{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.403 visninger | Oprettet:

dårlig mor {{forumTopicSubject}}

føler jeg er en dårlig mor og at andre, både familie og venner/bekende/nabor syntes det, fordi mine børn altid er syge.. høre hele tiden at de ikke kan forstå de er så meget syge, og min svigermor og svigerinde er helt oppe og ringe fordi vi lige har fået børneorm i nat, så ihh nu er de sikkert også smitted fordi vi holde jul sammen og tænk nu hvis vi også har smitted dem med brække syge (den store havde det dagen før juleaften og den lille 2 dage efter og jeg havde det i går) og hvad skal de dog gøre hvis de er smitted, og min svigerinde, sagde i baggrunden (talte i tlf med min svigermor) det smitter 14 dage inden og bla bla bla,m hun er så skide klog at høre på selvom hun ingen børn selv har.. er bare så ked af det, har det virkelig som im de tror det er fordi jeg ikke sørger for mine piger..... føler mig som en røv dårlig mor der ikke kan sørger for sine børn er raske..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dårlig mor
  • #1   29. dec 2010 nabo manden var sur fordi vi havde fået smitted deres børn med bræksyge da vi var til fødselsdag hos dem, troede virkelig ikke det ville smitte da det var 2 dage siden at den mindste havde været syg og jeg brækkede mig jo først om natten da jeg var kommet hjem.
    de skulle på besøg hos hans far som skal opereres i starten af næste år så de var sure over at nu havde de nok smitted ham.. ja det er surt, men gjorde jo´ikke bevidst??

• #2   29. dec 2010 Så'n er det jo med sygdom... Jeg havde sku bedt folk om at klappe i... Så måtte de jo holde sig væk, hvis de var bange for at blive syge.. Jeg ville nu også tage ud, hvis det var 2 dage siden min søn havde kastet op, og ellers virkede frisk...

Du er skam ikk nogen dårlig mor, pga. det... Hop og fald ned på de kommentare... Der er rigtig meget sygdom i luften lige nu.. Så det er altså helt normalt, at unger får raget en masse til sig.. smiley Men håber de snart er friske igen smiley

• #3   29. dec 2010 Maiken - du overhovedet ikke en dårlig mor!! Stop det langt op der hvor du kan. du gør lige præcis det du synes er godt for dine børn, det med bræksyge, ja den har godt nok ikke ramt os, men for pokker det skal du ikke tænke på! Det en virus der er meget oppe & køre lige nu er det ikke bræk så den fra den anden ende!! Så det skal du overhovedet ikke tænke på.
    Her fx der har mit brn været rigtig meget sygt, faktisk konstant er han syg næsten, Men det er ikke noget vi som forældre kan gøre noget ved desværre.Der er vejr skifte hele tiden, Så tag det endelig ikke personligt.
    & Børneorm, det hvad der sker det jo noget dine børn har fået fra andre, det IKKE!! din skyld. Tror ALDRIG det.
    Jeg tror på du en skide god mor til dine piger & gør dem kun det bedste smiley

• #4   29. dec 2010 Nu er det vel næppe fordi du får dine børn smittet med vilje...
    Så hvis du med god samvittighed kan sige at dine børn får sund og varieret mad med de vitaminer man bør have, og at I har god håndhygiejne derhjemme, så er der vel ikke rigtig mere du kan gøre.

• #5   29. dec 2010 ingen mennsker har magt over at var eller bliv syg
    du har bare være uheldig og det er dine børn ikke deres
    de skal bare tage og lukker mund og blande sig udom

du gør dit bedste er jeg sikker på
    mere kan du ikke gør

• nina h
    nina h Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Babyer: 1 Svar: 31
    #6   29. dec 2010 så jeg nok oz en dårlig mor, vi havde 3 uger hvor vi var syge på skrift... nej du sådan er det bare når man har børn, sygdom er man ik selv herre over desværre... DU ER IKKE EN DÅRLIG MOR TRO MIG..SÅ VI MANGE GRIN

• #7   29. dec 2010 åhh piger tak skal i havde.. sagde også til min kæreste i raseri, at hvis svigerfamilien ikke kan klare mine piger er syge og de måske bliver smittet syntes jeg ikke de skal være en del af dem.. mente det selvfølgi ikke på den måde for de skal da være en del af pigernes liv, blev bare så hidsig.. den mindste lider af mellemøres betændelse hele tiden 1,2 og 3 gange om mdr fyder hendes øre i 1 uge til 2 uger.. så tror det er grunden til hun rager alt til sig, hun har jo ingen chance for at opbygge et immunforsvar.. og så får hun automatisk smitted den store..
    har også selv været et barn der blev syg af at kigge ud på vejret.. de beynder at tale om at vi sikkert har noget i huset der er usundt..

• #8   29. dec 2010 Har i så ikke haft en rigtig ørelæge til af kigge om der evt skal dræn i hvis der ikke er det? & hvis der er måske de så er faldet ud nu de væsker så meget? jeg kender det fra min søsters dreng de har kæmpet et år for han sq ha dræn i. det har desværre ødelagt hans hørelse okay meget på det ene øre desværre.

