{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sex i de 6 uger efter fødslen
  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator

Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #1   23. aug 2008 det havde vi godt nok, men blev ikke gravide alligevel. Men sandsynligheden for det skulle være ganske stor, har jeg hørt. Jeg har en veninde som blev gravid ved at de havde sex indenfor de 6 uger.
    Så bare klø på, hvis det er noget som i gerne vil nu, ved jo godt at du lige har mistet din søn og føler med dig.

• #2   23. aug 2008 Den overlæge der har fulgt mig de sidste mange uger i odense sagde også at det var stor stor chance fordi man stadig er åben og fordi man lige har været gravid og fordi hormonerene stadig er i spil eller sådan noget..... men hun snakkede også om en infektion man kunne få, men den chance var meget meget lille....
    altså anbefalet er jo at man bruger kondom i de 6 uger, men er vel op til en selv

prøvede i i de seks uger for at blive gravid igen?

• Tori
    Tori Hjælpe-administrator

Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #3   23. aug 2008 jeg det gjorde vi godt nok ikke, det er fordi jeg ikke kan tåle gummi beskyttelse og p-piller.
    Jeg syntes i skal prøve, hvis det er noget som i klar til nu.

• #4   23. aug 2008 øv hvad kan det være?

p-piller kan jeg heller ikke tåle så jeg har altid talt dage, men ved ikke om min cyklus er de samme dage efter fødslen nu, skal jeg finde ud af selvom lige nu gør det jo intet. vi har været igang til morgen smiley

• #5   23. aug 2008 tror ikke cyklus er den samme efter fødsel. men kan jo ikke sige med sikkerhed... der gik 3 måneder før jeg fik min mens efter fødsel, og så gik der igen over 3 måneder før jeg fik det igen.. så man kan ikke regne med det:) min læge sagde også at efter fødsel er der nogle kvinder der slet ikke får ægløsning:S

men held og lykke.. håber for jer! og

• #6   23. aug 2008 ja da tror jeg også der er stor foskel fra person til person.... hmm smiley

• #7   23. aug 2008 Min mands kusine og hendes mand havde også ubeskyttet sex efter hendes fødsel og hun har lige fået barn nummer 2, der er 11 mdr mellem hendes børn, så bare klø på :o)

• #8   23. aug 2008 det er jeg godt nok glad for at høre..... må håbe vi er heldige smiley
    ville de også være gravide igen eller skete det bare?

• #9   23. aug 2008 Det var ikke planen, men jeg kender egentlig ikke grunden til at de ikke beskyttede sig.. Men de er meget glade for deres to guldklumper og var aldrig i tvivl om at hun også skulle have lov til at komme til verden da de fandt ud af det :o) Jeg håber virkelig også for jer at i er heldige :o) Det er spændende :o)

Kommentér på:
sex i de 6 uger efter fødslen

Annonce