{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.074 visninger | Oprettet:

Når far skal give tøj på ... :-S {{forumTopicSubject}}

Var til noget familiedag arrangement her til eftermiddag/aften hvor jeg solgte muffins i en bod.

Min mor havde Naja og manden havde Malik...
Da jeg tog hjemmefra sov ungerne stadig til middag så det var mandens job at give tøj på når de vågnede..

Når vi er nogen steder kan jeg så godt li' at mine børn ser pæne ud. Ikke snobberi eller noget, men bukserne med huller på knæene gemmer jeg til hverdag !

NÅ men så kommer manden og Malik så derop lidt senere - og gudhjælpemig om Malik ikke kommer .. I NATTRØJE !!!!?!?!? ..
Spørger hvorfor i alverden at han har den mest forvaskede, uformelige og grimme sovebluse på !? ...
"Jamen jeg tog jo bare en langærmet T-shirt der lå i bunken" smiley :-O
Havde slet ikke lyst til at tage jakken af Malik *G* .....

Og da min mor lidt efter kom med Naja så havde hun bluse og bukser på, der passede ALLERMINDST sammen..


Synes virkelig at det er underligt for min mand ved sgu godt hvad for noget tøj der er pænt, for han er selv med ude og købe lækkert tøj når vi har lidt ekstra penge til overs.. Og han er selv interesseret og finder selv tøj frem som han synes om. Og det er pænt/fedt tøj han finder.....


MÆND ! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når far skal give tøj på ... :-S
  • #1   5. sep 2009 kender det aaalt for godt - jeg ligger også altid et sæt frem hvis min kæreste står for at gi Elias tøj på smiley Det burde jo ikk være nødvendigt syntes man - for han kan altså godt finde ud af at ta tøj på selv jo, men det som om han blir helt farve forvirret så snart han går i Elias´skuffer

  • #2   5. sep 2009 Mor til Elias -
    Ja bliver sgu også selv nød til at ligge tøj frem, men idag tænkte jeg at det må han sgu selv kunne klare..
    Men nej !

    *G* Nej ved ikke lige om mænds hjerne bare fuldstændigt umotiveret brænder sammen når de ser en skuffe med børnetøj !? smiley


  • #3   5. sep 2009 Stine P: ja hehe tror det er meget godt at vi ikk har fået en pige, så sku det da nok først gå galt

  • #4   5. sep 2009 Puha, nej det var altså heller ikke et pænt resultat idag :-S smiley
    Naja lignede bare en eller anden 80'årig gammel kone i sit tøjudvalg. I prikkede lyserøde bukser og blomsterprintede lysorange, mangemønstrede bluse som kun kan gå an til ENSFARVEDE bukser !


  • #5   5. sep 2009 Stine p: hæhæhæ det kan gå an når de bare er hjemme, men jeg syntes også det er meget rart at Elias ser pæn ud når vi er ude

  • #6   5. sep 2009 hvad med at have et skilt liggene når far har givet ungerne tøj på..

    "far har givet mig tøj på i dag" hih

    Min mand gør det samme hihi

    Tror bare mænd er dejlige


  • #7   5. sep 2009 Kan godt være at vi kvinder er nogle stride harper engang imellem , men det er tilladt at være lidt selvkritiske også i valg af tøj til tøjet ! smiley

    Mor til Elias - Ja, eller i hvert fald skal de ikke ha' nattøj på når de er ude !

    Annette -
    Hahaha ja det er sgu lige før at man burde det.
    Jeg var simpelthen SÅ flov over at Malik skulle rende rundt blandt en masse fremmede mennesker i nattøl. Og så endda virkeligt GRIMT nattøj !


  • #8   5. sep 2009 hihi sådan er det tit.. Selv om man ikke er sippet overhovedet og børngerne må være børn.. Må de gerne være lækre når de ankommer til arrangementet man er til hihi...

