1.130 visninger
|
Oprettet:
Maiken V >Mor til 2 skønne prisesser< .
9. feb 2009 Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 281 Svar: 1.653
9. feb 2009 Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 281 Svar: 1.653
dårlig mor {{forumTopicSubject}}
åhh hvor føler jeg mig dom som en dårlig mor.. kan slet ikke klare noget for tiden uden jeg er ved at sprænge i luften, er så stresset for tiden og det går bare ud over mine skønne piger... hader mig selv for det.. har været til lægen i dag for at tale om det, og måske blive sygemeldt (er blevet smidt i noget praktik af kommunen) for hvis jeg ikke kan finde noget overskud nu så aner jeg ikke hvor jeg skal finde det hvis jeg pludselig skal rende i noget *** praktik 7 timer om dagen.. ville bare af med det..
mar 2008
Følger: 17 Følgere: 17 Babyer: 2 Emner: 93 Svar: 282
feb 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 281 Svar: 1.653
mar 2008
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 48 Svar: 233
Ubevidst hæver jeg stemmen lige med det samme han laver noget han ikke må, og det gør han HELE tiden, jeg laver ikke andet end at være sur på ham.. og jeg har det så dårligt med det, bagefter, men alligevel gør jeg det igen
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 48 Svar: 233
Jeg render bare rundt og er fuldstændigt irriteret hele tiden, kan slet ikke finde ro indeni...
og medicin hver 3. time i døgndrift, og han sover ikke til middag
Det er sku hårdt...
mar 2008
jeg fik klart bedre behandling i aalborg kommune end Hjørring.
ved hvad i mener med børnene, det går ud over dem og jeg kæmper kun fordi jeg har de unger, men lige for tiden bliver jeg så nemt sur på Malthe, lunten er meget kort og han søger mere og mere negativ opmærksomhed i og med han ikke for nok positiv opmærksomhed, derfor bad jeg også om hjælp til at få ham i udvidet aflastning, for hans skyld, det skal siges at han er meget glad for sin aflastningsfamilie og ville ikke med mig hjem da jeg gik efter at have afleveret ham, så jeg vidste at det var det bedste selvom det var hårdt for mig, men jeg samlede noget overskud og fik det lidt bedre, endelig er jeg blevet ordentligt sygemeldt fra mit (spasserkursus/praktik/kursus/skole/aktivering- kald det hvad i vil) men det er en længere historie, men er glad for at få den, det lysnede det hele og jeg har en pland omkring hvad jeg vil hvad og hvordan. og enden blir jo forhåbentligt en uddannelse- når jeg har en drøm fører jeg den ud i livet:)
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 3 Emner: 40 Svar: 304
mar 2008
hold da op, det er hårdt at læse det der, men det er desværre tit sådan, hvilket familie center var du på, jeg har aldrig været på et, har bedt om det, de mener det er min usikkerhed på mig selv, så efter lang kamp fik jeg aflaster og familie behandler, de vil ikke give mig en hjemmehosser, men er glad for min familiebehandler der kommer 1-2 gange ugentligt. det er altsammen hjælp jeg selv har bedt om, det syntes mange nok er åndsvagt, men syntes ikke jeg kunne stå alene med alt det jeg har at slås med og når børnenes far heller ikke vil se sin søn og ikke lader mig se min datter:S
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 3 Emner: 40 Svar: 304
De udtalte sig om noget de ikke havde forstand på. Havde ynglings bebor osv....
Jeg kunne blive ved i en evighed. Dem der takkede og bukkede for dem fik børne med hjem og dm der sagde at de ikke troede på dem mistede deres børn.
Da jeg kom hjem fra familiecenteret efter børne kom i pleje sad jeg bare alene i min lejlighed og bare sad. Fik ikke hjælp til bearbejde min sorg over at ha mistet børnene.
Jeg siger bare til jer pige at I ikke må opgive og bare følge med strømmen. Kæmp for jer børn og for jeres sag. Kæmp!!
feb 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 281 Svar: 1.653
dårlig mor