{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.069 visninger | Oprettet:

er jeg helt gal på den? {{forumTopicSubject}}

Hejsa Piger, men søn på 6 mdr, er begyndt og stille sig på alle 4 (dvs hænder og knæ og nogen gange fødder) og rokker frem og tilbage, han kan endnu ikke sidde selv, så er jeg helt forkert på den hvis jeg tror at det er forstadiet til og kravle eller? og hvis ikke, hvad er det så han "øver"/prøver på? håber i kan hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er jeg helt gal på den?
  • #2   25. sep 2011 ku også godt lyde som om han gerne vil op og stå lidt.... selvom det nu er rimelig tidligt for det vil jeg mene

  • #4   25. sep 2011 hihi ja han er en lille fremadrettet dreng, han har altid været meget forud i sin udvikling, men det virker da som om han lige glemmer at han da gerne skulle kunne sidde selv inden han kravler hehe smiley Men det jeg synes er lidt mystisk er at han som sagt rokker frem og tilbage på hænder og knæd med GOD balance, men han tilder til siderne når vi prøver og sætte ham selv på numsen.

  • #5   25. sep 2011 Jannie, hvor står der de skal kunne sidde før de kravler ? smiley
    For det har ingen af mine kunne,,
    Min datter kravlede da hun var 4mrd, og gik da hun var 7mrd, men hun sad først efter hun kunne kravle.!

    Min søn derimod kunne ikke kravle før han var et år.! Han gik os først da han var halvandet.! Men kan kunne ikke sidde før han kunne kravle.!

    Nogle er stærkere motorisk, andre er ikke smiley


  • #6   25. sep 2011 tro mig der er mange børn der vælger og bytte helt om på hvad de gør først..... det er vidt forskelligt fra barn til barn hvad det vælger og starte med... min søn har været meget langsomt motorisk og været sent igang med alle tre ting hvorimod han så har udviklet sig sprogmæssigt helt ekstremt hurtigt og tidligt...

  • #7   25. sep 2011 4 MDR????? altså Micas "kravler" også fremad mod hans legetøj og sådan men det er jo ikke rigtig at kravle som jeg opfatter en kravlen (hvor de går på hænder og knæ) Men ja altså jeg troede bare de skulle kunne sidde først, altså den der rækkefølge hehe smiley

  • #8   25. sep 2011 Der er ingen rækkefølge, og ja, hun kravlede på hænder og knæ da hun var 4½mrd gammel.!! smiley
    Ikke altid en fordel, da hun var en pillefinger smiley


  • #9   25. sep 2011 okay jamen det bliver da spændende og se hvornår han kan kravle så hehe smiley

Kommentér på:
er jeg helt gal på den?

Annonce