    Jord samt mudder kan man jo se hvad er jijojojo..-



  • #9   6. sep 2009 min kæreste kan heller ikk finde ud af at sætte tøj sammen overhovedet haha....

    han kan heller ikk kende foreskel på noget af det tøj hun har haha

    beder man ham hente et ting kommer han med noget andet *Gg*


  • #10   6. sep 2009 Sårn er mine ungers far også smiley

  • #11   6. sep 2009 Der har min kæreste gudskelov lidt sans for hvad der passer sammen, men han har så tilgengæld vokset op med kun en mor der ikke havde den vilde sans for om tøjet passer sammen, så han har ikke altid været for smart i tøjet, og det mener han at Noah ALTID skal være....

    Heldigvis for mig...


  • #12   6. sep 2009 Max -
    Men du kan vel godt se hvad der er ultra gammelt og forvasket nattrøje og ny og lækker skjorte (Som du selv har købt) ?! smiley

    MÆND !!! I er sgu dejlige at ha' med i livet , men nogen gange .... Ja bare nogen gange ! smiley

    Sonne -
    Manden herhjemme havde altså heller ikke ligefrem den lækreste tøjstil da vi fandt sammen. Men da jeg var med ude på en lille bytur og købe nogle bukser der ikke snørrede helt ind for neden og et par lækre t-shirts - Så kiggede han sig aldrig tilbage og er meget bevist idag..
    (Ikke at vi er totalt lækre eller noget , men det er da meget rart at følge en stil der ikke er 10 år gammel :-D)


  • #13   6. sep 2009 *Stine - jeg snakker om i børnehave årene, min mand er vokset op uden far, og hans mor har aldrig haft de vilde penge, så han har aldrig rigtig været særlig pæn i tøjet før end han blev omkring teenage årene, så han er altid blevet mobbet, derfor går han mega op i sin søn IKKE ser forkert ud i tøjet eller kikset.... og han er aldrig ude af huset i nattøj hvis det står til ham. dårligt når vi bare skal hjem til mine forældre... hihi...

    Og indrøm det Stine, i er hammer lækre... griner... smiley


  • #14   6. sep 2009 Sonne -
    Ja ok, det kan jeg så godt forstå.. Kan ikke ha' været sjovt at ha' været dén unge i skolen som de andre var efter smiley
    Godt at Noah ikke kommer ud af døren i nattøj smiley (Nicki havde ingen idé om at det var nattøj, det er næsten det værste af det hele *GG)

    Og ja, vi er så lækre at folk dåner på gaden når de ser os smiley :-S


  • #15   6. sep 2009 Åhh så bekendt det lyder herhjemme fra! Hvis vi skal noget, er det ALTID mig der giver Vicki tøj på.. Christian kan simpelthen ikke se at f.eks en prikkede trøje, ikke passer sammen med nogle ¨bukser med dyremotiver.. Ikke at hun har det, men bare et eksempel..
    Han kan godt give hende tøj på, hvis vi bare skal være hjemme, men ellers ikke.. smiley


  • #16   6. sep 2009 Louise -
    *G* ... Underligt at det ikke passer sammen smiley
    Igår havde Naja småprikkede lyserøde bukser på og karrygul bluse med masser af blomster på... Spørg lige hvor kikser dét lige så ud :.-D


  • #17   6. sep 2009 Stine - nej nemlig..... så på den led er jeg nu meget heldig... hehe...

    Nogen gange kan det dog godt være lidt irriterende jeg ikke kan gør Noah putteklar hjemme hos mine forældre, så ud i bilen og hjem i seng, for Jesper mener ikk man har nattæj på uden for...
    Men må nu indrømme det er et lille offer for han så altid er pænt klædt om det er Jesper eller ejg der giver ham tøj på...

    Og ja, det lyder da godt nok til Naja har været kikset... hihi.... den var ikk gået her hjemme... så havde Jesper taget hende hjem og skiftet tøjet.... grienr...


  • #18   6. sep 2009 Stine - Hold da op, det er da skide floooot.. smiley :)
    Jeg fortalte lige Christian om emnet herinde, så siger han : ''Jamen du kan da bare skrive på hylden hva der ligger hvor, for jeg ved ikke hvor det er''.. Jamen hva delen har det med noget og gøre??? Han vil have jeg skal lave sådan en label og skrive derpå, hvad der ligger der, og så sætte den på reolen.. Men næ nej, det vil jeg ikke..


Kommentér på:
Når far skal give tøj på ... :-S

Annonce