{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.203 visninger | Oprettet:

amning hjælp ! {{forumTopicSubject}}

Ja sagen er den at jeg F...... tror at jeg ikke har nok mælk mere til Mikkel :0( og mit moderhjerte bløder virkelig ved tanken :0( !

Det skal siges at siden han var omkring d 2 mrd har han fået en flaske inden sovetid for har bare ikke nok mælk til ham om aften heller men har altid haft nok om dagen ! MEN nu må jeg nok erkende at det har jeg heller ikke altid om dagen mere ØV ! Så han er også begyndt at få en flaske engang imellem om dagen eller 2 :0( Jeg ligger ham altid til først og hvis han er mere sulten får han resten på falsken .......

Han er begyndt at få grød ca 2 gange om dagen men ikke ret meget endnu da han lige er blevet 4 mrd !

Har tænkt om det er aveligt fra ens mor om hvor længe man selv kan amme ???
Min mor ammede kun mig i 3 mrd nemlig ......

Åhhh jeg vil bare så gerne amme til han er de 6 mrd smiley Og synes jeg sørger for at drikke en masse osv !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  amning hjælp !
  • #2   14. jun 2012 Dina : JA måske jeg stresser mig selv og mine babser :0) ...... Måske jeg skulle prøve at lade som ingenting og så bare tro på det hmm !!!!!

  • #3   14. jun 2012 tror ikke det er arveligt, men det er bare ikke alle der har nok. du kan prøve at sætte lidt gang i det igen ved at amme og så lade der gå omkring 30 min hvor du ammer igen eller pumper ud.. men efte min pige begyndte med grød lavede jeg mindre mœlk og tror også det samme med erstatning.. det er forsøget vœrd, ikke stress dig selv eller vœr for bekymret det kan også gøre det. men ja tro på det smiley held og lykke.

  • #4   14. jun 2012 Jeg tror ikke det er arveligt..
    Min mor ammede ihvertfald 1 år med alle 3 børn, min søster kunne ikke holde mælken igang med nogle af sine.. og jeg begynder nu (efter 8 uger) at få problemer med at have nok.. Håber dog at jeg kan få produktionen op igen ved at amme hyppigere..


  • #5   14. jun 2012 Har hørt man kan få noget der hedder ammete i matas (har aldrig selv prøvet det) men nogen siger det får mælkeproduktionen til at stige.. Måske et forsøg værd?

  • #6   14. jun 2012 I må satme gerne få noget a min produktions evne..

  • #9   14. jun 2012 Dina - syntes vi får mere og mere tilfælles smiley

  • #11   14. jun 2012 Jeg giver ham jo ikke bare en flaske ...... han sutter alt ud af mig først og bagefter får han så en smule mme ! Han skal jo ha det han kan og så han er mæt !

    Jeg må prøve at amme ham noget hyppigere her de næste par dage det er et forsøg værd smiley

    JEG VILLE ønske at jeg havde for meget mælk til Mikkel smiley Heller pumpe ud end at man ikke har nok til sit barn !!!!!!


  • #12   14. jun 2012 da tobias lige var blevet født og vi var indlagt på neonatal og jeg skulle have gang i mælken sagde de at jeg skulle malke ud på begge bryster på en gang da så kroppen tror der er tvillinger og derfor producere ekstra meget mælk så mit råd er at amme på det ene og samtidig malke ud på det andet, så du snyder din krop til at tro at du har to babyer der skal have mad.... held og lykke med det

  • #13   14. jun 2012 Mille : Ok ...... hmm jeg må prøve :0) vil helt vildt gerne amme så jeg må bare igang længer er den ikke !!!!!

  • #14   14. jun 2012 Klø på! Am alt hvad du kan og hvad du kan holde til, og selvom du ikke føler der kommer noget ud, så virker det alligevel.
    Et rigtig underligt råd sikkert... smiley Men det virkede for mig, så jeg giver det lige med!
    Jeg ved ikke om du er til den slags, men HVER gang jeg manglede hurtig mælk, så kværnede jeg en durumrulle.. Simpelthen. Så ventede jeg ca. 20 min. og så kan jeg da lige love for, at der var mælk.
    Jeg drak også ammete, og det hjalp mig gevaldigt. Og så pumpede jeg ud i det andet bryst (det løb nærmest bare ud) imens han ammede ved det andet.
    Jeg brugte altid min modermælk i grøden nemlig. Så det var lidt smart. smiley

    Men durumruller, ammethe og en masse gåpåmod og positive tanker!!! Du kan det godt! smiley


Kommentér på:
amning hjælp !

Annonce