{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
819 visninger | Oprettet:

Jeg er helt blank her!! {{forumTopicSubject}}

Hej alle..

Ved godt at der er flere der har skrevet om det og jeg har siddet og læst frem og tilbage, men det er som om det ikke vil side fast, medmindre jeg selv lige spørg..

Hvornår er der bedst chance for at blive gravid ? Jeg fik min periode i går morges.. Sidste gang jeg havde det var for 26 dage siden..

Jeg har købt Ægløsnings-test, men hvornår skal jeg teste? Hvornår skal vi sexe? Hvornår bliver jeg gravid?

Er der nogle kloge hoveder derude der kan hjælpe??

Jeanette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er helt blank her!!
  • #1   9. sep 2008 Man siger ca 11 dage efter første mens. dag.

  • #2   9. sep 2008 Tak for svar!

    Vil det så sige at jeg har ægløsning den 19 ? og vi skal sexe den 20-21-22 ?

    Jeg undskylder på forhånd over mine dumme spørgsmål..


  • #3   9. sep 2008 Der findes igen dumme spørgsmål :o)

    Kun dumme svar! Hehe


  • #4   9. sep 2008 Det er jeg glad for du siger trine.. :o)

  • #5   10. sep 2008 i skal dyrke sex midt imellem dine menstruationer, altså så langt væk fra dem begge som muligt for når du bløder er det jo et "gammelt" æg der ikke blev befrugtet og bliver smidt ud.

    så hvis nu vi siger at du har menstruation 1 september og du ved at du igen får det den 1 oktober, ja så kan du blive gravid lige midt imellem altså omkring 15 september. Så du har ægløsningen 15 dage efter du har haft menstruation og det er jo så også 15 dage inden den næste når der jo er 30 dage i en måned, så der hvor der er absolut mindst chance for at blive gravid elelr hvor det nærmest er umuligt er i menstruationen.

    så find midten mellem de to, så ja som de andre skriver er det kun ca. så tage en ægløsningstest nogen dage inden de 15 dage du burde få det, så 11 dage er et meget godt tidspunkt at starte med at tage en. det er jo kun omkring 2 dage så det er jo ret vigtigt at nå og fange dem begge (eller 1-3)


  • #6   16. sep 2008 Findes der et bedre tidspunkt end om morgen man skal ta den test? Eller er det bedst med "morgen-tis"? Hvis testen viser positiv skal man så sexe samme dag eller vente en dag??



    (Ja det er lidt af de samme dumme spørgsmål...-men hov der findes ikke dumme spørgsmål..-kun dumme svar har jeg fået afvide) -GG-

    /Jeanette


  • #7   16. sep 2008 Det har intet med et dumt spørgsmål at gøre, det er jo netop sådan nogen ting vi mange gange snakker om herinde, og hvor skulle man også vide de ting fra? det er et helt normalt spørgsmål,
    og selv jeg kan ikke helt svare dig på det med ægløsnings testene for jeg har ikke selv prøvet dem før, men det skulle gerne stå i brugsvejledningen som følger med.

    men ved graviditets test ved jeg at morgen urin er det bedste, så gætter på at det nok også er ved æg testen, men det vil jeg lade de andre der kender svaret bedre svare på


Kommentér på:
Jeg er helt blank her!!

Annonce