{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.026 visninger | Oprettet:

hjælp amning {{forumTopicSubject}}

puha håber der er nogen der har et godt råd eller bare kan sige det er normalt eller at de er i samme båd... min lille dreng på 19 dage hænger simpelthen i brystet hele tiden han sover 2-3 timer af gangen når han sover og et måltid tager oftest 1-1,5 time men om aftenen ligger han der nærmest hele tiden det virker som om han ikke bliver mæt og til sidst bliver han så træt han falder i søvn når jeg så vil ligge ham fra mig så vågner han og vil drikke igen de sidste to nætter har jeg givet ham sutteflaske med mælk jeg har malket ud efter han har spist en time for at jeg kunne få bare lidt søvn har det dårligt med at give ham flaske men føler jeg bliver lidt nød til det for at han kan blive mæt. frygter han bliver nød til at få erstatning os og vil bare så gerne amme men syntes det er så fustrerende at han ikke bliver mæt ......


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp amning
  • #1   24. feb 2011 det skal jo lige falde ordenligt til altså mælken og der tager uger før man har en perfekt amining.. kan også være han hygge sutter

  • #3   24. feb 2011 På forældre og fødsels.dk kan man finde nummeret til en ammeråsgiver. Der kan man være anonym og det er gratis, de er uddannede og giver rådgivning om amning. Man kan vist ringe på alle tidspunkter tror jeg.

    Håber du kan få hjælp der smiley og Tillykke med den lille


  • #4   24. feb 2011 Det lyder nøjagtig som Ea, det er ganske normalt ..
    Tålmodighed er en dyd, og søvn er noget man drømmer om (;


  • #5   24. feb 2011 Det lyder fuldstændig som da Benjamin lige var født.
    Jeg gav ham godt nok en flaske inden han skulle sove, men så sov han også hele natten.
    Men det skal nok komme til at ændre sig.


Kommentér på:
hjælp amning

Annonce