{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.909 visninger | Oprettet:

Kan ikke klare en lorteble {{forumTopicSubject}}

Nu ved jeg godt at der nok kommer nogle blandede reaktioner på denne tråd, men prøv at tage den med et smil alligevel smiley

Jeg har aldrig været til lortebleer, jeg kan simpelthen ikke klare det, og jeg brækker mig bare ved at se på en...
Folk sagde altid at det ville være noget andet når det var min egen, men ak, sådan er det bare ikke.. Jeg kan simpelthen ikke skifte en lorteble uden at det står ud i lårfede brækstråler, og tro mig, jeg prøver virkelig..
Nu er jeg så heldig at have Dan hjemme fordi han går sygemeldt, og heldigvis gør det længe endnu.. og han er rigtig flink til at tage lortebleerne hvis jeg beder om det.
Sidst jeg var i mødregruppe, måtte jeg få min bedste veninde (som jeg også går i gruppe med) til at tage hans ble, fordi jeg simpelthen brlækkede mig, og kunne ikke både nå toilet og holde fast på ham så han ikke drattede af puslebordet..
Nu er Axl 10 uger, og hans bleer kommer jo ikke ligefrem til at lugte mere af roser og violer, så jeg er begyndt at tænke på..
Hvad fanden gør jeg på længere sigt..?
Jeg kan jo ikke lade ham rende rundt med en prutble i flere timer hvis Dan, eller en anden, ikke er her til at tage den?
Ved godt det lyder som om jeg er en primadonna, og er mega sær, men tro mig, jeg har virkelig, virkelig prøvet at overvinde det, men jeg brækker mig konsekvent hver gang der er genvist med i bleen..
Tissebleer har jeg intet problem med, kun nr. 2...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan ikke klare en lorteble
  • #2   14. feb 2012 Ha ha ha ha ha.... Jeg har ofte brækket af Emma stinkende masseødelæggelsesvåben !

    Det var ikk så slemt da hun fik bryst men for fanden de bliver bare værre og værre.
    Nogle dage får jeg "kun" bræk fornemmelsen andre dage står det ud . Dog aldrig i samme grad som dig .
    Jeg tror ikk der er andet at gøre end at du må hærdes , så dig og axl må komme jer og så tager du begge ungers klamme bleer HVER dag smiley


  • #4   14. feb 2012 Ja det er faktisk ikke meget galt smiley

  • #6   14. feb 2012 Min kæreste har også svært ved det, men han bøjer en babyvatpind og putter den i næsen så går det :0)

  • #7   14. feb 2012 For fanden da os - det var lige dagen griner sorry *G*

    Men altså min mand troede os det ville blive slemt da han startede med at arbejde i en vuggestue men først ble og så var den over.. men ligefrem at brække sig af det har jeg godt nok aldrig hørt nogen gøre - kun af bræk smiley
    Men kan du ikk sætte en klemme på næsen - have sådan en wunderbun (duftedimmer) til bilen hængede ved puslebordet eller på næsen ?`?? eller ja en maske som man bruger til maler arbejde mener ikk man kan lugte så meget igennem sådan en.. måske male den så lillemanden ikk bliver bange for dig smiley måske sådan en dimmer svømmer bruger for ikk at få vand i næsen ???
    Ellers må jeg virkelig melde fra aner virkelig ikk hva man kan gøre..


  • #8   14. feb 2012 Jeg synes det lyder helt ekstremt.. og måske er jeg ikke sååå fintfølende, men vil mene at du bare må komme over det, og holde munden lukket.

    For mig lyder det som en psykisk blokering? jeg har let til kvalme, men kan simpelthen ikke tror på at afføring fra et lille spædbarn, kan få dig til at reagere så voldsomt.


  • #9   14. feb 2012 Jamen jeg synes virkelig jeg prøvet.. Og Axls prutter lugter altså virkelig slemt..
    Selv dem jeg kender siger det er helt ekstremt..
    Men må bare kæmpe videre, og tror da også på det er en selvforstærkende effekt, men tro mig, jeg gør virkelig h ad jeg kan


  • #11   14. feb 2012 Ja du må lære det. smiley Men har det selv sådan med Mikkel nu hvor jeg venter nr 2. Kan bare ikke klare det _:P

  • #12   14. feb 2012 Som de andre siger - en næseklemme.

    Hvad med at prøve at kontakte en hypnotisør?


  • #13   14. feb 2012 Hehe ja jeg kan sku heller ikke lade være med at grine smiley

    Men som de andre siger, en næseklemme eller sådan en malermaske. Jeg sys sku heller ikke det er lækkert og jeg holdte også vejret da Emma brugte ble... Men heldigvis kastede jeg ikke op smiley


  • #15   14. feb 2012 He he hvor træls for dig... Kan desværre ikke rigtig sætte mig ind i det. Jo gu lugter det ikke af roser men sådan noget er jeg slet ikke sart over for, jeg tager lort helt op i nakken og bræk i stiv arm, det kan bestemt ikke sætte min bræk refleks igang. Jeg tænker det er jo bare små dejlige børn det kommer ud af og man ved jo selv hvad man propper i munden af dem og hvad der så kommer retur. Håber du lære det på et tidspunkt smiley

  • #16   14. feb 2012 HAHAHA! Den video var altså bare for sjov! Måtte lige smide den på facebook.. dog lidt kedeligt at jeg ikke lige kunne finde ud af at få et miniature billede sat på..

    og til det andet.. tror ikke der er andet for end at blive ved. For de bliver kun værre -believe me..! Hvis du synes det er slemt nu, så får du et chok desværre. Jeg troede ikke selv det blev så meget værre.
    jeg må bare holde vejret og gispe lidt ind når de er rigtig stygge


  • #17   14. feb 2012 Haha dagens griner smiley men selvfølgelig ikke en far situation for dig smiley

    Køkkenrulle i begge næsebor hjælper på mig når jeg ordner kattebakke, uanset om den er ren eller ej kan jeg simpelhen ikke klare den smiley


Kommentér på:
Kan ikke klare en lorteble

Annonce