{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad tanker gjorde i jer???
  • #1   5. mar 2009 jeg tror aldrig man bliver helt klar til at få børn, det bliver man først den dag barnet kommer.

    men jeg mener da ikke man skal få børn, hvis man ikke har lidt overskud i økonomien, det giver bare dårlig samvittighed over for barnet, og for mange spekulationer i hverdagen.
    min kæreste og jeg har kendt hinanden i næsten 11 år, og har en søn på 5 måneder, vi er 25 og 27... så der gik længe for vi kom i gang.(prøvede 1,5 år) men vi ville ikke "miste" vores ungdom med turer i byen og fest med vennerne...
    om man bor i lejlighed eller hus, tror jeg ikke spiller nogen rolle....

    men det vigtigste! man skal være godt til at snakke om problemerne der må opstå, og kende hinanden godt inden man tænker på at få børn...

    det var min mening:-)


  • #3   5. mar 2009 Tror jeg var 16 da jeg fik babykuller... heh... Er 19 nu, og fik min søn næsten 4 mdr før jeg fyldte 19, og mig og min kæreste har været sammen siden jeg var 14...

    Vi havde tænkt os at vi først skulle ha' vores økonomi i orden, men det gik ikk helt som planlagt, da jeg blev gravid mens jeg gik på skole, og var på su, og først kom på kontanthjælp, (som var dobbelt så meget end su'en), ca 2 mdr efter jeg havde født...
    Så det med økonomien ska jeg lige hilse og sige, at det er meget smart hvis den er helt i orden...


  • #4   6. mar 2009 mine følelser var meget blandet.. jeg var lige fyldt 19 og havde været sammen med min kæreste i ca 3 år.. vores økonomi var bestemt ikk som den skulle, men vi fik rettet op på tingene.. nu er jeg 21 og venter mit andet barn.. vil sige at vi er vokset med opgaven, men sys osse man skal vente som mike&mille siger..

  • #5   6. mar 2009 Mig og kæresten (har været sammen 5 ½ år) venter til jeg er færdig med min uddannelse om 1 års tid, simpelthen pga økonomien, det er ikke nemt at få Suen til at slå til, især når kæresten har gæld han betaler af på. Det, og så det faktum at jeg ikke føler min kæreste er klar til børn endnu, på trods af hans 26 år har han stadig en del horn at løbe af sig smiley

  • #6   7. mar 2009 jeg regner også med der skal gå nogle år endnu, men jeg er helt syg for tiden, er efter jeg fik en abort med tvillinger for 5-6 mdr. siden fordi der var noget galt..
    men vi har været kærester i 4 år, købte lejlighed for 1 1/2 år siden, vores økonomi er okay men vi svømmer ikke i penge eller noget.. men ville også bare gerne lidt høre hvad i gjorde jer af tanker og overvejelser inden smiley


Kommentér på:
hvad tanker gjorde i jer???

Annonce