Men hey vi alle kan sige dumme ting når vi sure & når folk vil " ramme " en på den måde de så bruger vores børn så sætter vi atomatisk vores forsvarsmur op & går i krig smiley
    Men Igen maiken, du ikke en dårlig mor på nogen måder, du elsker dine piger, de har rent tøj både deres mor & far på heltid & de får mad på bordet hver dag! - Vi mødre er forskellige på alle måder der er ingen der gør nogen ting på samme måde & jeg VED & vil sq næsten skrive under på du gør lige præcis det du mener er allerbedst til dine piger for intet er godt nok smiley
    Så stik du det med du en dårlig mor laaaangt op et hvis sted smiley DU ER EN GO MOR!!!! smiley

• #9   29. dec 2010 & forresten var lige inde & kigge din profil, sikke nogen chamerende pige du har smil smiley

• #10   29. dec 2010 Maiken - der er SÅ mange mennesker der er syge for tiden, og man er ikke herre over det selv... sådan er det... Jeg døjer selv med ondt i halsen, og jeg er blevet smittet af min kæreste, han startede med ondt i halsen kort før jul... Skulle jeg så os skælde ham ud i vildens sky fordi han har fået smittet mig?

De kan jo lige så vel ha fået det andre steder fra, og hvemsiger de ikk var smittet i forvejen da de var sammen med jer, nu hun er så fandens klog og vide det kan smitte op til 14 dage inden..... :-S

• #11   29. dec 2010 Helt ærligt, det er da bare dem der går for i små sko.

Mira blev også smittet med roskilde syge af en af dem fra vores mødregruppe. Så blev både min kæreste brødre far og jeg syg da vi alle holdt jul. Så vi måtte aflyse min fødselsdag for ikke at smitte gæsterne, men det er da hvad der kan ske, det kan man da ik blive sur over..
    Selvfølgelig er du ikke nogen dårlig mor. Nogle børn kan jo være mere modtagelige overfor sygdom end andre.

• #12   29. dec 2010 altså dine piger bliver passet ude og det er bare lig med konstant snot næse og div sygdomme, ind til videre har min datter klaret sig uden om allle de sjove sygdomme de konstant skriver på tavlen de har i børnehaven, så nej du er ikke en dårlig mor overhovedet :o) du har bare børn der lige er i den modtagelige alder.

Min bror har tre drenge på 3,2 og 0 og de overvejer og finde en lejlighed ved siden af deres læge for de er nok minimum en gang om måneden :o)

• #13   29. dec 2010 mine børn har altså også været meget syge bla. har de døjet med ørene rigtig mange gange, det har da ikk noget med en dårlig mor at gøre

• Sandie Lie P
    Sandie Lie P Tilmeldt:
    nov 2010

Følger: 1 Svar: 10
    #14   29. dec 2010 Hej Maiken. sygdomme kommer hist og her. nogle er mere heldige end andre. Men det gør ikke dig til en dårlig mor. Da vores mad i dag ikke består af så mange vitaminer er det at foretrække at vi alle tager vitaminer men det holder jo ikke alle sygdomme væk.
    Du er ikke en dårlig mor. Det var noget andet hvis dine børn rendte rundt med alt for lidt tøj på .....bla bla osv. Og mellemørebetændelse er der altså nogle der lider af og desvære en af dine børn. min mand gjorde også som barn men sørme også som voksen, sidste år fik han det 5 gange. Han siger, du ved ikke hvor ondt det virkelig gør før du selv har prøvet, så det er ikke at spøge med. Men når han bader kommer han silikone propper i ørene så vand ikke kommer ind og også når han svømmer. Det hjælper meget til at vand ikke irretere mere foruden diverse øredråber...osv
    Det med at det er dine børn der har smittet andre er noget sludder. risikoen kan være stor når de er sammen med dine syge børn men de kan jo lige så godt havde blevet smittet i supermarked,toilet,bus osv. Folk der siger sådan ved ikke meget om bakterier de burde istedet koncentrere sig om deres egen hånd hyggiejne. Knus

• #15   29. dec 2010 maliks mor>> hun har dræn og har haft det siden sommers, de sidder perfekt.. skal egentligt tages ud i januar men det tror jeg ikke de bliver..

tak piger i er sku søde..

syntes bare det rammer så hårdt når de siger sådan, og de ved alle godt jeg kæmper med en deprission i forvejen så syntes ikke det gør det nemmere...

• #16   30. dec 2010 Maiken - hop op og fald ned over sådan nogen skinker.. De er helt klart ikk det værd!

• #17   30. dec 2010 åh gud hvor er der dog mange dumme mennesker til ö! selvfølgelig er du ikke en dårlig mor sygdomme kommer jo om man vil det eller ej smiley jeg som aldrig plejer at være syg har været syg den sidste mdr on and off ö .. hvis der er nogen der er dårlige er det en dårlig svigermor og svigeinde ö. og håber da ikke de har nævnt det i pigernes nærværd? for de skal ikke føle sig forkerte bare fordi nogen er så stupide ö!
    - men god bedring til dine piger og jer selv hvis i også er ramt smiley
    og godt nytår smiley

• #18   30. dec 2010 maliks mor>> tak glemte helt at takke for din søde kommentar om mine piger smiley

Kommentér på:
dårlig mor

Annonce