968 visninger
|
Oprettet:
Daniel - Far til Mathias <3 *
11. sep 2009 Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 58 Svar: 317
11. sep 2009 Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 58 Svar: 317
Angst for at holde en Baby {{forumTopicSubject}}
Ja nu nærmer vi os, vi har passeret uge 36 ind i uge 37, og jeg har altid været hunderæd for at holde små børn, Forleden havde jeg en veninde og hendes kæreste på besøg og hun spurgte om jeg ikke ville holde deres lille pige, og jeg blev fuldstændig slap i benene, og underlig til mode så jeg måtte ned og sidde, Jeg ANER ikke hvor angsten kommer fra, og jeg håber seriøst den fortager sig inden min egen knægt kommer ud,
Jeg ved Simpelthen ikk hva jeg skal stille op,
Har nogen af jeres Mænd / kærester haft lignende besvær,.
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 39 Svar: 189
Så forventer flok at man taler lidt fjollet med den lille. Det er ikke alle der har lyst til det.
Tror det er noget helt andet når den er din egen.
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 58 Svar: 317
Men mange siger frygten forsvinder når det er min egen, Men hvis den nu ikke gør, hvordan overvinder jeg det så?
maj 2009
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 1.096
Mon ikke det forsvinder når det er din egen du står med.
sep 2009
Det eneste barn jeg rent faktisk har holdt, er min lillesøster og der var jeg 7år, og nu er jeg 29 .... Så man kan ikke sige jeg har haft meget med små børn og gøre
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
De første par dage vil du nok være lidt anspændt.... Hvordan holder man og når så først man har barnet i armene kan man slet ikke ændre stilling eller "komme af med det igen"!
Min kæreste var også helt stiv og overforsigtig i starten! Men det hjalp at jeg ikke kunne bevæge mig så meget de første døgn, så han var NØDT til at tage hende. Det var også ham, der skiftede hende på sygehuset. Så han blev hurtig vant til det.
Han er stadig lidt mere forsigtig end mig (selvom hun snart runder de 10 mdr. nu), men nu tør han godt smide hende over skulderen, lave kolbøtter og vende hende på hovedet
Men det er altså noget helt andet, når det er andres børn. Da vores datter var ½ år var vi på besøg hos et vennepar og deres nyfødte søn og selvom vi lige havde været der, så synes jeg også at det var vildt svært og kunne slet ikke "huske" det!
sep 2009
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
en af min kærestes venner der er 27 og skal være far til juni har heller aldrig holdt et barn. Min kæreste spurgte om han ville prøve og holde min datter men det sagde han at han ikke ville. Han turde ikke og var bange for at de gik i stykker. Han ville først holde et barn når han selv blev far. Og der vidste han ikke endnu at hans kæreste faktisk allerede var gravid selvom de ikke havde planlagt det før om flere år.
men det er helt naturligt. Min kæreste turde heller ikke holde min datter i starten og nu er det helt naturligt for ham. Men ved jo også godt hvordan han har haft det når jeg selv var angst for at få stukket et barn i armene
mar 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 7 Svar: 55
ja de er små, men de kan tåle exstremt meget.
sep 2009
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 3.459
Da jeg så selv fik et barn, så er det anderledes med hende
Angst for at holde en Baby