{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
435 visninger | Oprettet:

nu med ørebørn(langt) {{forumTopicSubject}}

ja den ene problem bliver efterfulgt af den anden.
min ældst dreng var på børneafdeling i torsdags for at få taget blodprøver og urinprøve, da han er meget pylret og har tabt sig 1.7 kg på en måned. de tjekker han i hoved og r... og jeg spørg så til hans øre og de siger de aldrig har set flottere øre.
vi tar så til ørelæge da den yngst dreng af vores sover meget dåligt og vil ikke ligge ned.
resultat: dræn i begge øre, jeg spørg så om de lige har tid til at kigge på min store dreng og det har de dagen efter.
vi kommer så derind i dag og hun spørger til hvad grunden er til at vi kommer.
jeg siger at han vågner op om natten og skriger, hans sprog har overhovedet ikke udviklet sig, hans balance er meget dårlig og han høre ikke så godt. hun kigger i hans øre og så udbryder hun, at hun sørme godt kan forstå at han vågner op og sådan, for han har meget væske i mellem ørene og han skulle først ha taget polypper når han blev to, men det kan ikke vente i 3 mdr, så det ville hun måske tage i samme omgang.
pyyyhhh en tur vi har haft og en roden om natten, jeg er ved at være godt træt, så glæder mig til den 24 marts til det er overstået.
tak fodi i læste det. kram

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nu med ørebørn(langt)
  • #3   9. mar 2010 Øv øv, men godt det blev opdaget.. Min ældste der opdaget vi det osse først da han var 2½år netop pga manglende sprog og konstant uro om natten.. Han har for første gang i år i en alder af 8 ikke fået dræn, så 7-9-13 for at det går den rigtige vej.. Mine to andre børn fik dræn i alderen 8 mdr og 13 mdr og har intet haft med ørene siden...

• #4   9. mar 2010 kan også huske hvordan det var, nåede selv at få dræn i inden jeg blev 8 år.
    ja det var noget af en omgang, men nu bliver de forhåbentlig ordenlig raske.

hende der var i koma, har fået bearbejdet nogen af alle de føelser der følger med sådan en omgang. de troede hendes vand var gået i dag men det var det heldigvis ikke.

• #6   9. mar 2010 har selv en lille knægt på 5 mdr der har væske på ørene er bare så træls og synd for de små...

• #7   9. mar 2010 ååhh stakkels unger da... marcus er/var også ørebarn, han har næsten lige fået lagt dræn, han vågnede 10-15 gange hver eneste nat, spørg lige om mor her var træt altid!! og hvor er det bare synd for de små når de har så ondt, så jeg har ondt af dine børn og jer, det er såååå hårdt..

Kommentér på:
nu med ørebørn(langt)

Annonce