{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

får hun overhovedet kontakt nok? {{forumTopicSubject}}

hej Piger, håber i vil hjælpe mig med at svare på noget jeg har tænkt en del over i de sidste dage.

Karen er 2½ uge nu og sover utrolig godt og meget. hvilket jo i sig selv er super ønskeligt. men vores dag forløber sådan her:

vi står op og hun får mad, vi hygger ca 20 minutter så sover hun 3 timer.
så vågner hun og får mad, bliver vasket, og vi hygger ca 20 minutter så sover hun nogle timer igen. sådan går hele døgnet pånær ved aftenstid. der er hun vågen ca en time hvor jeg hygger med hende, synger - snakker - og masserer hende. så er det søvn igen,

får hun overhovedet den kontakt med mig som hun skal have? får hun nok socialt indput? indtryk nok?

hvis nej, skal jeg vække hende? hvad ville du gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Fjernelse af ukrudt og oprydning af blade 500 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  får hun overhovedet kontakt nok?
  • #1   11. aug 2008 Hej Janne......
    jeg tror din datter får alt den kontakt du kan give hende og hun har brug for.... nogen babyer sover meget andre slet ikke og du er så bare en af dem med et ban med godt sove hjerte.....
    vores Sophia sov osse meget og var kun vågen kort af gangen ... stadiig idag hvor hun er knap et år sover hun meget men er got med og har fået alt den kontakt hun skulle have....
    så jeg tror din datter får hvad hendes behov er så længe du er der når hun har lyst hehe og det kan jeg forstå du er...... er sikker på du gør det du bør og giver hende hvd hun skal ha smiley bare vent om nogle ugers tid begynder hun at være lidt mere vågen så kan i rigtig hygge gg

• #2   11. aug 2008 jeg ville lade hende sove har flere i mn mødregruppe hvor da deres var så små sov de også hele tiden
    man siger de vågner i 3ugers alderen nogen senere

• #3   11. aug 2008 Anja>> tak for dit svar, det var dejligt lige at få en andens syn på det. men det kender du sikkert. man kan jo spekulere sig halvt fordærvet på den slags når først man har fået tanken smiley

• #4   11. aug 2008 batmusen>> det forstår jeg ikke? det med 3 ugers alderen?

• #5   11. aug 2008 Janne : lige præcis.... efter to kolik børn og børn der ldrig sov troede jeg jo alt var galt med hende her meeeen hun har bare et super sove hjerte og hun udvkler sig og lære hvad hun skal hehe så bare rolig jeg er sikker på din datter er helt normal og får alt hvad hun skal og om lidt tid skal i nok få mere sammen.. se lyst på de i har jo mange år at nyde hinanden endnu hehehe

• #6   12. aug 2008 min lillesøster på 3 mdr sov også hele tiden. Da vi var ude på sygehuset 2 timer efter min mor havde født sov den lille.. min mor tog med hjem med det samme da det hele havde gået glat og lægerne sagde hun ligeså godt kunne tage hjem hvis hun ville. Hun sov hele vejen og jeg besøgte mine forældre tit men der gik 6 gange før jeg oplevede hende være vågen og så hende åbne øjnene. Hun sov også helt vildt.

Der sker intet, de sover rigtig meget i starten

• #7   12. aug 2008 ja hun får alt det hun har behov for. hun er jo kun 2 ½ uge gammel der sover de jo meget så dt skal du ikke begymre dig for. det var jeg også ret bekymret for dengang oliver var hel ny. troede ikke jeg snaskkede nok med ham, men det gjorde jeg hehe

• #8   12. aug 2008 har spurgt en del læger og nogle med en del børn eller erfaring med børn mange af dem siger at babyer sover rigtig meget de første 3 uger for så hvis man kan sige det vågner er mere vågne græder mere måske
    gælder selvfølgelig ikke alle

Kommentér på:
får hun overhovedet kontakt nok?

Annonce