{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

Dårlig mor.. {{forumTopicSubject}}

Føler mig som jordens dårligste mor, som nogen ved har vi en større forsikringssag kørende på vores hus.
Nu er vi så blevet nød til og flytte ind i stuen, fordi de trækker op af det hul som taksatoren bad oss om og lave inde i vores soveværelse hvor det trækker op fra og yderbeklædningen ind til er osse blevet pillet ned for og skaffe flere beviser mod råd og svamp.
Alt det var helt ok, inden lille fisen blev født, for der var der jo "kun" kæresten og jeg, men nu hvor hun osse er her, har jeg konstant dårlig samvittighed over at jeg tilbyder hende sådan en start på tilværelsen, hvor der er kæmpe grobund for at hun kan udvikle astma og div former for alergi, fordi forsikringen er skide ligeglad og bliver ved med og finde på div undskyldninger for at der ikke er råd hist og pist på huset, selvom enhver idiot kan se det, med det blotte øje..
Jeg er så arrig og frustreret over, at vi ikke bare blir genhuset, da vi er nået til enighed om den ene halvdel af skaden, så min lille pige i det mindste ku bo et sted der ikke var så skide usundt for hende, sidder virkelig og tuder over det, for hvilken mor byder dog sit barn sådan en start på livet??? Ja, det gør JEG, snøft...

Skulle bare lige af med min frustration.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig mor..
Kommentér på:
Dårlig mor..

Annonce