{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.062 visninger | Oprettet:

Stress symptomer {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Er der nogle af jer der kender til stress? Og hvilke symptomer?
Jeg tror jeg har stress, for jeg går og har hjertebanken, og kan ikke holde styr på så meget af gangen. JEg glemmer mit hovede derhjemme - forstå ironien ;o)

Jeg har et job hvor har meget skiftende arbejdstider, og man bliver tjekket i hovedet og r****. Derudover har vi mange projekter hjemme, og jeg er af den type der skal have styr på det hele og ikke kan sige nej. Jeg vil være den perfekte mor.

Jeg får flere og flere angst symptomer samtidig og jeg er ikke helt tryg ved det. Har overvejet at melde mig syg, men bare tanken om det gør mig stresset. For så skla jeg gøre rede for det overfor min chef, som er meget lidt forstående. JEg har 37 timer, og 2 små børn. Samtidig har vi et gammelt hus hvor der skal laves noget hele tiden.

Er der nogle der kender til det, og evt kan give nogle gode råd.
Jeg har virkelig overvejet en psykolog, og skal snakke med min læge men først den 30. maj, og der synes jeg godt nok der er lang tid til.

Jeg synes det er lidt pinligt hvis jeg også ender med angst. Kender I andre det?

Hilsner Michele mor til william 290707 og phillip 161209


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stress symptomer
  • #1   9. maj 2011 Ja, jeg gik ned med angst forrige år, pgs stress.

    Du er nød til at snakke med din læge.


  • #2   9. maj 2011 Hej Pernille,

    Hvad var dine symptomer, og hvad gør du ved det?

    "Dejligt" at høre at det ikke er helt unormalt. Forstår mig ret...

    Hilsner Michele


  • #3   9. maj 2011 Jeg opdagede intet før jeg fik et meget voldsomt angstanfald på mit arbejde. Det mest skræmmende jeg nogensinde har oplevet.

    Jeg blev sygemeldt fra mit arbejde i næsten seks måneder, og var til psykolog ca. 15 gange.

    Jeg har ingen gener nu. Det skete i December 2009. Det tog lang tid at komme ovenpå, og jeg er ikke glad for at det skete, men er glad for at jeg tog kampen op.

    Men lyt til din krop, og gør noget ved det nu! Inden det går galt.


  • #4   9. maj 2011 Hej..

    Jeg havde også stress og endte med angst..

    Jeg ville også lige som dig have styr på ALT, og kunne ikke have at noget lå og flød eller at der var ting der ikke var gjort færdige..

    Jeg sov rigtig dårligt og tænkte hele tiden på alle de ting jeg ikke havde nået i stedet for at tænke på alt det jeg havde nået..
    Jeg fik voldsom mavepine, svedeture, grædeture og hovedpine..

    Sig til din læge at du skal have en akut tid!


  • #5   9. maj 2011 Ja og så fik jeg angst anfald.. I form af hvis en af mine drenge blev syge så panikkede jeg TOTALT og troede de skulle dø - så det gjorde at jeg var over dem døgnet rundt og lod ikke andre end mig selv passe dem..
    Mistede tiltroen til at andre skulle kunne passe ordentligt på dem..


  • #6   9. maj 2011 Jeg er bare så bange for at det er mit hovede den er galt med ;o) Og at min mand nok snart bliver træt af at høre på mig og mine bekymringer...

  • #7   9. maj 2011 Hej Malene,

    Er du kommet dig, eller hvordan har du det i dag?

    Hvordan kommer man sig? Hvordan er udsigten?


  • #8   9. maj 2011 Jeg har i hvertfald fået det bedre - men det er noget man skal arbejde med resten af livet..
    Jeg kan mærke at hvis jeg bare bliver lidt stresset, så kommer angsten snigende - dog ikke i samme grad - men den er der..

    Jeg har brugt min læge meget og en psykolog..
    Det der har hjulpet mig med angsten er at spørge mig selv - hvorfor har jeg denne angst? Og hvorfor føler jeg som jeg gør.. osv osv..

    Den dag idag kan jeg trods alt tage mig af mine unger og hjælpe dem når de er syge i stedet for at panikke og blive mere bange end dem selv..


  • #9   9. maj 2011 Det kræver en indsats fra en selv at få det bedre. Det kommer desværre ikke bare af sig selv.

    Men hvis du vil det, og gør noget for det, så kan det også lykkes.


  • #11   9. maj 2011 Jeg har haft stress, arbejdede 37 timer, og ville være den bedste mor over for min søn, som på det tidspunkt var meget syg.
    Jeg vågnede flere gange om natten, og kunne ikke falde i søvn igen, måtte slå mit ur fra, så jeg ikke kunne se klokken, samt gemme min mobil, så jeg dog stadig kunne høre vækkeuret. Jeg ringede til min mor hver morgen og græd fordi jeg havde det dårligt, kastede op oga. af min træthed. Derudover havde jeg meget hjertebanken.
    Henvendte mig til lægen, og blev sygemeldt med det samme.
    Håber du kan rykke lidt i lægen og komme til lidt før, så det ikke udvikler sig.


  • #12   9. maj 2011 Jeg har ADD og bliver enormt nemt stresset, jeg har så angst og depresion oven i..

    Jeg bliver rastløs, forvirret og nogle gange snakker jeg i et væk, glemmer det halve af hvad jeg skulle, hvis jeg er ude i myldretid søger jeg væk fra folk og bliver iritabel..

    Når det så er væk bliver jeg enormt træt, og vil bare sidde og lukke mig inde i min egen lille verden smiley


  • #14   10. maj 2011 Hej alle,

    Nu har jeg sygemeldt mig på arbejdet, og snakket med min læge. Hun anbefalede mig ihvert fald resten af ugen med og så nedsat tid, i ihvert 3 uger. Så er jeg blevet anbefalet psykolog timer, og jeg har heldigvis en forsikring nu der betaler. Det er dejligt.

    Jeg håber virkelig jeg får god gavn af det, og siger mange tak for jeres indlæg. Det hjalp mig lidt, at det ikke kun er mig der har det sådan. Forstå mig ret.

    Rigtig god dag til jer alle derude.

    Hilsner Michele


Kommentér på:
Stress symptomer

Annonce