Kan ikke klare en lorteble {{forumTopicSubject}}
Nu ved jeg godt at der nok kommer nogle blandede reaktioner på denne tråd, men prøv at tage den med et smil alligevel
Jeg har aldrig været til lortebleer, jeg kan simpelthen ikke klare det, og jeg brækker mig bare ved at se på en...
Folk sagde altid at det ville være noget andet når det var min egen, men ak, sådan er det bare ikke.. Jeg kan simpelthen ikke skifte en lorteble uden at det står ud i lårfede brækstråler, og tro mig, jeg prøver virkelig..
Nu er jeg så heldig at have Dan hjemme fordi han går sygemeldt, og heldigvis gør det længe endnu.. og han er rigtig flink til at tage lortebleerne hvis jeg beder om det.
Sidst jeg var i mødregruppe, måtte jeg få min bedste veninde (som jeg også går i gruppe med) til at tage hans ble, fordi jeg simpelthen brlækkede mig, og kunne ikke både nå toilet og holde fast på ham så han ikke drattede af puslebordet..
Nu er Axl 10 uger, og hans bleer kommer jo ikke ligefrem til at lugte mere af roser og violer, så jeg er begyndt at tænke på..
Hvad fanden gør jeg på længere sigt..?
Jeg kan jo ikke lade ham rende rundt med en prutble i flere timer hvis Dan, eller en anden, ikke er her til at tage den?
Ved godt det lyder som om jeg er en primadonna, og er mega sær, men tro mig, jeg har virkelig, virkelig prøvet at overvinde det, men jeg brækker mig konsekvent hver gang der er genvist med i bleen..
Tissebleer har jeg intet problem med, kun nr. 2...
apr 2008
Følger: 27 Følgere: 31 Babyer: 1 Emner: 144 Svar: 2.878
Det var ikk så slemt da hun fik bryst men for fanden de bliver bare værre og værre.
Nogle dage får jeg "kun" bræk fornemmelsen andre dage står det ud . Dog aldrig i samme grad som dig .
Jeg tror ikk der er andet at gøre end at du må hærdes , så dig og axl må komme jer og så tager du begge ungers klamme bleer HVER dag
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
okt 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 158 Svar: 694
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
Men altså min mand troede os det ville blive slemt da han startede med at arbejde i en vuggestue men først ble og så var den over.. men ligefrem at brække sig af det har jeg godt nok aldrig hørt nogen gøre - kun af bræk
Men kan du ikk sætte en klemme på næsen - have sådan en wunderbun (duftedimmer) til bilen hængede ved puslebordet eller på næsen ?`?? eller ja en maske som man bruger til maler arbejde mener ikk man kan lugte så meget igennem sådan en.. måske male den så lillemanden ikk bliver bange for dig måske sådan en dimmer svømmer bruger for ikk at få vand i næsen ???
Ellers må jeg virkelig melde fra aner virkelig ikk hva man kan gøre..
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
For mig lyder det som en psykisk blokering? jeg har let til kvalme, men kan simpelthen ikke tror på at afføring fra et lille spædbarn, kan få dig til at reagere så voldsomt.
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
Selv dem jeg kender siger det er helt ekstremt..
Men må bare kæmpe videre, og tror da også på det er en selvforstærkende effekt, men tro mig, jeg gør virkelig h ad jeg kan
okt 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 46 Svar: 973
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
Hvad med at prøve at kontakte en hypnotisør?
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
Men som de andre siger, en næseklemme eller sådan en malermaske. Jeg sys sku heller ikke det er lækkert og jeg holdte også vejret da Emma brugte ble... Men heldigvis kastede jeg ikke op
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 73 Svar: 1.557
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
og til det andet.. tror ikke der er andet for end at blive ved. For de bliver kun værre -believe me..! Hvis du synes det er slemt nu, så får du et chok desværre. Jeg troede ikke selv det blev så meget værre.
jeg må bare holde vejret og gispe lidt ind når de er rigtig stygge
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.881
Køkkenrulle i begge næsebor hjælper på mig når jeg ordner kattebakke, uanset om den er ren eller ej kan jeg simpelhen ikke klare den
Kan ikke klare en lorteble