ferie med små børn?? {{forumTopicSubject}}
nu har vi lige fået den geniale ide at vi nok vil ud og rejse, hvilket bestemt ikke er noget vi har gjort meget i, men det er så sådan at endten er det om 3 uger vi skal afsted, eller også først til juli... vi har snakket om egypten da vi har været der engang for nogle år siden selv, og synes det var en kanon tur, desuden er der jo rimeligt varmt, som vi godt kan lide...
men det er klart at der er spørgsmål angående det at rejse med små børn, det er en flyvetur på 5,5 time og den mindste er på nuværende 19 mdr.. så hvordan underholder man lige sådan en størrelse i så lang tid??? og hvordan har personalet det med at der er små børn der måske render lidt rundt??
og hvad er uundværligt at have med til små børn???
det skal udelukkende være en ferie med afslapning, pool, lækkert vejr og ingen forpligtigelser, så jeg tror ikke det bliver et problem at underholde ungerne..
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
Vi havde ingen problemer overhovedet. De sov inden vi var helt oppe i luften. Tog 1.5time.
Derefter fik de lidt mad. Så legede de lidt.
Vi havde pakket små gaver ind. Små poser med forskellige slags guf.
Vi skal afsted igen om 1.5mdr hvor de er 23mdr. Der har vi tænkte os at have ipad med til dem. Små gaver igen. Osv
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 209 Svar: 1.288
sidste har var han så tre år og lillesøster 5 måneder, og det gik lige så let
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 312 Svar: 1.298
apr 2012
Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
aug 2010
Følger: 1 Følgere: 7 Emner: 33 Svar: 181
Jeg har selv været i Egypten fra jeg var lille af, min lillebror var 2 første gang vi var i hurghada og nu er han 15 han har altså ikke taget skade af det.
Vi har altid rejst sidst i juli hvor det er varmest der nede, hvis man bare finder en parasol og holder sig i skyggen.
Som turist mærker man ingen ting til det ballade der var der nede
Så kom i bare afsted.
Elsker Egypten
aug 2010
aug 2010
Man mærker bare ikke noget til det
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
det med uro tager vi lidt med ophøjet ro, flere i min familie har været der hvor der har været uro, og de siger man slet ikke mærker det i turist byerne...
tror nok at vi har bestemt stedet, det var mest det med at underholde ungerne i flyet, melissa er ikke typen der gider sidde stille i ret lang tid, og tab og den slags kan slet ikke underholde hende.. desuden det med hvad der er vigtigt at få med til børnene
okt 2008
okt 2008
mar 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 1 Svar: 38
aug 2010
okt 2008
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
Vild og dårlig behandling af børn og mennekser findes alle vegne, i italien kan du købe små romapiger ved de store indfaldsveje, måske 8-10-12 år gamle , det er sgu heller ikke ok. Ligeledes i bulgarien masser af muligheder for at købe børn til sex.
okt 2008
mar 2008
Bortset fra det så kan man sagtens få et pas til et unavngivet barn men man kan ikke nædvendigvis rejse ind i alle lande. Nogen lande kræver at barnet er navngivet. De fleste gængse feriedestinationer acceptere et pas hvor barnet er unavngivet.
mar 2008
spørgsmålet gik slet ikke på hvorvidt i ville tage jeres børn med derned, for det tør vi godt, vi har været der, og ved godt hvordan de er dernede, vi har ikke selv oplevet noget grimt, men har da hørt om det, men det har vi også i andre lande og herhjemme, desuden er det hotel vi har kig på, et all inclusive, og meningen var at det skulle være rent afslapning, dase ferie... og jo kan godt huske at man lige skulle have en desinficerende spray med sig overalt, og hele tiden lige give fingrende en tur og holde os fra visse madvarer, så hvis ellers vi passer på tror vi på det nok skal gå uden sygdom..
apr 2008
Følger: 27 Følgere: 31 Babyer: 1 Emner: 144 Svar: 2.878
og hvad er uundværligt at have med til små børn???"
mar 2008
jeg konstaterer bare at vi nok vil til egypten, spørgsmålene kommer først længere nede, men jeg har da også fået lidt svar, så det er fint for mig, i må gerne snakke osv..
nu har vi lige fået den geniale ide at vi nok vil ud og rejse, hvilket bestemt ikke er noget vi har gjort meget i, men det er så sådan at endten er det om 3 uger vi skal afsted, eller også først til juli... vi har snakket om egypten da vi har været der engang for nogle år siden selv, og synes det var en kanon tur, desuden er der jo rimeligt varmt, som vi godt kan lide...
men det er klart at der er spørgsmål angående det at rejse med små børn, det er en flyvetur på 5,5 time og den mindste er på nuværende 19 mdr.. så hvordan underholder man lige sådan en størrelse i så lang tid??? og hvordan har personalet det med at der er små børn der måske render lidt rundt??
og hvad er uundværligt at have med til små børn???
det skal udelukkende være en ferie med afslapning, pool, lækkert vejr og ingen forpligtigelser, så jeg tror ikke det bliver et problem at underholde ungerne..
mar 2008
det var før vi fik børn..
Marcus er jeg også sikker på vi kan underholde med tab osv. men ikke melissa, hun er 20 mdr til den tid, og har slet ikke interesse for den slags, der skal helst være gang i den, så det var mest hende jeg er usikker på, og flyvetiderne ligger så selvfølgeligt ikke lige der hvor hun plejer at sove ;o/
mar 2008
mar 2008
men ellers har vi fået lov at låne en klapvogn som den lille evt kan sove lidt i om aftenen, hvis vi feks er til noget underholdning og hun bliver træt, men ellers så har vi egentligt ikke noget imod at sidde på balkonen eller tarassen og snakke, hygge og bare være et par, når ungerne er lagt i seng, det tror jeg bestemt ikke bliver et problem, tænker lidt at det vel ikke er anderledes end at holde ferie i DK, hvor man jo også er lidt "fanget" når ungerne er puttet..
mar 2008
Dog prioritere vi altid beliggenhed og balkon/tereasse til lejligheden og gerne med udsigt for vi sidder tit med et koldt glas vin der om aftenen og spiller røvhul eller andre voksenspil
mar 2008
mar 2008
men jeg kom lige i tanke om en anden ting, når man nu får en barneseng sat op, er der så dyne, linned og lagen osv i den eller skal vi selv have noget med???
mar 2008
mar 2008
ferie med små børn??