{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

søvn dag og nat 7 mdr {{forumTopicSubject}}

Jeg har brug for lidt hjælp. Min datter har siden hun var omkring de 3mdr kommet i seng ved en 19 tiden om aftenen.

Nu vil hun ikke, hun skirger og gør ved sover måske en 30min og vågner og vil op. Men kan det skyldes hun sover for meget om dagen. For hun er meget træt om formiddagen og tager 2 timer og det gør hun igen senere. så hun sover omkring 4 timer i løbet af dagen. er det for meget? Hvis det ikke erm hvornår kan man begynde at insistere på de skal i seng ved 19-20tiden? Jeg ved virkelig ikk om hun er træt når hun vågner der om aftenen efter de 30min hun sover. Og jeg kan ikke lade hende ligge og skrige. Men hvad så kan det være en periode? hun sover også ekstremt dårligt om natten for tiden vågner 100gange. Ja hun er ved at få tænder, men kan det godt være det der gør det hele? og i så fald skal man så bare føje hende og lade hende blive længe oppe? hjæælp ved ikke hvad vi skal gøre..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  søvn dag og nat 7 mdr
  • #1   5. maj 2010 jeg lytter lige med engang tobias er også begyndt at sove ekstremt dårligt om natten smiley

• #2   5. maj 2010 Det er jo helt forskelligt fra det ene barn til det andet :o)
    Men vil da ikk mene at 4 timer er for meget søvn i løbet af dagen ? MIn mindste dreng Oliver er lige blevet 10 mån og han sover også formiddag og eftermiddags lur og han går i seng omkring kl 21 hver aften. . Tænder har en stor rolle med deres søvn og da min Oliver var omkring 7 - 8 mån tjekkede han hele tiden hvor jeg var henne og også om natten, når han så fandt ud af at jeg var ved hans side faldt han til ro igen og sov videre :o)

• #3   5. maj 2010 det lyder ikk som om hun sover for meget i løbet a men hva hun ska..
    men det er oz meget nomalt når de når 7 til 10 md aldren så har de en periode hvor de sover dårliger eller de slet ikk vil ligge sig til a sove..både fordi tænderne begynder a drille og fordi du begynder a opleve en form for seprations angst så de tror nå de ikk kan se mor og far så er de væk.. det er hårdt mens det satår på men går væk igen.. så bare nyd hun i det mindste vil sove..

Kommentér på:
søvn dag og nat 7 mdr

Annonce