{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
804 visninger | Oprettet:

hjælp amning {{forumTopicSubject}}

hvornår afvenner man sin lille guld klump???
og hva gør man når den lille guld klump skal ud og passes??? altså med amningen...
jeg har en dejlig pige på 11 måneder... og hun nægter at drikke af kop eller flaske hun kan lokkes til at drikke nået med sugerør men det er kun lidt... og hun spiser 2 bidder mad og så er det ellers slut... så mit spørgsmål lyder hva gør jeg for er bange for at hun ikke for nok at drikke og spise....
hva ville i gøre hvis i stod i mit sted????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp amning
  • #1   17. jul 2009 smiley

• #2   17. jul 2009 11 mdr og lever stadig af ja undskyld PAT - hold da op, hvad siger sp til det ??... har ikke nogle forslag

• #3   17. jul 2009
    Min datter er 10 mdr og jeg ammer også stadig.
    Hun spiser heller ikke så meget mad når hun er sammen med mig, og det fordi hun ved jeg har mælk .
    Når hun er i DP og andre steder spiser hun nogenlunde .
    Jeg ammer til hverdag kun ca. 3 gange om dagen.
    For resten af pengene må hun sgu spise rigtigt mad

• #4   17. jul 2009 nu ved jeg godt at min søn ikke er så gammel, han er kun 3 mdr. men jeg ammer også fuldt ud, men vi har nægtet at amningen skal være skyld i at vi ikke kan gøre noget for os selv, og vi mener samtidigt det er sundt for børn også de helt små, at blive passet af andre, så når han bliver passet (kun nogle timer) malker jeg ud og så får han det i en flaske, han er bestemt ikke glad for den flaske, men efter vi købte en flaske med blød silicone som skulle minde meget om brystet så går det okay, men han får altså mit eget mælk..

så mit forslag er at klø på med andet mad, og ellers måske prøve en af de flasker..

• #5   17. jul 2009 Nu skriver du ikke hvor tit du ammer??? Jeg har en dreng på 15 mdr. og jeg ammer ham også stadig, men aldrig før han har spist morgenmad og aftensmad. Dvs jeg ammer 2 gange om dagen. Han har også været rigtig dårlig til at spise rigtig mad, men det er blevet meget bedre :o)

• #6   17. jul 2009 hun har aldrig været passet ude da jeg ikke har et godt forhold til min familie... og ja jeg er flyttet og har ik fået den store venne kred endnu...
    Men min venninde har fået hende til at spise 10 skeer kartoffel mos i går aftes.... det er meget sjældent at vi for hende til at spise mere end 2 skeer.... og der har hun drukket vand til....
    men jeg er bekymret for om hun for nok...

• #7   17. jul 2009 Har I prøvet at putte lidt frugt mos over grøden?? Det fik Oliver til at begynde at spise grød.

• #8   17. jul 2009 Frederic blev ammet fuld ud til han var 6 mdr +... Var ellers begyndt på nedtrapning, men vi blev indlagt dagen efter de 6 mdr. så det måtte også vente...

Han er nu 10 mdr og får 'pat' én gang - som godnat bajer... han bliver puttet 19 - 19.30... så her når jeg har ferie skal vi igang med at stoppe den sidste.. Tag en beslutning og hold ved den - vil jeg sige.

For ca 1 mdr siden fik han også pat ved 5 - 6 tiden, men den er erstattet med en gang putning og nussen på panden... og så sover han videre..

• #9   17. jul 2009 Anto ammes også stadigvæk, han er knap 17 mrd, til hverdag hvor jeg er på arbejder ammes han ca 3-4 gange dagligt , i weekender og fridage ammes han 5 gange. Han spiser fint til måltiderne, dog ofte meget lidt om morgnen og meget til aftensmad....

jeg ville prøve at lade farmand stå for den faste føde og måske endda "forsvinde" i mens så opdager hun muligvis fast fødes lyksaligheder.......

nu er hun jo så gammel at hun sagtens kan få al jeres mad og måske endda selv sidde med en gaffel eller ske og "spsie" med det hjælper også nogen gange på lysten til at smage, giv hende jeres egen mad ikke most men bare skåret fint ud - hun kan nøjes med grød/øllebrød om morgnen, rugbrødsbidder til middag og alm. aftensmad - og hold fast ved at hun spiser lidt til de måltider og lad vær at amme lige op til et måltid.

jeg mener dog sagtens at du kan kombinere det med amning !

• #10   17. jul 2009 Ja præcis :o) Jeg ville amme efter hun har spist rigtig mad. Efter morgenmad, efter middagsmad, efter aftensmad og så igen når hun skal puttes :o)

• #11   18. jul 2009 tak for de gode råd...
    jeg vil lade det prøve smiley
    da hun gerne skal spise lidt mere end bare hos mig:)

Kommentér på:
hjælp amning

Annonce