14. jul 2008 Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
nu med ørebørn(langt) {{forumTopicSubject}}
ja den ene problem bliver efterfulgt af den anden.
min ældst dreng var på børneafdeling i torsdags for at få taget blodprøver og urinprøve, da han er meget pylret og har tabt sig 1.7 kg på en måned. de tjekker han i hoved og r... og jeg spørg så til hans øre og de siger de aldrig har set flottere øre.
vi tar så til ørelæge da den yngst dreng af vores sover meget dåligt og vil ikke ligge ned.
resultat: dræn i begge øre, jeg spørg så om de lige har tid til at kigge på min store dreng og det har de dagen efter.
vi kommer så derind i dag og hun spørger til hvad grunden er til at vi kommer.
jeg siger at han vågner op om natten og skriger, hans sprog har overhovedet ikke udviklet sig, hans balance er meget dårlig og han høre ikke så godt. hun kigger i hans øre og så udbryder hun, at hun sørme godt kan forstå at han vågner op og sådan, for han har meget væske i mellem ørene og han skulle først ha taget polypper når han blev to, men det kan ikke vente i 3 mdr, så det ville hun måske tage i samme omgang.
pyyyhhh en tur vi har haft og en roden om natten, jeg er ved at være godt træt, så glæder mig til den 24 marts til det er overstået.
tak fodi i læste det. kram
mar 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 1 Svar: 756
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
ja det var noget af en omgang, men nu bliver de forhåbentlig ordenlig raske.
hende der var i koma, har fået bearbejdet nogen af alle de føelser der følger med sådan en omgang. de troede hendes vand var gået i dag men det var det heldigvis ikke.
mar 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Emner: 43 Svar: 1.355
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
nu med ørebørn(langt)