han kan godt give hende tøj på, hvis vi bare skal være hjemme, men ellers ikke..
mar 2008
*G* ... Underligt at det ikke passer sammen
Igår havde Naja småprikkede lyserøde bukser på og karrygul bluse med masser af blomster på... Spørg lige hvor kikser dét lige så ud :.-D
mar 2008
Nogen gange kan det dog godt være lidt irriterende jeg ikke kan gør Noah putteklar hjemme hos mine forældre, så ud i bilen og hjem i seng, for Jesper mener ikk man har nattæj på uden for...
Men må nu indrømme det er et lille offer for han så altid er pænt klædt om det er Jesper eller ejg der giver ham tøj på...
Og ja, det lyder da godt nok til Naja har været kikset... hihi.... den var ikk gået her hjemme... så havde Jesper taget hende hjem og skiftet tøjet.... grienr...
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 36 Svar: 587
Jeg fortalte lige Christian om emnet herinde, så siger han : ''Jamen du kan da bare skrive på hylden hva der ligger hvor, for jeg ved ikke hvor det er''.. Jamen hva delen har det med noget og gøre??? Han vil have jeg skal lave sådan en label og skrive derpå, hvad der ligger der, og så sætte den på reolen.. Men næ nej, det vil jeg ikke..
Når far skal give tøj på ... :-S