{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

Søvn dag og nat {{forumTopicSubject}}

Har nu fået mig en lille træls datter, som bare ikke vil sove. Om dagen er hun begyndt med at sove i max en halv time. Og om natten, sover hun en tilme af gangen
Hun blir ammet hver time, og overvejer at stoppe amningen, da jeg ikke tror hun blir mæt. Hvilket jeg også muligvis tror skyldes søvnen.

Nogle idéer, til.hvad jeg skal gøre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søvn dag og nat
  • #1   23. apr 2012 kan du ikke prøve og give en flaske og se om hun bare sover så?

• #2   23. apr 2012 Jo vil jeg lige prøve.

• #4   23. apr 2012 Det lyder umiddelbart som om, at han er ved at sætte din produktion op.. smiley

• #5   23. apr 2012 min søn har siden hav var 1mpned kun sovet en halv time af gangen i løbet af dagen.. nu er han 4½ måned, og kan efterhånden sove en time, med mindre han er VIRKELIG træt..
    Om natten sover han (så vidt jeg ved) 2-3 timer af gangen, inden han vågner. han vågner ikke rigtig fordi han er sulten han vågner bare..

Min SP siger at han skal have lov at finde sin rytme, og at det godt kan tage lang tid..
    Så ingen RIGTIG nattesøvn til mig endnu.. smiley

• * Louise *
    * Louise * Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 41 Svar: 292
    #6   23. apr 2012 Tænker også om det er et mad-spring. Havde samme tanker da min datter var utilfreds og hele tiden ville ammes. Gav hende mme en aften inden natten... Men sp anbefaler ikke at det gøres - bare fortsætte amningen. Det går over efter et par dage.
    Hvis det ikke gør det kan det da godt være du ikke har nok nærring i din mælk.

Kommentér på:
Søvn dag og nat

Annonce