{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

For små børn??? {{forumTopicSubject}}

Nogen her inde der for prøvet at gå igennem en graviditet hvor deres barn ikke var så stort som det skulle være???
Altså ikke fuldte den optimale kurve???

Hvordan gik hele jeres graviditet og fødsel og hvordan har jeres barn det idag???

Nogen som fik smerter nedrest i maven nærmer under maven og som også fik af vide det kunne være kraftige plukveer eller måske som jeg overvejer om det kan være bækkenløsning???

Håber nogen har prøvet det samme og har lyst til at skrive :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For små børn???
  • #1   4. apr 2011 Hej.
    Min mindste datter Bella, har hele tiden været lille, men har fulgt sin egen kurve både under graviditet og nu smiley
    Ved fødslen 39+5 vejede hun 3470g og var 48 cm.

    Idag er hun 15 mdr, og er 80 cm og vejer 11 kg.

    Jeg havde osse mange smerter, som de kaldte "stærke plukveer" og jeg var sygemeldt fra uge 20 smiley


  • #2   4. apr 2011 Altså er uge 33 nu og i uge 32 målte de den til ca.1400gram så lille er den...

    Bliver også fuldt ekstra meget...


  • #3   4. apr 2011 Hvor stor er du selv? Og hvor stor var du selv da du blev født? Hvad med din kæreste? Der kan være meget ind over.
    Det kan være der er noget galt med din moderkage, så baby ikke får tilstrækkelig næring.


  • #4   4. apr 2011 Næring bliver fuldt og den får det den skal... Moderkage er måske ikke helt okay... Vi er små forældre, dog var jeg selv en 4 ved fødsel hvor faren kun vejede 2600gram... Vores søn kom 3 ½ uge for tidligt og var 2400gram så vi skal nok bare have små børn :o)

  • #5   4. apr 2011 Okay ja så var de ikke store når de først kom til verden i uge 39???

    Tror altså bare vi får små børn. :o)


  • #6   4. apr 2011 min datter lå¨også meget lave under alle min scanninger og jordemoderbesøg, men da hun blev tager ved pks 6 dae før termin, der var hun en stor basse på 3970g og 55 cm, så selv om de alle steder siger h'n er lille, kan det godt ende anderledes. Jeg er selv ret lille 166cm og vejede 56kg, jeg havde fået en mave der var ca 40 cm mere ind den plejede, så var bestemt ikke stor,,
    Jeg går med mange smerter til hverdag, så har ikke rigtig været påvirket af noget under graviditeten,,,


  • #7   4. apr 2011 *Mor til qutie Alayah *

    Det beroliger lidt at høre :o)


  • #8   4. apr 2011 Jeg fik akut kejsnersnit i uge 42+1 og fik en lille datter på 2840 gram.
    De havde længe holdt øje med hende, da hun under gravidteten var meget stille og selv da jeg var i 9 mdr. kunne folk ikke se jeg var højgravid overhoved.

    De fandt ud af da hun kom ud at hendes moderkage var utrolige lille og havde slet ikke virket optilmalt!

    Hvorfor de først tog hende ved kejsnersnit så sent er mig stadig en gåde idag, og jeg er nok også stadig lidt vred. Men vi fik den skønneste datter som idag er 8 mdr.

    Nu er hun normalvægtig men til at starte med blev hun vejet af SP hver anden dag, og var til tjek på sygehuset.
    Vi blev også på sygehuset i de første 6 døgn, da de var meget bekymret for hende, skal lige siges hun var meget sløj og grå da hun endelig kom til verden nemlig.


  • #9   4. apr 2011 Skal lige siges der blev begået nogle fejl under gravidteten fra sygehuset af, som gjorde at de først opdage hvor slemt det var da der var gået alt for lang tid.

    Jeg havde dog ingen smerter som du beskriver.


  • #10   4. apr 2011 Okay ikke en særlig rar oplevelse :o(
    Men glad for at høre at hun nu har det godt :o)


  • #11   4. apr 2011 Mor til dejlige L

    Jeg tror ikke du skal bekymre dig om den vægt så meget. Kan se din dreng også var lille.
    Den lille ny har jo også nogle uger at løbe på endnu smiley

    Sofie havde de vejet forkert flere gange, både 3 jordmødre og computeren vurdere Sofie til 3800 gram. den dag jeg fik kejsnersnit og hun vejet jo kun 2840 gram.
    De sagde til mig at computeren kunne veje helt op til et kg. forkert, det kom an på meget, hvordan den regner vægten ud.
    Så måske ser det slet ikke så galt ud når den lille først kommer til verden.

    Hvad køn venter du forresten?


  • #12   4. apr 2011 Okay ja det hjalp jo lige lidt at høre at du har fået målt forkert og at computeren faktisk kan måle så meget forkert...

    Vi kender ikke kønnet :oD


Kommentér på:
For små børn???

Annonce