amning hjælp ! {{forumTopicSubject}}
Ja sagen er den at jeg F...... tror at jeg ikke har nok mælk mere til Mikkel :0( og mit moderhjerte bløder virkelig ved tanken :0( !
Det skal siges at siden han var omkring d 2 mrd har han fået en flaske inden sovetid for har bare ikke nok mælk til ham om aften heller men har altid haft nok om dagen ! MEN nu må jeg nok erkende at det har jeg heller ikke altid om dagen mere ØV ! Så han er også begyndt at få en flaske engang imellem om dagen eller 2 :0( Jeg ligger ham altid til først og hvis han er mere sulten får han resten på falsken .......
Han er begyndt at få grød ca 2 gange om dagen men ikke ret meget endnu da han lige er blevet 4 mrd !
Har tænkt om det er aveligt fra ens mor om hvor længe man selv kan amme ???
Min mor ammede kun mig i 3 mrd nemlig ......
Åhhh jeg vil bare så gerne amme til han er de 6 mrd Og synes jeg sørger for at drikke en masse osv !
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 126 Svar: 1.232
jun 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 5
okt 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 15 Svar: 1.162
Min mor ammede ihvertfald 1 år med alle 3 børn, min søster kunne ikke holde mælken igang med nogle af sine.. og jeg begynder nu (efter 8 uger) at få problemer med at have nok.. Håber dog at jeg kan få produktionen op igen ved at amme hyppigere..
maj 2011
Følger: 1 Emner: 32 Svar: 157
aug 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 83 Svar: 1.058
aug 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 83 Svar: 1.058
maj 2008
Jeg må prøve at amme ham noget hyppigere her de næste par dage det er et forsøg værd
JEG VILLE ønske at jeg havde for meget mælk til Mikkel Heller pumpe ud end at man ikke har nok til sit barn !!!!!!
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
maj 2008
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 7 Svar: 938
Et rigtig underligt råd sikkert... Men det virkede for mig, så jeg giver det lige med!
Jeg ved ikke om du er til den slags, men HVER gang jeg manglede hurtig mælk, så kværnede jeg en durumrulle.. Simpelthen. Så ventede jeg ca. 20 min. og så kan jeg da lige love for, at der var mælk.
Jeg drak også ammete, og det hjalp mig gevaldigt. Og så pumpede jeg ud i det andet bryst (det løb nærmest bare ud) imens han ammede ved det andet.
Jeg brugte altid min modermælk i grøden nemlig. Så det var lidt smart.
Men durumruller, ammethe og en masse gåpåmod og positive tanker!!! Du kan det godt!
amning hjælp !