1.675 visninger
|
Oprettet:
amning hjælp! {{forumTopicSubject}}
Hej piger. Har ammet i 8 dage nu og føler mig ikk særlig godt tilpas med det . Ammer rigtig meget fordi hun ikk bliver mæt af mælken og har ingen mælk i Det ene bryst. Gav hende erstatning i nat og hun spiste 90ml og sov længe. Kl 7 ammede jeg 4 gange i træk uden hun blev mæt så gav hende flaske og hun spiste 75ml og sover rigtig godt. Har virkelig ikk lyst til at amme mere. Ved godt det ikk gør mig til en dårlig mor hvis jeg stopper men har alligevel dårlig samvittighed. Er der nogen der har prøvet det samme altså at vælge amningen fra?
dec 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 44
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
Melanies mor - det Er kun 8 dage. Ved jeg kan få det op at køre men Har ikk LYST til at amme
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 932
Jeg følte mig også som en dårlig mor fordi jeg ikke kunne amme Ida Cecilie ..
Men det er da bedre at hun får erstatning og bliver mæt og kan slappe godt af , end at hun bliver nødt til og spise hele tiden ved dig hvis hun skal blive mæt
sep 2008
jan 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 157
nov 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 44 Svar: 165
men efter vi havde været indlagt i 4 dage besluttede jeg i samråd med en læge at jeg ville stoppe her for ellers sku jeg først amme ogf så flaske og det ku jeg ikke overskue samtidig med jeg ville jo nyde tiden med hende 100% og det følte jeg ik jeg ku hvis jeg hele tiden sku amme og gi flaske hver gang hun sku spise.. jeg ville rigtig gerne ha ammet hende ca 4 mdr men ja da jeg gik ud fra sygehuset efter indlæggelsen havde jeg det fint med det... lige indtil jeg startede i mødre gruppe da sofie var ca 2½ mdr der var vi 3 og jeg var den eneste der gav flaske de 2 andre ammede:( så følte jeg mig vildt meget uden for og blev faktidsk rigtig ked af det den dag.. men det er fint nok, jeg er sikker på næste gang ska det nok gå:P hihi håber jeg hvertfald...
sep 2008
Må i samråd med SP på mandag finde ud af om jeg skal blive ved med at malke ud, for hun bliver jo ikke mere mæt af det fordi min mælk kommer fra en flaske (?) ..
mar 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 16 Svar: 119
maj 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 11 Svar: 54
Jeg sys det er helt okay hvis du vælger amningen fra, som de andre skriver gør det dig på ingen måde til en dårligere mor ..
Og hvis hun alligevel ikke blive mæt, er det jo ligegyldigt..
Det med tilknytningen tror jeg ikke det påvirker, du kan jo evt ligge hende som du ville have gjord hvis du skulle amme og så give hende flasken, det kender jeg en der gør, for at det skal minde så meget om amningen som muligt ..
Ville som sagt bare lige smide en besked ..
- Håber alt går vel ..
Mvh Michelle ..
sep 2008
maj 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 11 Svar: 54
Så vidt jeg kan læse mig frem til, udfra hva du skriver sys jeg du har truffet den rette beslutning, for både Baby og dig selv ..
Alt lykke til jer, fremover ..
Mvh Michelle ..
amning hjælp!